Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@01:21:30 GMT

به وقت انتقام؛ سوارز گل زد و خوشحالی نکرد (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۷۴۴۵۶

به وقت انتقام؛ سوارز گل زد و خوشحالی نکرد (عکس)

لوئیس سوارز امشب گل دوم اتلتیکو را وارد دروازه تیم سابقش بارسلونا کرد و واکنش جالبی نیز پس از ثبت گل داشت.

به گزارش "ورزش سه"، در تابستان سال گذشته بود که لوئیس سوارز بعد از گذراندن سال های فوق العاده در بارسلونا و کسب تمام عناوین ممکن با این تیم به تلخ ترین شکل ممکن باشگاه کاتالانی را ترک کرد؛ جایی که بعد از روی کار آمدن رونالد کومان، سرمربی هلندی بی نیازی خود را نسبت به این بازیکن اعلام کرد و نهایتاً سوارز راهی اتلتیکو مادرید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سوارز در همان فصل اول حضور خود در ترکیب اتلتیکو مادرید نشان داد که بارسلونا چه اشتباه بزرگی را در رابطه با او مرتکب شده است چرا که این ستاره اروگوئه ای موفق شد با نمایش های درخشان خود در جمع شاگردان دیه گو سیمئونه یکی از دلایل قهرمانی آنها در فصل گذشته لالیگا لقب بگیرد.

او سال گذشته در بازی رفت اتلتیکو و بارسا در وندا که با برتری 1-0 روخی بلانکو همراه بود حضور نداشت ولی در بازی برگشت در نوکمپ به میدان رفت و در دیداری که مساوی شد، نتوانست گلی به ثمر برساند.

 

 

 

 

امشب دو تیم اتلتیکو مادرید و بارسلونا در واندا متروپولیتانو به مصاف یکدیگر رفته اند که این بازی تا پایان نیمه اول با دو گل به سود تیم سیمئونه به پایان رسیده است. گل دوم اتلتیکو توسط لوئیس سوارز در دقیقه 44 به ثمر رسید؛ جایی که ستاره اروگوئه ای روی پاس فوق‌العاده توماس لمار و با ضربه ای دقیق دروازه تیم سابق خود را باز کرد و همانطور که وعده داده بود نیز بعد از گلزنی هیچ خوشحالی خاصی از خود به نمایش نگذاشت.

 

او دو روز قبل از بازی به اسپورت گفته بود:«همه توانم را شنبه می گذارم تا گل بزنم و به اتلتیکو برای کسب پیروزی کمک کنم ولی برای بارسا احترام زیادی قائلم و اگر گل بزنم، هرگز خوشحالی نخواهم کرد. به هم تیمی هایم نیز گفته ام بارسا را نباید دست کم بگیرند. این تیم پر از بازیکنان مستعد است و اگر فضا بدهیم، می توانند به ما ضربه بزنند.»

این چهارمین گل سوارز در لالیگا بود.

 

 

 

 

 

 

 

لوئیس سوارز اتلتیکو مادرید بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لوئیس سوارز اتلتیکو مادرید بارسلونا اتلتیکو مادرید لوئیس سوارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۴۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بصیرت رهبری و سپاه پاسداران در پاسخ ایران به اسرائیل باعث درخشش جهان اسلام شد

مولوی عبدالرحمان ترنج زر امام جمعه اهل سنت مسجد زین العابدین چابهار در گفت وگو با خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب اظهار داشت: پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی باعث ناامیدی و رسوایی همه افرادی شد که می‌گفتند ایران نمی‌تواند به اسرائیل حمله کند.

وی تصریح کرد: حمله ایران به اسرائیل کاملاً قانونی و حق مسلم آن بود و باعث خوشحالی تمام مسلمانان از کوچیک تا بزرگ شد.

مولوی ترنج زر گفت: انتقام ایران برای حفظ فلسطین و قدرت بخشیدن به جبهه مقاومت بود که بصیرت رهبری و سپاه پاسداران باعث درخشش جهان اسلام شد.

امام جمعه اهل سنت مسجد زین العابدین چابهار ابراز داشت: وقتی متوجه حمله ایران به اسرائیل شدیم خیلی خوشحال شدیم تا به حال چنین خوشحالی را تجربه نکرده بودیم حتی در جشن‌ها و عروسی‌هایمان اینقدر خوشحال نبودیم.

وی افزود: این وعده الهی است که یهودیان جنایتکار به دست مسلمانان نابود می‌شوند. در انتقام ایران از اسرائیل هم کمک خداوند متعال کاملا مشهود بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمایت وینیسیوس جونیور و اورلین شوامنی از نیکو ویلیامز / عکس
  • برتری 1-0 اتلتیکو مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل دیدنی سائول نیگز (لیگ قهرمانان اروپا - 2016/4/28) / فیلم
  • خوشحالی بعد از گل تاریخی نیکو ویلیامز مقابل هواداران اتلتیکو مادرید / فیلم
  • ستاره بیلبائو گل زد و بازی را قطع کرد (عکس)
  • خلاصه بازی اتلتیکو مادرید ۳-۱ اتلتیک بیلبائو (لالیگا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • توهین‌های نژادپرستانه به نیکو ویلیامز در بازی مقابل اتلتیکو مادرید
  • در انتظار آخرین معجزه؛ نادال هوادارانش را غافلگیر می‌کند؟
  • در انتظار آخرین معجزه | نادال هوادارانش را غافلگیر می کند؟
  • بارسلونا مردد شد؛ چرا آینده ژائو فلیکس و ژائو کانسلو مبهم است؟
  • بصیرت رهبری و سپاه پاسداران در پاسخ ایران به اسرائیل باعث درخشش جهان اسلام شد