Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا از سالن امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی‌ آزادی گرگان محل برگزاری اولین دوره رقابت‌های چهار جانبه والیبال لیگ برتری‌ها که از روز پنجشنبه به میزبانی پاس گرگان با حضور سه تیم دیگر شامل هورسان رامسر، شهرداری گنبدکاووس و آذرباتری ارومیه آغاز شده بود، امشب با برگزاری مسابقه بین هورسان رامسر و پاس گرگان به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم‌ پاس در این مسابقه دست اول را با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ به سود خود پایان داد.

۲ تیم در دست دوم باز هم به نتیجه ۲۵ بر ۲۱ این‌ بار به سود تیم هورسان رامسر دست یافتند تا بازی حداقل ۲ دست دیگر ادامه داشته باشد.

در دست سوم بازیکنان پاس توانستند نتیجه ۲۵ بر ۱۶‌ را به سود خود به ثبت برسانند.

بلندقامتان تیم پاس در دست چهارم نتیجه دست اول (۲۵ بر ۲۱) را باز هم‌ به سود خود به پایان رساندند تا با حساب سه بر یک به پیروزی برسند.

تیم‌ پاس گرگان در این مسابقات با انجام سه بازی و کسب ۲ برد و یک باخت و مجموع هفت امتیاز صدرنشین شدند و تیم هورسان رامسر نیز با همین تعداد مسابقه و همین تعداد برد و باخت، اما با ۶ امتیاز در مکان دوم قرار گرفت.

آذرباتری ارومیه سوم شد

در اولین مسابقه سومین و آخرین شب این رقابت‌ها ۲ تیم آذرباتری ارومیه و شهرداری گنبدکاووس به مصاف هم رفتند.

در این آذرباتری ارومیه که بازی قبلی خود را باخته بود، در این مسابقه توانست نماینده دیگر گلستان در لیگ برتر را با نتیجه سه بر یک شکست دهد.

بازیکنان آذرباتری با کسب یک برد و ۲ باخت و مجموع سه امتیاز سوم شدند و شهرداری گنبدکاووس نیز با یک برد و ۲ باخت و تنها ۲ امتیاز چهارم شد.

هر چهار تیم حاضر در این رقابت‌ها خود را برای حضور در مسابقات لیگ‌ برتر والیبال باشگاه‌های کشور در فصل آتی آماده می‌کنند.

تیم والیبال پاس گرگان در فصل قبل رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور، با ۲۰ برد متوالی و بدون شک به مقام قهرمانی دست یافت و جواز حضور در لیگ برتر برای فصل آتی را به دست آورد که ثبت ۲۰ برد متوالی و بدون باخت در یک دوره از رقابت‌های لیگ‌های مختلف والیبال کشور بی‌سابقه بوده است.

گلستان یکی از مهدهای والیبال ایران است که تا قبل از سال جدید "فرهاد قائمی" از این استان یکی از مهره‌های اصلی تیم ملی والیبال ایران بود که به دلیل مشکلات شخصی از تیم ملی خداحافظی کرد.

همچنین "صابر کاظمی" و "آرمان صالحی" ۲ بازیکن گلستانی تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های المپیک بودند و در رقابت‌های والیبال قهرمانی آسیا، "صابر کاظمی" به همراه "اسماعیل مسافر" از گلستان به عنوان بازیکن، "عظیم جزیده" و "حسین خوریانی" به عنوان مربی و آنالیزور و "داود نافعی" به  عنوان داور بین‌المللی هر سه از گلستان این تیم را در رقابت‌های ژاپن همراهی کردند.

"ایلشن داودی‌پور" از گلستان به عنوان پاسور دوم در رقابت‌های قهرمانی نوجوانان جهان همراه تیم ملی ایران حضور داشت که به مقام سوم جهان همراه این تیم دست یافت.

همچنین از ۱۲ بازیکن حاضر در تیم ملی والیبال ناشنوایان ایران، پنج نفر از آنان گلستانی هستند و "حسین خوریانی" آنالیزور تیم ملی والیبال بزرگسالان ایران پس از رقابت‌های قهرمانی آسیا در ژاپن، اکنون به همراه تیم ملی جوانان با همین مسئولیت در ایتالیا حضور دارد.

برچسب‌ها گرگان آذرباتری ارومیه تیم والیبال هورسان رامسر والیبال هفته دفاع مقدس هفته نیروی انتظامی شهرداری گنبد کاووس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گرگان آذرباتری ارومیه تیم والیبال هورسان رامسر گرگان آذرباتری ارومیه تیم والیبال هورسان رامسر والیبال هفته دفاع مقدس هفته نیروی انتظامی شهرداری گنبد کاووس آذرباتری ارومیه تیم ملی والیبال هورسان رامسر پاس گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۳۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی برزیلی به تیم ملی والیبال پیوست

مربی بدنساز تیم ملی والیبال ایران پس از ورود به تهران به جمع ملی‌پوشان پیوست.

به گزارش ایسنا، رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ از یکم خردادماه در کشورهای برزیل و ترکیه آغاز می‌شود که به عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس حساسیت و اهمیت این رقابت‌ها را در این سال به حداکثر خود رسانده است. تیم ملی والیبال که اردوهای آماده‌سازی خود را از ۱۸ فروردین آغاز کرده است، برای حضور هر چه بهتر در این رقابت‌ها آماده می‌شود.

مارسلو زنگراند مربی بدنساز تیم ملی والیبال ایران که بامداد امروز (سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران شد، بلافاصله پس از استقرار در محل اسکان خود به سالن فدراسیون والیبال آمد و به جمع ملی‌پوشان در اردو پیوست.

بدین ترتیب تمرینات بدنسازی ملی‌پوشان که تا کنون به صورت آنلاین زیر نظر این مربی بود، امروز به صورت مستقیم ازسوی مارسلو پیگیری شد.

مائوریسیو موتا پائز سرمربی تیم ملی والیبال ایران از روز گذشته (دوشنبه دهم اردیبهشت) تمرینات را با حضور ۱۸ بازیکن دنبال می‌کند که علی رمضانی، محمدطاهر وادی، مهدی رضایی، امیرحسین صداقت، محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی، پوریا حسین خانزاده، مبین نصری، شهروز همایونفرمنش، امیرحسین ساداتی، میثم صالحی، علی شفیعی، مهدی جلوه، محمد ولی‌زاده، علیرضا فراهانی مصلح‌آبادی، متین احمدی، مرتضی شریفی، امیررضا سرلک بازیکنان حاضر در این اردو هستند.

همچنین امین اسماعیل‌نژاد از روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه به جمع اردونشینان افزوده خواهد شد تا در کنار ملی‌پوشان تمرینات خود را آغاز کند و دیگر لژیونرهای تیم ملی والیبال ایران هم به محض ورود به ایران و با تشخیص کادر فنی به اردو اضافه خواهند شد.

لئوناردو دستیار برزیلی پائز نیز روز جمعه ۱۴ اردیبهشت وارد تهران می‌شود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • پیروزی مهم و دلچسب شهرداری گرگان در فینال بسکتبال غرب آسیا
  • نماینده ایران در فینال غرب آسیا زنده ماند
  • نماینده ایران در فینال غرب آسیا زنده ماند/ تعیین قهرمان در بازی سوم
  • سوپر لیگ غرب آسیا| پیروزی شهرداری گرگان در دومین فینال
  • مصاف سوم شهرداری گرگان و مهرام؛ شنبه ۱۵ اردیبهشت
  • برتری یک نیمه‌ای شمس آذر مقابل پیکان
  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد
  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • مربی برزیلی به تیم ملی والیبال پیوست