Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی والیبال جوانان ایران در نخستین دیدار خود در مرحله نیمه‌نهایی به میزبانی کشور بلغارستان موفق به شکست سه بر یک تیم کوبا شد.

بهروز عطایی در ارزیابی بازی مقابل کوبا گفت: بازی سختی مقابل کوبا داشتیم؛ به‌خصوص در ست‌های سوم و چهارم. کاپیتان کوبا بهترین بازیکن این تیم بود که از روز اول مسابقات مصدوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او امروز از اواسط ست سوم به بازی رسید و جریان بازی را عوض کرد تا جایی که کار تیم ایران سخت شد.

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان افزود: کوبا تیمی پرقدرت با پتانسیل بالاست. اسپک‌های با ارتفاع بالا، دفاع بلند و فیزیک خوب از جمله نقاط قوت این تیم است. شاید کوبا سازمان‌دهی درستی نداشتند که در این دوره از مسابقات موفق نبودند.

عطایی از عملکرد جوانان ایران هم ابراز رضایت کرد و تصریح کرد: فکر می‌کنم بازیکنان ایران امروز تا حد قابل توجهی بهتر از گذشته بازی کردند و موفق شدند تیم قدرتمند کوبا را شکست دهند.

وی با اشاره به مصدومیت توخته گفت: توخته در حین دفاع، فرود بدی داشت و دچار ناراحتی از ناحیه مچ پا شد. خوشبختانه مصدومیت او جدی نیست و امروز هم در ادامه بازی وارد زمین شد و به تیم کمک کرد. قطعا او به بازی فردا می‌رسد.

سرمربی تیم ملی جوانان درخصوص آخرین بازی ایران در مسابقات قهرمانی جهان هم گفت: بازی آخر مقابل کانادا بازی مهمی برای تیم ایران است. کانادا تیم منظمی است اما سعی می‌کنیم در این بازی به پیروزی برسیم تا با برد مسابقات را به پایان ببریم.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۴۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش‌آموزان نابغه ایرانی بر بام والیبال جهان ایستادند

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم والیبال دانش‌آموزی ایران که با شش پیروزی پیاپی مقابل اوگاندا، آلمان، بلژیک، هلند، ایتالیا و چین تایپه به فینال رقابت‌های دانش آموزان جهان راه یافته بود، امشب و در ادامه بازی‌های درخشان خود در بلگراد به مصاف آلمان رفت و توانست بار دیگر این حریف خود را شکست داده و با کسب پیروزی سه بر صفر مقابل این تیم اروپایی، قهرمان والیبال دانش‌آموزان جهان شود.

تیم والیبال دانش‌آموزی کشورمان در دست اول ۲۵ بر ۲۱، در دست دوم ۲۵ بر ۱۸ و در دست سوم با نتیجه ۲۶ بر ۲۴ آلمان را مغلوب کرده و در مجموع با نتیجه قاطع سه بر صفر، عنوان قهرمانی مسابقات جهانی را از آن خود کردند.

در این دیدار حسن‌پور سفیر و دیگر اعضای سفارت ایران در صربستان برای تشویق بازیکنان ایرانی به سالن آمده بودند و در کنار دانش‌آموزان نابغه ایرانی، جشن قهرمانی برپا کردند. گفتنی است تیم‌ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان ساعت ۳:۱۵ بامداد روز سه شنبه به ایران بازخواهد گشت.

کد خبر 6091516

دیگر خبرها

  • عاقبت مهدی نصیری؛ مشاوره به شاهزاده! | شکاف بین شاهزاده و تاجزاده را بردارید...
  • آشنایی با حریفان جوانان ایران در لیگ ملت‌های والیبال آسیای مرکزی
  • درخشش گلستانی‌ها در رقابت‌های والیبال دانش آموزی جهان/ ایران با ۴ گلستانی قهرمان جهان شد
  • رقبای جوانان ایران در لیگ ملت‌های والیبال آسیای مرکزی
  • تاجگذاری باشکوه والیبال ایران: قهرمان جهان شدیم
  • دانش‌آموزان نابغه ایرانی بر بام والیبال جهان ایستادند
  • خداحافظی کاپیتان ایران از روسیه با خاطره خوش
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • راهیابی تیم والیبال دانش‌آموزی به فینال مسابقات جهانی
  • صعود ایران با حضور ۴ گلستانی به فینال والیبال دانش آموزان جهان