Web Analytics Made Easy - Statcounter

منصور پزشک شنبه شب در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اینکه رقابت های دوومیدانی پیشکسوتان کشور در رده بانوان و آقایان در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار شد، افزود: در بخش بانوان «نسرین بارانی» مقام اول ماده ۱۰۰ متر رده سنی ۵۰ تا ۵۴ سال را از آن خود کرد و «طاهره بابائیان» در ماده ۱۰۰ متر مقام سوم و در ماده ۴۰۰ متر مقام دوم رده سنی ۴۵ تا۴۹ را کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: در بخش آقایان نیز «جعفر دادی پور» مقام دوم در ماده پرش طول گروه سنی ۳۵تا۳۹ را به خودش اختصاص داد.

مسوول انجمن دو ومیدانی پیشکسوتان هرمزگان اظهارداشت: در این دوره از مسابقه ها تیم هرمزگان با۶ ورزشکار آقا و خانم شرکت کرده بود.

پزشک گفت: برای تیم پیشکسوتان آقا ریحان محمد مرادی، محمد زمانی و جعفر دادی پور و برای تیم پیشکسوتان بانوان هرمزگان نیز معصومه بام شاد، نسترین بارانی حسن لنگی و طاهره بابایی مسابقه دادند.

برچسب‌ها دونده فدراسیون دو و میدانی هرمزگان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دونده فدراسیون دو و میدانی هرمزگان دونده فدراسیون دو و میدانی هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۳۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه دور برگشت لیگ برتر روئینگ و اسلالوم

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پس از برگزاری دور رفت لیگ روئینگ و اسلالوم، دور برگشت این رقابت‌ها به میزبانی دریاچه آزادی برگزار می‌شود.
این رقابت‌ها در بخش آقایان ۱۷ اردیبهشت و در بخش بانوان ۱۸ اردیبهشت برگزار خواهد شد.
دور برگشت لیگ روئینگ و اسلالوم در دو مرحله صبح و بعدازظهر پیگیری می‌شود.
تاکنون در جدول رده بندی این رقابت‌ها تا پایان مرحله‌ی اول و دوم در رشته‌ی روئینگ تیم‌های دانشگاه آزاد در بخش بانوان و آقایان صدرنشین هستند و در رشته‌ی اسلالوم در بخش بانوان آرکا اصفهان و بحر گستر فارس مشترکا اول و ملوان نداجا در بخش آقایان در جایگاه نخست قرار دارند.

دیگر خبرها

  • ادعای جدید: الکل یا ماده سمی علت مرگ مارادوناست!
  • (عکس) قوی‌ترین مردان نیشکر
  • قوی‌ترین مردان نیشکر
  • جزئیات جدید از حادثه مرگبار مسمومیت الکلی پزشکان در مهمانی | پای ماده‌ی دیگر وسط آمد!
  • حضور بیش از ۵۰ تیم استان کرمان در رقابت‌های لیگ‌ برتر
  • نجات ۲۹ دریانوردی هرمزگانی/ ۳ فوتی و ۷ مجروح در سانحه آتش سوزی لنج
  • برنامه دور برگشت لیگ برتر روئینگ و اسلالوم
  • تکذیب خبر فوت پزشک طرحی در جاسک
  • اعزام تیرانداز ساروی به مسابقات جام جهانی باکو
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری