Web Analytics Made Easy - Statcounter

جسد سوخته یک مرد در لرستان کشف شد.جسد سوخته مرد جوان در یک خودرو پژو کشف شد.ماموران نیروی انتظامی لرستان رسیدگی به پرونده کشف جسد سوخته را در جریان قرار دادند.هویت جسد سوخته هنوز به تائید نرسیده است.جسد سوخته برای تعیین هویت به پزشکی قانونی منتقل شد.

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا، 20 شهریور امسال جسد سوخته ای که احتمال می رود متعلق به یک مرد باشد در حوالی منطقه چشمه حر لرستان حوالی کشماهور، در یک خودرو کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جسد روی صندلی عقب یک خودروی پژو قرار داده شده بود و ماشین و سرنشین کامل در آتش سوخته بودند،طوری که از بقایای جسد تنها اسکلت و استخوان ها بر جای باقی مانده بود و همچنین ماشین کاملا سوخته است در حدی که رنگ آن و حتی شماره پلاک به طور کامل قابل شناسایی نیست.

اهالی روستای اطراف از راز جسد سوخته در لرستان چه گفتند؟

در اولین تحقیقات پلیسی ،اهالی روستا اظهار داشتند که چند روز قبل از کشف خودرو و جسد سوخته، شاهد حرکت دو خودرو در پی هم بودند.اهالی گفتند یکی از خودروها پراید بود که با سرعت خودرو پژو را دنبال می کرد اما ساعتی بعد خودرو پراید با سرعت زیاد از آن منطقه دور شد اما خودرو پژو بازنگشت.

تحقیقات برای یافتن راز جسد سوخته ادامه دارد و جسد برای احراز هویت به پزشکی قانونی انتقال پیدا کرده است.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا اخبار حوادث جسد سوخته جسد سوخته زن سهام عدالت قیمت خودرو کرونا محمدرضا گلزار قیمت سحر قریشی سحر قریشی بازیگر فال بازار آزاد سارا و نیکا در استخر سارا و نیکا سارا و نیکا فرقانی جسد سوخته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۳۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله خفت‌گیرهای خشن به مهاجم استقلالی | عکس

به گزارش همشهری آنلاین،‌ منوچهری در گفتگویی کوتاه گفت: در ترافیک اتوبان شهید چمران بودم و یک موتوری به آینه خودرو من برخورد کرد و پس از آن شروع کرد به فریاد زدن و با دست به شیشه خودرو من می‌کوبید، زمانی که شیشه ماشین را پایین دادم تا ببینم چرا این کار را انجام می‌دهد یک نفر دیگر از پشت سر آمد و گردنبند من را از گردنم کشید و همین اتفاق باعث شد تا گردنم آسیب جزئی ببیند.

منوچهری در ادامه گفت: صحنه شوکه کننده بود و حتی نتوانستم واکنش نشان دهم، زمانی که شیشه ماشین را پایین کشیدم شخص موتور سوار با مشت به سمت من حمله کرد و از این اتفاق شوکه شده بودم و ناگهان یک نفر دیگر اقدام به سرقت کرد، نمی‌دانم چرا رسیدگی نمی‌شود. این چندمین بار است که در اتوبان چمران این اتفاق تکرار می‌شود و فکر می‌کنم آنها یک باند هستند که این کار را انجام می‌دهند!

کد خبر 848181 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • سرقت خودرو با قیچی آرایشی زنانه زیر ۱۰ ثانیه
  • امام خمینی (ره) به اسلام و مسلمانان شخصیت بخشید
  • لوازم یدکی رنو
  • سرقت خودرو در پوشش مسافر
  • زن جوان خطاب به قاضی:اول یک روسری در ماشین همسرم پیدا کردم؛بعدا هم دیدم از مهد کودک یک دختر را بغل کرد و برد/ حالا هم طلاق می خواهم
  • (ویدئو) یک ایرانی این خودروری یک و نیم میلیون دلاری را نابود کرد!
  • چپ‌کردن عجیب ماشین چینی توی کوچه! (فیلم)
  • حمله خفت‌گیرهای خشن به مهاجم استقلالی | عکس
  • ماجرای واژگونی وحشتناک ام وی ام X55 چه بود؟
  • استفاده از سهمیه سوخت حدود ۱۵ هزار تاکسی و وانت‌بار محدود می‌شود