Web Analytics Made Easy - Statcounter

بدون شک مسابقه فردا اگر نه سخت ترین، یکی از سخت ترین بازی های هر دو تیم در این فصل محسوب می شود. انتظار می رود شاهد یک نبرد تاکتیکی و طوفانی بین دو تیم باشیم. 

لیورپول - منچسترسیتی، یورگن کلوپ - پپ گواردیولا. به یکی از هیجان انگیزترین بازی های فصول اخیر لیگ برتر رسیدیم. 

لیورپول در فصل جدید در هیچ جامی شکست نخورده است ولی بعضا می شد لغزش را در این تیم حس کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن ها هفته قبل سه گل از برنتفورد تازه لیگ برتری شده دریافت کردند، چندی قبل تر از آن به سختی در آنفیلد از سد میلان گذشتند و مقابل چلسی ۱۰ نفره هم، به مدت ۴۵ دقیقه از رسیدن به گل پیروزی بخش عاجز بودند. 

از بازی وسط هفته مقابل پاری سن ژرمن، برای منچسترسیتی فقط غم و اندوه ناشی از فرصت سوزی باقی مانده است. تیم پپ گواردیولا در بازی قبل تر مقابل چلسی فوق العاده بود ولی پس از عدم جذب یک مهاجم مرکزی در تابستان امسال، در ۳ مورد از ۹ بازی ابتدایی خود در این فصل موفق به گلزنی نشده است. 

یورگن کلوپ با کسب ۹ برد از ۲۱ تقابل قبلی با پپ گواردیولا، موفق ترین فرد در مصاف با آن سرمربی محسوب می شود و قطعا می داند کسب دهمین برد، ابتکار عمل را در کورس قهرمانی به آن ها خواهد سپرد. از سوی دیگر گواردیولا پس از بازگشت جمعی از ستارگان مصدومش، تمام آنچه برای کسب یک برد لیگ برتری بزرگ دیگر لازم است را در اختیار دارد.  

اطلاعات مسابقه لیورپول - منچسترسیتی روز و تاریخ برگزاری: یکشنبه ۳ اکتبر ۲۰۲۱ / ۱۱ مهر ۱۴۰۰ ساعت: ۱۹:۰۰ به وقت تهران تورنمنت: هفته هفتم لیگ برتر داور: پل تیرنی ورزشگاه: آنفیلد اخبار مسابقه لیورپول - منچسترسیتی لیورپول - منچسترسیتی تعیین کننده در مسیر قهرمانی؛ بهترین حمله مقابل بهترین دفاع گواردیولا: کلوپ مرا به سرمربی بهتری تبدیل کرد؛ مایه افتخار است با لیورپول رقابت می کنیم کلوپ: منچسترسیتی در حال حاضر بهترین تیم اروپاست؛ فکر نمی کنم جیمز باند خوبی باشم! غیبت ترنت الکساندر آرنولد و تیاگو آلکانتارا مقابل منچسترسیتی ترکیب احتمالی لیورپول و منچسترسیتی

غایبان مسابقه لیورپول - منچسترسیتی

نکات آماری مسابقه لیورپول - منچسترسیتی منچسترسیتی با ۵ کلین شیت، بهترین عملکرد را در این زمینه در فصل جاری لیگ برتر داشته است لیورپول در ۱۶ بازی لیگ برتری اخیر خود نباخته است منچسترسیتی در ۱۴ مورد از ۱۶ بازی آخر خارج از خانه اش در لیگ برتر برنده شده است آخرین مصاف این دو تیم در فوریه گذشته با نتیجه ۴-۱ به سود سیتیزن ها به پایان رسید. لیورپول از سال ۱۹۳۷ به بعد، هرگز دو باخت پیاپی مقابل منچسترسیتی در لیگ را تجربه نکرده است نتایج رویارویی های قبلی لیورپول و منچسترسیتی

