Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، امیر کرمیان دبیر مجمع ملی جوانان کشور با اشاره به اینکه تفاهم‌نامه همکاری مجامع جوانان کردستان و کرمانشاه با رویکرد استفاده از ظرفیت‌های ثبت جهانی هورامان در شهر هورامان تخت امضا شده است، گفت : این تفاهم نامه با هدف استفاده از توانایی‌های علمی، فرهنگی، ارتباطی و ظرفیت‌های طرفین در جهت توانمندسازی سازمان‌های مردم نهاد در رابطه با توسعه گردشگری پایدار و حفاظت از میراث فرهنگی دو استان و با توجه ویژه به منظر فرهنگی هورامان منعقد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : حفاظت از محیط زیست و نقش آفرینی جوانان در مدیریت مقاصد گردشگری و اشتغالزایی جوانان در حوزه گردشگری و صنایع دستی از دیگر اهداف این تفاهم نامه است.

نایب رییس مجمع جوانان استان کرمانشاه با اشاره به اینکه مجامع جوانان استان‌های کردستان و کرمانشاه متعهد شدند در راستای اجرای این تفاهم نامه در حوزه بسترسازی جهت مشارکت هدفمند جوانان در مدیریت مقاصد گردشگری با رویکرد منظر فرهنگی هورامان همکاری داشته باشند، افزود: انجام طرح‌های پژوهشی مشترک، ترغیب سرمایه گذاران به منظور مشارکت در توسعه زیرساخت‌های مقاصد تاریخی، صنایع دستی و گردشگری ورزشی، اجرای مشترک برنامه‌های آموزشی، آگاه سازی و توانمندسازی و برگزاری همایش‌ها و نمایشگاه‌های استانی و ملی و تبادل تجربیات، یافته‌ها و محصولات آموزشی، پژوهشی و فرهنگی از دیگر مفاد این تفاهم‌نامه است.

کرمیان گفت: مدیران کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ۲ استان و مدیر پایگاه جهانی منظر فرهنگی هورامان نیز در نشست امضای تفاهم‌نامه بر حمایت همه جانبه از طرح‌ها و برنامه‌های جوانان ۲ استان تاکید کردند .

انتهای پیام/آ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میراث فرهنگی مناظر زیبا آثار تاریخی آثار باستانی تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۲۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز همکاری‌ های حمل‌ ونقل بین‌ المللی و ترانزیتی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار

تین نیوز

جمهوری اسلامی ایران و جمهوری تاجیکستان در بخش حمل ونقل بین المللی و ترانزیتی از طریق بندر چابهار تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش تین نیوز به نقل از بازار،  تفاهم نامه همکاری جمهوری اسلامی ایران و جمهوری تاجیکستان در بخش حمل ونقل بین المللی و ترانزیتی از طریق بندر چابهار میان علی اکبر صفایی؛ معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشورمان و شایسته مرادزاده معاون وزیر حمل ونقل جمهوری تاجیکستان امضا شد.

این تفاهم نامه با هدف توسعه همکاری های حمل ونقل بین المللی و ترانزیت چندوجهی بین جمهوری اسلامی ایران به امضا رسید.

گفتنی است، هیئت جمهوری تاجیکستان به سرپرستی معاون وزیر حمل ونقل این کشور در سفر به تهران پس از ملاقات با مقامات ارشد سازمان بنادر و دریانوردی از زیرساخت ها و ظرفیت های ترانزیتی بندر چابهار نیز بازدید کردند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • از رکوردها تا یک تفاهم‌نامه تئاتری و...
  • آغاز همکاری‌ های حمل‌ ونقل بین‌ المللی و ترانزیتی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار
  • زیرساخت‌های گردشگری شهر دژکرد اقلید تقویت و توسعه می‌یابد
  • امضای تفاهم نامه طرح فیبر نوری در بیرجند
  • امضا تفاهم نامه همکاری میان جهاد کشاورزی و شرکت‌های دانش بنیان
  • آغاز اجرای طرح فیبر نوری در بیرجند
  • امضای تفاهم‌نامه اجرای طرح فیبر نوری در شهر بیرجند
  • انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه مراغه و گرجستان
  • ایران و روسیه تفاهم‌نامه امنیتی امضا کردند
  • همکاری دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز