Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه انتخاب اعضای هیئت رئیسه شورای اسلامی شهرستان با حضور فرماندار ارومیه برگزار شد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، رسول مقابلی فرماندار ارومیه در این جلسه دفاع مقدس را سند افتخار نظام جمهوری اسلامی ایران دانسته و افزود: امیدوارم احساس مسئولیت دوران دفاع مقدس را الگوی مدیریتی خود قرار داده و در خدمت شایسته به مردم عزیزمان موفق عمل کنیم

مقابلی با اعلام اینکه شوراهای شهرستان فرصت ارزشمندی برای ارتباط دوسویه شوراها با یکدیگر و همچنین با مسئولین شهرستان می باشند، تصریح کرد: اگر شورای شهرستان به درستی از اختیارات خود استفاده نمایند، قطعاً برای پیشبرد اهداف و محورهای توسعه ای مفید بوده و با مدیران دستگاههای اجرایی در حل مشکلات تعامل داشته باشند

در جلسه انتخاب اعضای هیئت رئیسه شورای اسلامی شهرستان، حسین پناهی رئیس، مسعود حسین زاده نایب رئیس، صمد حسن زاده منشی اول، رامین عیوض نژاد منشی دوم و ابراهیم علیزاده به عنوان سخنگوی شورای اسلامی شهرستان انتخاب شدند

رسول اصغرزاده نیز به عنوان نماینده شورای اسلامی شهرستان ارومیه در شورای اسلامی استان انتخاب شد

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شورای شهر ارومیه فرماندار ارومیه شورای شهر ارومیه آذربایجان غربی شورای اسلامی شهرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۴۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با مدیران مقصر در آتش سوزی شهرک امام زاده ابراهیم شفت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ حجت الاسلام و المسلمین صادقی گفت: دستگاه قضایی با مقصران حادثه آتش سوزی امام زاده ابراهیم شفت و مدیران و مسئولان خاطیِ این منطقه برخورد خواهد شد.

رئیس کل دادگستری گیلان با ابراز تاسف از حریق شهرک امام زاده ابراهیم، از تلاش‌های هلال احمر ، اورژانس و همه نهاد‌هایی که در اطفای حریق و ساماندهی مصدومان در این منطقه تلاش کردند قدردانی کرد.

وی با تاکید بر اینکه آسیب و خسارت‌های زیادی به مردم منطقه وارد شده است گفت: مسئولان باید در اسکان و کمک رسانی حادثه دیدگان از حداکثر امکانات استفاده کنند.

رئیس شورای قضایی گیلان با اشاره به اینکه در نخستین ساعات این حادثه ، دادستان شهرستان شفت در محل حاضر و دستورات اولیه قضایی را صادر کرد، افزود: در مرکز استان هم ، با تشکیل جلسه ، برضرورت پیگیری ، شناسایی علت حادثه و برخورد با عوامل آن تاکید شد.

وی با بیان اینکه کوتاهی برخی مسئولان در این حادثه محرز شده است، اضافه کرد: دستگاه قضایی با مدیرانی که ترک فعل کرده و اهمال آنان باعث گسترش آتش سوزی و تضییع حقوق مردم شده است برخورد قاطع خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • برای عمق بخشی به مسائل باید از همدلی استفاده کرد
  • خشک شدن دریاچه ارومیه چالش جدی در شهرستان شبستر است
  • تاکید رئیسی بر استفاده از مساجد در حوزه آسیب‌های اجتماعی
  • برخورد با مدیران مقصر در آتش سوزی شهرک امام زاده ابراهیم شفت
  • ابلاغ احکام مسئولین کمیته ها و دبیران ستاد یادواره شهدای ارومیه
  • تحویل باشگاه ورزشی شهدای شهر خضرآباد به شورای شهر
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه مشهد و کلات میزبان دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی 
  • همدلی مدیران سرمایه بزرگی برای قزوین است
  • تداوم عملیات جست‌وجو جهت نجات کارگر مفقود شده تهران
  • ابلاغ ماده واحده «تأیید انتخاب دبیر شورای فرهنگ عمومی»