Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-01@22:33:39 GMT

سقوط مرگبار کودک تهرانی وسط خیابان

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۷۴۷۵۳

سقوط مرگبار کودک تهرانی وسط خیابان

پسر خردسال هنگام تماشای خیابان از پنجره طبقه هفتم ساختمان محل زندگی شان به پائین سقوط کرد.

به گزارش جام جم، صبح جمعه نهم مهر امسال یکی از ماموران کلانتری افسریه به بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران اطلاع داد، پسر پنج ساله‌ای به طور مشکوکی در یکی از خیابان‌های محله افسریه افتاده و فوت کرده است. ​

با دستور قضایی تحقیقات برای رازگشایی از ماجرای مرگ این کودک آغاز و با تحقیق ازهمسایه‌ها معلوم شد اوفرزند خانواده‌ای بوده که درطبقه هفتم ساختمان زندگی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن‌ها نمی‌دانستند که چه اتفاقی برای این کودک رخ داده و باعث مرگ او شده است. ماموران برای بررسی ماجرا به مقابل خانه پسر فوت شده در طبقه هفتم رفتند، درخانه را زدند، اما کسی آنجا نبود.

در همین موقع مادر کودک وارد ساختمان و متوجه مرگ او شد. وی به شدت شوکه شده و گریه می‌کرد باورش نمی‌شد فرزندش فوت شده باشد. وقتی آرام‌تر شد به افسر تحقیق گفت:برای خرید ازخانه بیرون رفتم و پسرم در خانه تنها بود. پنجره آشپزخانه بسته بود و نمی‌دانم چطور بازشده است.

محمد تقی شعبانی، بازپرس شعبه دهم دادسرای جنایی تهران با تائید این خبر گفت: ماموران باتوجه به گفته‌های مادر کودک به تحقیقات ادامه دادند و خانه آن‌ها رابررسی کردند که معلوم شد، پسرخردسال از روی کابینت سمت پنجره آشپزخانه رفته تا نگاهی به خیابان بیندازد که تعادلش را از دست داده و سقوط مرگبار برایش رقم خورده است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: اخبار حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۴۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش مرگبار اتوبان در چین + فیلم

در پی ریزش بخشی از بزرگراه در جنوب چین دستکم ۱۹ نفر جان خود را از دست داده‌اند  و ۱۸ خودرو بر اثر ریزش آسیب دیده‌اند همچنین امدادگران ۳۰ نفر را به بیمارستان منتقل کرده‌اند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • آزرده خاطر شدن شهروند تهرانی از نیمه کاره ماندن مجتمع‌های میدان شهدا
  • ۵ هزار کودک خیابانی در تهران
  • فیلم/ ریزش مرگبار اتوبان در چین
  • فیلم| ریزش مرگبار اتوبان در چین
  • ریزش مرگبار اتوبان در چین + فیلم
  • مسافر تهرانی بر اثر سقوط از آبشار «لوه» در گلستان جان باخت
  • شگرد جدید صهیونیست‌ها برای کودک‌کشی در غزه
  • زن جوان خطاب به قاضی:اول یک روسری در ماشین همسرم پیدا کردم؛بعدا هم دیدم از مهد کودک یک دختر را بغل کرد و برد/ حالا هم طلاق می خواهم
  • رویای خرید برای تهرانی‌ها / ۵ میلیارد بدهید، صاحب خانه شوید
  • ظهور و سقوط شهر باستانی هرم‌ها