Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حجت الاسلام  مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان در همایش علما، سران و معتمدین قبایل و طوایف استان ضمن گرامیداشت نام و یاد شهدا گفت: مردم ایران در دوران انقلاب اسلامی همان مردم دوران طاغوت بودند، اما امام خمینی (ره) موفق شد در نگاه‌ها، ارزش‌ها و فرهنگ مردم تغییر ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه زاهدان افزود: ایستادگی مردم در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس افتخار آفرین بود که باید از این میراث بزرگ درس بگیریم.

حجت االاسلام محامی پیوند عمیق بین امت و امام؛ دلدادگی به اسلام و آمادگی بذل جان و مال برای دفاع از اسلام؛ شناخت موقعیت خود و دشمنان و پرهیز از فتنه را مهم بر شمرد و تاکید کرد: با توجه به موقعیت خاص سیستان‌وبلوچستان همه ما به عنوان مرزداران این مرز و بوم باید تلاش کنیم تا این راه پر افتخار را دنبال کنیم.

وی ادامه داد: برگزاری چنین جلساتی می‌تواند در هر جهت کمک کننده بوده و علاوه بر حضور مسئولان و گفت‌و گوی رو در رو باعث تقویت پیوند مردم و کارگزاران نظام اسلامی و در نهایت عامل افزایش شناخت و دلدادگی به نظام خواهد بود.

نماینده مقام معظم رهبری خواستار افزایش هوشیاری نسبت به توطئه دشمنان شد و خاطر نشان کرد: در سیستان‌وبلوچستان دشمنان به دنبال ایجاد اختلاف، تفرقه، دودستگی و ناامنی هستند که باید تلاش خود را برای حفظ وحدت به کار گرفته و از مسائل شائبه برانگیز پرهیز کنیم.

وی ادامه داد: جبهه کفر در برابر همه اسلام جبهه‌گیری کرده و تلاش می‌کند اسلام را شکست دهد که امیدواریم وعده الهی در شکست جبهه کفر محقق شود.

عضو هیئت علمی جامعه المصطفی با اشاره به تحولات کشور‌های همسایه عنوان داشت: به ظاهر آمریکا از افغانستان خارج شده، اما به نظر نمی‌رسد که پس از متحمل شدن این همه هزینه افغانستان را به حال خود رها کند و همچنین هم مرزی افغانستان با ایران از دلایل مهم دیگری است که آمریکا برای آن برنامه ریزی دارد

وی گفت: برخی دوستان در بیان مسائل حوزه افغانستان بسیار خوش بین بودند و ما ابراز امیدواری کردیم جهت بهتر شدن اوضاع افغانستان، اما از نقشه‌ها اینگونه به نظر می‌آید که آمریکا نخواهد گذاشت که صلح، ثبات و آرامش افغانستان ماندگار باشد.

محامی افزود: در گذشته دولت دست نشانده و طالبان در این کشور حضور داشتند و در شرایط کنونی نیز در کنار طالبان به دنبال ایفای نقش داعش هستند که چنین چیزی بسیار بدتر خواهد بود.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امام جمعه زاهدان علمای اهل سنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۶۹۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش برای پاکسازی طبیعت از زباله‌ها

دریافت 24 MB

به گزارش خبرنگار مهر، گروهی از مردم شاهرود در اقدامی زیبا نسبت به پاک سازی طبیعت اقدام کردند. گزارش اختصاصی این پویش زیبا را برای خبرگزاری مهر استان سمنان مشاهده می‌کنید با این توضیح که دوست داران طبیعت در این فصل سال از مردم تقاضا دارند که نسبت به جمع آوری زباله‌های خودشان از طبیعت اقدام کنند.

کد خبر 6093207

دیگر خبرها

  • ایران اسلامی؛ الگوی تقریب مذاهب در جهان/علما وحدت را در بین مردم اشاعه دادند
  • بصیرت افزایی بزرگترین ضربه به طرح‌های استکباری دشمنان است
  • صهیونیست ها از اتحاد کشورهای اسلامی ترس دارند/ وحدت جهان اسلام از مهمات پیروزی بر صهیونیسم است
  • توطئه برهنگی برنامه نفوذ دشمن برای استحاله و براندازی است
  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند
  • افشای کینه شاه از قم
  • تلاش برای پاکسازی طبیعت از زباله‌ها
  • جهش تولید بیانگر ارتقای فرهنگ/لزوم توجه به امنیت معیشت مردم
  • کابل: به کسی اجازه تخریب وحدت ملی در افغانستان را نمی‌دهیم
  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند