Web Analytics Made Easy - Statcounter

چند سالی است که پکیج های ساختمانی به رقیب آبگرمکن و موتورخانه‌های مرکزی تبدیل شده‌اند. ایمنی بالاتر و اشغال فضای کمتر آن‌ها باعث شده است میزان خرید پکیج روز به روز بیشتر شود.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام همگردی، پکیج یک دستگاه گرمایشی است که برای تأمین آب گرم مصرفی و آب گرم سیستم گرمایشی مثل شوفاژ مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر زمان که نیاز به آب گرم داشته باشید، بعد از بازکردن شیر آب گرم مشعل پکیج روشن می‌شود و با بستن شیر و قطع مصرف آب گرم نیز خاموش می‌شود.

پکیج از نظر نحوه قرارگیری در دو نوع دیواری و زمینی تولید شده و نصب پکیج برای هر واحد ساختمانی به طور مجزا انجام می‌شود. به این ترتیب هر واحد از نظر تامین گرمایش و آب گرم مصرفی مستقل است.

بطور کلی خرید پکیج های دیواری برای فضاهای کوچک‌تر مثل آپارتمان‌های مسکونی و اداری مناسب هستند. در حالیکه خرید پکیج زمینی برای استفاده در ساختمان‌ها و خانه‌های با متراژ زیاد و ویلاها مقرون به صرفه است.

یکی دیگر از مزایای مهم پکیج های گرمایشی کارایی بالاتر آن نسبت به موتورخانه و آبگرمکن است. اشغال فضای کم در کنار کارایی و ایمنی بالا باعث شده که پکیج برتری چشمگیری نسبت به این سیستم‌ها داشته باشد.

در استفاده از پکیج‌ها نیازی به لوله‌کشی ساختمان نیست و نصب و تعمیر پکیج بسیار کم‌هزینه‌تر از موتورخانه مرکزی است. پکیج‌های گرمایشی مانند برج خنک کننده، سیستم‌های تهویه و دیگر تجهیزات تاسیساتی از رایج‌ترین مواردی هستند که ممکن است با خرابی آن‌ها روبرو شوید.

برای استفاده‌ی طولانی‌تر و با راندمان بهتر لازم است که اطلاعات کافی را درباره نگهداری از این تاسیسات صنعتی کسب کنید. در ادامه به چند نکته کاربردی اشاره می‌شود که با رعایت آن‌ها کمتر به تعمیر پکیج نیاز پیدا می‌کنید.

در ابتدا از نصب پکیج در محل‌های خطرناکی مثل بالای گاز و مجاور مواد اشتعال‌زا خودداری کنید.

اگر دستگاه را در تراس قرار می‌دهید، آن را همیشه روشن نگه دارید تا دچار یخ‌زدگی نشود.

معمولا هر یک سال تا یک سال و نیم لازم است که پکیج را سرویس و اسیدشویی کنید تا با مشکلاتی مثل گرم‌نشدن آب و صدادادن دستگاه روبرو نشوید.

به صورت مرتب از فیلتر پلی فسفات جهت جلوگیری از ایجاد رسوب در پکیج استفاده کنید.

یک پکیج قدرت کافی برای تامین همزمان آب گرم دو واحد مسکونی را ندارد. همیشه برای واحدهای مجزا، از پکیج‌های مستقل استفاده کنید.

با وجود رعایت تمامی نکات بالا نیز ممکن است بالاخره به خرید و نصب پکیج جدید یا تعمیر پکیج قدیمی خود نیاز پیدا کنید. کاماپرس در ادامه چندین شرکت معتبر را معرفی می‌کند که علاوه بر ارائه خدمات یادشده، فرصت خرید تهویه مطبوع ، برج های خنک‌کننده و دیگر تجهیزات تاسیساتی را نیز برای مشتریان فراهم کرده‌اند. 

تهویه آران انرژی

تهویه آران انرژی در زمینه تولید و فروش سیستم های تهویه مطبوع ( چیلر، هواساز، ایرواشر، پکیج یونیت و …) و همچنین طراحی و ساخت کلین روم فعال است. این مجموعه از اواخر دهه ۱۳۴۰ شمسی فعالیت خود را آغاز کرد و همگام با پیشرفت کشور در زمینه‌های مختلف، با بینشی نواندیشانه و با استفاده از نیروهای جوان متخصص با فن آوری و دانش نوین، به فعالیت های خود ادامه داده است.

فروشگاه تأسیسات شوفاژکاران

بزرگترین مرکز فروش و پخش دستگاه‌های گرمایش، سرمایش و تهویه مطبوع در کرج و استان البرز است که به عنوان نمایندگی مجاز فروش محصولات و قطعات بوتان، ایران رادیاتور، لورچ، شوفاژکار و … فعالیت می‌کند. جهت « خرید پکیج »، آبگرمکن، رادیاتور، کولرگازی، داکت اسپلیت و … با ما تماس بگیرید: ۰۲۶۳۲۷۵۵۵۵۰ الی ۱ ، ۰۲۶۳۲۷۰۱۰۶۳ ، ۰۹۱۲۱۲۳۷۰۰۲

نمایندگی مجاز حداد (بوتان ایران)

نمایندگی مجاز بوتان، ایران رادیاتور، لورچ و شوفاژکار، با رتبه ۱ کشور در سال‌های متوالی: « نصب و تعمیر پکیج »، آبگرمکن، رادیاتور، کولرگازی ، داکت اسپلیت و … در کرج و استان البرز، توسط تکنسین‌های ماهر با گارانتی قطعات و خدمات را ارائه می‌کند. کافیست با تلفن چهار رقمی: ۱۸۸۰ (بدون پیش  شماره) و یا ۰۲۶۳۳۳۰۶۰۰۰ تماس بگیرید.

