Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/یزد مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد با اشاره به برگزاری نهمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی استان یزد با حضور داوطلبان هفت رشته اصلی عمران، معماری، شهرسازی، مکانیک، نقشه برداری و ترافیک و برق، نتایج اولیه این انتخابات را اعلام کرد.

«رضا یادگاری» مهلت اولیه مقرر برای برگزاری انتخابات را هشت ساعت و از ساعت ۹ تا ۱۷ عنوان و خاطرنشان کرد: با توجه به استقبال گسترده مهندسین، مهلت شرکت در انتخابات طی سه مرحله تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  با اشاره به مشارکت دو هزار و ۹۴۴ نفر از مهندسین در این دوره از انتخابات، تصریح کرد: نتیجه این اتفاق، ثبت مشارکت ۴۹.۲۷ درصدی مهندسین در انتخابات و افزایش دو برابر میزان حضور آن‌ها در این دوره از انتخابات نسبت به دوره های گذشته بود.

به گفته مدیر کل راه و شهرسازی استان، کلیه داوطلبان انتخابات مذکور، در صورت وجود اعتراض و شکایت می توانند مراتب را ظرف مدت پنج روز به این اداره کل یا هیئت اجرایی انتخابات اعلام نمایند تا موارد رسیدگی و نتیجه نهایی اعلام شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی سازمان نظام مهندسی استان یزد، نتایج اولیه نهمین دوره انتخابات هئیت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد به شرح ذیل است:

رشته عمران:
اعضای اصلی: ناصر شفیع نادری، مرتضی عبدالرضا زاده، محمود دهقان و مهدی شهسواری

عضو علی البدل: محمدجواد حاج محمد رضایی

رشته نقشه برداری:
عضو اصلی: محمدآقاباقری
عضو علی البدل: کریم نقدی

رشته ترافیک:
عضو اصلی: محمدرضا صدوقیان
عضو علی البدل: سید مهدی حسینی پور

رشته معماری:
اعضای اصلی: الهام اسمعیلی  و مجتبی فرهمند
عضو علی البدل: مهدی حماسی

رشته شهرسازی:
عضو اصلی: محمدجواد استوار
عضو علی البدل: سیدحمید جلیلیان

رشته برق:
عضو اصلی: محمد مهدی منصوری
عضو علی البدل: سعید احمدی افرادی

رشته مکانیک:
عضو اصلی: جلال امیربیکی
عضو علی البدل: محمد شادمان یزدی

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی سازمان نظام مهندسي ساختمان يزد عضو علی البدل نظام مهندسی استان یزد عضو اصلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۰۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان اعلام نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳  

رییس سازمان سنجش گفت: نتیجه اولیه کنکور ۱۴۰۳ به صورت کارنامه نیمه مرداد ماه اعلام می شود و چند روز پس از فرایند آن انتخاب رشته آغاز می شود

به گزارش مهر، عبدالرسول پورعباس امروز ۶ اردیبهشت در حاشیه بازدید از حوزه امتحانی دانشگاه الزهرا در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آزمون سراسری به سلامت در کل کشور آغاز شده است و فقط در یکی از شهرهای استان سیستان و بلوچستان که سیل آمده ارتش جمهوری اسلامی با امکانات خود به کمک آمده و داوطلبان را جابه جا می‌کند.

وی درباره آزمون فرهنگیان خاطرنشان کرد: در هر پنج گروه آزمایشی علاوه بر دفترچه اختصاصی دروس مختلف دفترچه مختص پذیرش دانشجو معلم (فرهنگیان) نیز توزیع می‌شود و داوطلبان متقاضی پذیرش در دانشگاه فرهنگیان باید به سوالات آن دفترچه پاسخ دهند. تعداد ۶۶۰ هزار نفر در مجموع متقاضی آزمون اختصاصی فرهنگیان هستند.

پورعباس افزود: داوطلبان در این مقطع زمانی به دلیل اینکه در اردیبهشت ماه کنکور را برگزار کرده‌ایم از آمادگی بیشتری برخوردار هستند و از این آمادگی استفاده می‌کنند و در تیرماه نیز در آزمون شرکت می‌کنند. ضمن اینکه نمرات کنکور ۱۴۰۲ نیز همچنان معتبر است، بنابراین در مقطعی که باید انتخاب رشته صورت بگیرد، یا به انتخاب خود داوطلب و یا به انتخاب سازمان سنجش ۴ نمره برای داوطلبان قابل استفاده است.

رئیس سازمان سنجش درباره زمان اعلام نتیجه اولیه کنکور ۱۴۰۳ گفت: کارنامه اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد ماه اعلام می‌شود و چند روز پس از فرایند آن انتخاب رشته آغاز می‌شود.

دیگر خبرها

  • تعیین حق‌الزحمه مهندسان اوایل هفته آینده ابلاغ خواهد شد
  • صدور پروانه‌های ساختمانی ظرف مدت ۶ماه انجام می‌شود
  • میزان افزایش حق‌الزحمه مهندسان هفته آینده اعلام می‌شود
  • زمان اعلام نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳  
  • زمان انتشار نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ مشخص شد
  • زمان اعلام نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳
  • نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ دقیقا کی منتشر می‌شود؟
  • اعلام زمان انتشار نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر 
  • لیست قیمت اتحادیه لوله کشی گاز تعرفه نظام مهندسی، دستمزد و قیمت لوله گاز ۱۴۰۳ (