Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، یک منبع امنیتی عراقی اعلام کرد که اردوگاه الهول در سوریه شاهد روند انتقال خانواده های داعشی به اردوگاه الجدعه در موصل با نظارت امریکاست.

این منبع امنیتی تاکید کرد: اردوگاه الهول در سوریه شاهد عملیات انتقال بی سابقه ای است که به شکل محرمانه طی آن خانواده های داعشی به اردوگاه الجدعه در موصل آنهم با اطلاع دولت مرکزی و با نظارت آمریکا منتقل می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع عراقی گفت: نظامیان آمریکایی بر پرونده خروج از اردوگاهی که خطرناکترین سرکرده های داعشی در آن هستند، نظارت دارد. در میان آنها زنان تحت تعقیب دستگاه قضایی عراق به اتهامات تروریستی وجود دارد.

این منبع تاکید کرد: دولت مرکزی در خفا موافقت خود را با انتقال گروه دیگری از داعشی ها از اردوگاه الهول، تحت فشار آمریکا اعلام کرده است.

منبع مذکور تصریح کرد: روند انتقال داعشی ها در برهه کنونی حساب نشده و گامی بی ثبات کننده به ویژه برای مناطق آزاد شده از لوث داعش محسوب می شود.

این در حالی است که قبلا یک مسئول محلی در الانبار ضمن هشدار درباره انتقال خانواده های داعشی از اردوگاه الهول به مناطق آزاد شده از آنها به مثابه بمب زمان دار نام برده بود.

کد خبر 5318314

منبع: مهر

کلیدواژه: داعش عراق اردوگاه الهول ایالات متحده امریکا رژیم صهیونیستی افغانستان عراق فلسطین روسیه سوریه ترکیه کره شمالی توافق آکوس عربستان سعودی طالبان افغانستان بحرین ایران خانواده های داعشی اردوگاه الهول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۰۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت ۴۱ داعشی دیگر در ترکیه

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از آنکارا، علی یرلی کایا وزیر کشور ترکیه با انتشار اطلاعیه‌ای در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرد این افراد نیمه شب گذشته در چارچوب عملیات هماهنگ نیرو‌های سازمان اطلاعات (میت) و پلیس موسوم به "عملیات بوزدوغان-۳۴ " در ۱۲ استان بازداشت شده اند.
دو روز قبل نیز هشت مظنون داعشی به همراه مقادیر زیادی مواد شیمیایی کاربردی در ساخت بمب، در منطقه بیکُز استانبول بازداشت شده بودند.
به گفته یرلی کایا این افراد قصد داشتند در روز جهانی کارگر دست به عملیات تروریستی بزنند.
در ۱۱ماه گذشته در هزار و ۳۵۷ فقره عملیات صورت گرفته علیه گروهک تروریستی داعش، سه هزار و ۲۳۰مظنون داعشی بازداشت، ۷۰۳ بازداشتی زندانی و ۶۱۹ بازداشتی نیز با حکم کنترل قضایی آزاد و تحقیقات قضایی در مورد بقیه مظنونان نیز ادامه دارد.

 

دیگر خبرها

  • ادعای ترکیه مبنی بر کشتن ۴۳ تروریست در یک هفته
  • علی مطهری: در خانواده آیت الله مطهری، نوه‌ها، نتیجه‌ها و نبیره‌ها همه یک گونه فکر می‌کنند/ حکومت باید بر اجرای حجاب نظارت کند
  • آزادی بیان به سبک غرب؛ از سانسور خبری تا سرکوب دانشجویان ضد صهیونیست+ فیلم
  • بازداشت ۴۱ داعشی دیگر در ترکیه
  • ۲ هزار قطعه ماهی زینتی از مرز مهران به عراق صادر شد
  • فرمانده حشد الشعبی: تهدیدهای آمریکا ما را نمی‌ترساند
  • گسترش موج اعتراضات دانشجویان حامی غزه در آمریکا و جهان
  • اطلاعیه جدید وزارت حمل و نقل عراق درباره انتقال مسافران از اروند رود
  • راه‌اندازی سامانه نظارت و شفافیت مدارس غیردولتی تا مهر
  • طنز تلخ آمریکا؛ با مردم عراق جنگ نداریم(!)