Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@23:52:09 GMT

صید میگو در هرمزگان به تعویق افتاد

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۶۹۸۲۶

صید میگو در هرمزگان به تعویق افتاد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ،ابراهیم عالی زاده، معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان گفت: باتوجه به هشدار های هواشناسی مبنی بر توفان و بارندگی شدید در جنوب و جنوب شرق کشور آغاز فصل صید میگو در هرمزگان تا پایان خطرات احتمالی توفان به تعویق افتاده است.

عالی زاده افزود: صیادان میگو گیر از هرگونه دریانوری تا اطلاع بعدی خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

دهم مهرماه؛ صید میگو در هرمزگان

او گفت: امسال بیش از ۱۵۰ فروند لنج صیادی با بیش از دو هزار صیاد، در فصل صید میگو مشارکت دارند.

معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان با بیان اینکه استفاده از تورهای صید نامرئی (منوفیلامنت) در فصل صید میگو ، مانند تمام فصول ممنوع است، گفت: این نوع تور، صدمه های جبران ناپذیری به منابع آبزی و حتی اکوسیستم آبزیان وارد می‌کنند.

عالی زاده افزود: صید میگو هر سال در ۷۰۰ کیلومتر مربع از صیدگاه‌های استان از بندرکوهستک شهرستان سیریک، آغاز می‌شود و در صیدگاه‌های میناب، هرمز و تولای قشم به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صید میگو هواشناسی صید میگو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۹۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آکسیوس : تعویق ارسال محموله سلاح از آمریکا به اسرائیل

تارنمای «آکسیوس» امروز (یکشنبه) به نقل از ۲ مقام رژیم صهیونیستی خبر داد که دولت «جو بایدن» رئیس‌جمهوری آمریکا، هفته گذشته ارسال یک محموله مهمات ساخت ایالات متحده به رژیم اسرائیل را به تعویق انداخت.

به گزارش ایرنا، این تارنمای خبری آمریکایی نوشت: از زمان حمله هفتم اکتبر (۱۵ مهر)، این اولین بار است که ایالات متحده [ارسال] یک محموله تسلیحاتی که برای ارتش اسرائیل در نظر گرفته شده بود را متوقف می‌کند.

مقامات رژیم صهیونیستی به آکسیوس گفته‌اند که این موضوع نگرانی‌های جدی در میان مقامات اسرائیل به وجود آورده و آنها را به تکاپو انداخته است تا از دلیل جلوگیری از ارسال این محموله مطلع شوند.

طبق این گزارش، کاخ سفید از اظهار نظر در این باره خودداری کرده است و وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون)، وزارت امور خارجه آمریکا و دفتر نخست وزیر رژیم اسرائیل نیز بلافاصله به سوالات پاسخ نداده‌اند.

این گزارش خاطرنشان می‌کند که جو بایدن با انتقاد شدیدی در میان آمریکایی‌هایی که مخالف حمایت وی از رژیم اسرائیل هستند، روبه‌رو است. در همین حال، دولت بایدن در ماه فوریه (بهمن/اسفند) از اسرائیل خواست تا تضمین دهد که نیروهایش در غزه از تسلیحات ساخت ایالات متحده مطابق با قوانین بین‌المللی استفاده کنند. اسرائیل در ماه مارس (اسفند/فروردین) یک تضمین‌نامه را امضا و ارائه کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آکسیوس : تعویق ارسال محموله سلاح از آمریکا به اسرائیل
  • برگزاری مراسم بازنشستگی و تجلیل از دکتر عراقی‌زاده
  • تعویق مسابقات بوکس نونهالان
  • تجلیل ازدکترعراقی‌زاده بنیانگذار آموزش دندانپزشکی درهرمزگان
  • آغاز تکثیر میگو در استخرهای پرورشی استان بوشهر
  • بیش از ۲ میلیارد قطعه بچه میگو در استان بوشهر تولید می‌شود
  • آغاز تولید ۲ میلیارد قطعه بچه میگو در بوشهر + فیلم
  • (ویدئو) روش جالب درست کردن یک میگو بریانی خوشمزه توسط آشپز معروف عرب
  • تعویق بررسی جنایات جنگی انگلیس در افغانستان برای یک سال دیگر
  • قدردانی امام جمعه بندرعباس از سفر رئیس قوه قضائیه به هرمزگان