دماگستر

انواع برج خنک کننده شامل مخروطی، مدار باز، مدار بسته، برج خنک‌کننده هیبریدی، جریان مخالف و متقاطع است که انواع آن با هدف تقلیل دمای سیال و زدایش گرمای تاسیسات صنعتی تولید می‌شود. شرکت دماگستر سازنده برتر انواع برج خنک‌کننده، با بالاترین کیفیت، ضمانت، طراحی و محاسبه دقیق برپایه دانش مهندسی مکانیک خود است. جهت دریافت اطلاعات بیشتر، با این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

پکیج کار

یکی از بزرگترین مشکلات مصرف‌کنندگان انواع پکیج شوفاژ دیواری مسئله تعمیرات پکیج است و مصرف‌کنندگان این دستگاه همواره به دنبال مرکزی معتبر در نزدیکی محل خود هستند. شرکت پکیج‌کار بزرگترین مرجع آموزش و خدمات انواع پکیج دیواری است که برای خدمت‌رسانی به همشهریان گرامی و ارائه خدمات تعمیر پکیج در تهران اقدام کرده است.

تعمیرکاران

با توجه به بالا رفتن قیمت تجهیزات ساختمانی و تاسیساتی و همچنین غیراصل بودن کالاهای حال حاضر، بسیاری از افراد در کشورمان به خرید موتورخانه و استخر و همچنین کلیه تجهیزات تاسیساتی روی آورده‌اند. در این بین خرید اجناس دست دوم نیازمند تخصص و اعتماد به فروشنده است که خرید از مراکز معتبر بهترین کار است.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خرید پکیج نصب و تعمیر پکیج برج خنک کننده تاسیسات صنعتی تعمیر پکیج برج خنک کننده تعمیر پکیج خرید پکیج پکیج ها آب گرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۱۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اروپا در حال سرکوب اعتراضات مسالمت آمیز در حمایت از فلسطین است

کشور‌های اروپایی که خود را حامی حقوق بشر و آزادی بیان می‌دانند و اعتقاد به لیبرالیسم را بخشی از هویت قاره سبز تعریف می‌کنند، از زمان نسل کشی رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در غزه تاکنون اقدام به حمایت همه جانبه از تل آویو کرده و هر گونه مخالفت در این زمینه را سرکوب می‌کنند. 

به گزارش الجزیره، گروه‌های حقوق بشری می‌گویند مقامات اروپایی در حال سرکوب تظاهرات مردمی در حمایت از فلسطینیان در این قاره هستند. 

جولیا هال، از مقامات عفو بین الملل امروز (دوشنبه) با هشدار درباره نقض آشکار آزادی بیان در قاره اروپا در تظاهرات طرفداران فلسطین، تاکید کرد: ما شاهد آن هستیم که مقامات اروپایی قوانین مربوط به نفرت پراکنی و قوانین مبارزه با تروریسم را به عنوان ابزاری برای پیگرد سخنان مشروع تحت استاندارد‌های بین المللی مردم مورد استفاده قرار می‌دهند. 

وی خاطر نشان کرد: اکنون موج گسترده‌ای از لغو تظاهرات ها، هدف قرار دادن اعتراضات صلح آمیز، دانشگاهیان، و هر کسی که اقدام به اعلام همبستگی با حقوق بشر فلسطینیان کرده و از اسراییل انتقاد کند، در اروپا شکل گرفته است. 

براساس اعلام انجمن مدنی اروپا مستقر در بروکسل، مقامات دستکم ۱۲ عضو اتحادیه اروپا اقدام به برداشتن گام‌های نامناسب شامل جلوگیری از برگزاری تظاهرات مردمی به دلیل آنچه نظم عمومی و امنیت خوانده شده است، کرده اند. 

مقامات فرانسوی اقدام به ممنوعیت تظاهرات در حمایت از فلسطینی ها، لغو کنفرانس‌ها در این زمینه، و دو مقام سیاسی چپ گرا را به اداره پلیس برای انجام تحقیقات پیرامون حمایت از تروریسم دعوت کرده اند!

آلمان نیز ماه جاری میلادی از ورود وانیس واروفاکیس، وزیر دارایی پیشین یونان به این کشور به دلیل آنچه نگرانی از اظهارات ضدیهودی و ضداسراییلی خوانده شده است، جلوگیری کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • نکات کلیدی که قبل از خرید فایل گرافیکی لایه باز باید بدانید
  • معرفی کامل دبی لند و هر آنچه که باید بدانید!
  • «حذف و اضافه» رمانی درباره همه آنچه در دانشگاه‌ها می‌گذرد
  • آنچه که باید در مورد ویژگی‌های جدید واتس‌اپ بدانید
  • فال تاروت برای متولدین ماه‌های مختلف امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اروپا در حال سرکوب اعتراضات مسالمت آمیز در حمایت از فلسطین است
  • آیا پاسپورت برای آیلتس لازم است؟ نکاتی که باید بدانید!
  • یک بام و دوهوای دولت برای کولرهای گازی: تبلیغ ممنوع؛ فروش آزاد، قاچاق رها!
  • انواع اتصالات لوله داربستی و نکاتی که باید بدانید
  • لرستان| آمریکایی‌ها به آنچه بیان می‌کنند اعتقاد ندارند