وضعیت دو تیم در جدول رده بندی لیگ برتر رتبه نام تیم برد تساوی باخت تفاضل گل امتیاز ۲ لیورپول ۴ ۲ ۰ ۱۱ ۱۴ ۵ منچسترسیتی ۴ ۱ ۱ ۱۱ ۱۳ پیش بینی هو اسکورد از بازی لیورپول - منچسترسیتی

لیورپول ۲-۱ منچسترسیتی

اخبار داغ 

پاپوش بزرگ برای خانم بازیگر سرشناس؛ عکس های برهنه لیندا کیانی منتشر شد / روحش هم خبر ندارد !+ عکس ها دنیلو: گواردیولا همسرش را هم مثل یک فوتبالیست می بیند! کمیته استیناف AFC فرجام خواهی پرسپولیس را نپذیرفت سه لژیونر برگشتند، سه استقلالی جدید و بازیکن مورد علاقه اسکوچیچ خط خوردند! توماس توخل: وقتی لیست انگلیس را دیدم، فکر کردم ریس جیمز به تیم واترپلو دعوت شده است! مورینتس: بدون شک توپ طلا را به بنزما می دادم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مسابقه لیورپول لیگ برتر دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۳۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طارمی با گل و پاس گل بیرون رفت!

به گزارش "ورزش سه"، در مهم‌ترین مسابقه هفته سی و یکم لیگ برتر پرتغال، تیم فوتبال پورتو که مهدی طارمی را در لیست بازیکنان خود دارد، از ساعت 23 امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه دو دراگائو به مصاف تیم صدرنشین اسپورتینگ لیسبون خواهد رفت.

مهدی طارمی که پس از حضور تعویضی و گلزنی مقابل فامالیکائو، در دو دیدار اخیرشان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی و مسابقه لیگ برتر پرتغال مقابل تیم‌های ویتوریا گیمارش و کاسا پیا به ترکیب رسید و در این دو بازی هم یک گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد، امشب از جمع 11 نفر اصلی در جدال با اسپورتینگ خارج شده است.

ستاره ایرانی پورتو علی‌رغم آمادگی بالایی که در سه مسابقه اخیرشان داشت و دو گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده بود، با نظر سرخیو کونسیسائو از ترکیب بیرون رفته و اوانیلسون به تنهایی در راس خط حمله اژدها برابر اسپورتینگ لیسبون دیده می‌شود.

مهدی طارمی که تجربه درخشش و گلزنی مقابل اسپورتینگ لیسبون را دارد، در فصل جاری لیگ برتر پرتغال 19 بازی انجام داده و چهار گل به ثمر رسانده و دو پاس گل داشته است.

تیم فوتبال پورتو با 19 پیروزی، 5 مساوی و 6 شکست در فصل جاری لیگ برتر پرتغال 62 امتیازی و تیم سوم جدول این رقابت‌ها است که برای کسب برد مقابل اسپورتینگ و حفظ این جایگاه تلاش می‌کند.

دیگر خبرها

  • جدول لیگ برتر انگلیس از زمان ورود پپ گواردیولا به منچسترسیتی / عکس
  • چه تیمی قهرمان لیگ برتر می شود؟
  • گواردیولا: با یک تساوی منچسترسیتی، آرسنال قهرمان لیگ برتر خواهد شد
  • طارمی با گل و پاس گل بیرون رفت!
  • ناتینگهام فارست در نقش رئال مادرید؛ رکورد عجیب پپ گواردیولا در آمار شوت
  • گواردیولا: زجر کشیدیم تا فارست را بردیم
  • گواردیولا: مقابل ناتینگهام فارست خوش‌شانس بودیم؛ فقط با مالکیت توپ دوام آوردیم
  • شکست ناپذیری آرسنال مقابل بزرگان؛ نمایش پرده آخر در اولدترافورد
  • جانشین بیرانوند بالا و پایین فوتبال را دید/ ۴ بازی گل نخورد، یک بازی ۴ تا خورد!
  • سرمربی جهانبخش، جای کلوپ در لیورپول!