Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا روزنامه صهیونیستی جروزالم‌پست، در مطلبی مغرضانه مدعی شد: پیشروی ایران به سوی سلاح هسته‌ای با سرعت بی سابقه‌ای ادامه دارد و در چند سال آینده ممکن است جنگنده‌های F-۳۵ و F-۱۶ اسرائیل به پرواز درآیند و اقدام به تخریب تاسیسات هسته‌ای ایران کنند.

در این گزراش سراسر خیالپردازانه آمده است: ایران همچنان تهدیدی است که ۲۰ سال پیش بوده است و در حالی که با غرب بازی می‌کند، در آستانه دستیابی به سلاح هسته‌ای است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رسانه صهیونیستی بدون اشاره به زرادخانه‌های رژیم کودک‌کش اسرائیل مدعی شد: استراتژی ایران  ثابت مانده است؛ برنامه خود را پیش ببرید در حالی که سعی می‌کنید کمترین هزینه را برای آن کنید.  چیزی شبیه به رقص پا  - یک قدم به جلو و دیگری عقب.

در این گزارش نویسنده به یاوه‌سرایی خود ادامه داده و نوشته است: در اینجا یک خبر بد دیگر وجود دارد؛ اسرائیل در حال حاضر برنامه نظامی موثری در برابر تأسیسات هسته‌ای ایران ندارد. خبر خوب این است که انتظار می‌رود در آینده نزدیک همه چیز تغییر کند. اینجاست که شرایط پیچیده می‌شود. نفتالی بنت پس از نخست وزیری وقتی گفت که بنیامین نتانیاهو ، نخست وزیر سابق اسرائیل، آنقدر بر صحبت علیه ایران متمرکز شده بود، اشتباه نمی‌کرد؛ چراکه از اقدام برای متوقف کردن ایران غافل شد.

جروزالم‌پست با اشاره به اینکه واقعیت این است که استراتژی نتانیاهو شکست خورد، تاکید کرد که سازمان دفاعی اسرائیل تقریباً موافق است که  توافق هسته‌ای ۲۰۱۵ ، برجام ، یک پیمان بد بود، دونالد ترامپ در سال ۲۰۱۸ از آن خارج شد ، اما ترامپ به نتیجه دلخواه نرسید. ایران اکنون به غنی‌سازی اورانیوم بسیار بالاتر از حدودی که در توافق ذکر شده است می‌پردازد و اکنون  ایران می‌تواند تصمیم بگیرد که از آن برای ایجاد مواد شکافت‌پذیر کافی برای ساخت سلاح هسته‌ای استفاده کند.

به گزارش ایلنا، این اولین بار نیست که رژیم صهیونیستی بدون اشاره به جنایت‌های خود و متحدانش در منطقه تلاش می‌کند تا کشورهای همسایه کشورمان را علیه ایران تحریک کند و منطقه را به سوی درگیری سوق دهد، راهبردی که تاکنون هر بار با شکست مواجه شده است.

 

انتهای پیام/

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ایران اسرائیل برجام هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۰۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای روزنامه کویتی درباره درخواست تازه آمریکا از ایران

به گزارش خبرآنلاین روزنامه الجریده کویت در ادامه آورده است: «طرف آمریکایی همچنین از ایران خواسته است به توافق سابق هسته ای بازگردد به گونه ای که براساس آن، تهران غنی سازی اورانیوم را در محدوده ۳.۶۷ درصد نگه دارد و آمریکا نیز تحریم های ایران را لغو کند.»

براساس ادعای این روزنامه، «طرف آمریکایی از تهران خواسته است بر متحدانش در منطقه به منظور توقف حملات در دریای سرخ فشار بیاورد، از فرمول مصر برای آتش بس در غزه و طرح آرام کردن اوضاع ین اسرائیل و حزب الله در جنوب لبنان حمایت کند.»

به نقل از شفقنا در ادامه مطلب این روزنامه آمده است: «طرف آمریکایی به صورت غیرمستقیم از ایران خواسته است قبل از هرگونه توافقی بین طرفین، به آژانس بین المللی انرژی اتمی برای بازرسی از تاسیسات هسته ای اش اجازه دهد.»

بنابر نوشته الجریده، «ایران نیز به طرف آمریکایی رسانده است که کاهش هرگونه تنش در منطقه مستلزم توقف حمایت های نامحدود آمریکا از اسرائیل و اتخاذ اقداماتی برای مهار تل آویو است.»

الجریده همچنین نوشت: «ایرانی ها از توافق برای توقف جنگ در غزه و هرگونه توافقی که مورد موافقت فلسطینی ها باشد، حمایت می کند و در مورد جنوب لبنان هم به همین شکل است. ایران به آمریکا هشدار داده است که اگر اسرائیل بخواهد به جنوب لبنان حمله کند، ایران بیکار نخواهد نشست و برای شکست حمله اسرائیل هرکاری خواهد کرد. در مورد بازرسی از تاسیسات هسته ای نیز ایران به طرف آمریکایی رسانده است که گزارش های دقیقی به آژانس در خصوص تاسیسات هسته ای ارائه کرده است.»

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903430

دیگر خبرها

  • بازتاب حضور گروسی در ایران در رسانه‌های بین‌المللی
  • ادعای یک روزنامه درباره درخواست تـازه آمریکا و پاسخ ایـران
  • ادعای روزنامه کویتی درباره درخواست تازه آمریکا از ایران
  • نمایشگاه آخرین دستاوردهای صنعت هسته‌ای در اصفهان برپا می‌شود
  • رئیس سیا نگران روابط ایران و روسیه شد/ برنز به ایران اتهام زد
  • شراکت ایران و روسیه در مسیر بسیار خطرناکی پیش می‌رود
  • رئیس سیا: شراکت ایران و روسیه در مسیر بسیار خطرناکی پیش می‌رود
  • رییس سیا: شراکت ایران و روسیه در مسیر بسیار خطرناکی پیش می‌رود
  • رییس سیا: شراکت ایران و روسیه در مسیر بسیاز خطرناکی پیش می‌رود
  • دفاع تمام قدرت روس‌ها از تحویل سوخو 35 ها به ایران در تلویزیون سعودی