Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدعلیرضا عزیزی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به شروع سال‌ تحصیلی وشرایط نامساعد اقتصادی و مشکلاتی که به واسطه بیماری کرونا بر کشور حاکم شده و زمینه ساز بسیاری از آسیب‌های اجتماعی به خصوص در بحث تحصیلی دانش آموزان شده است، نقش خیرین در کمک به این قشر بیشتر به چشم می‌خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در همین راستا خیریه انصارالرسول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان اجرای پویش "مداد همدلی" در راستای کمک به دانش‌آموزان مناطق حاشیه و نواحی منفصل شهری استان را در دستور کار قرار داد.

مسوول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کردستان اضافه کرد: بر همین اساس این اتحادیه با سازمان‌ها و نهادهای ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و کمیته امداد امام خمینی (ره) اقدام به توزیع کیف و لوازم التحریر در بین دانش آموزان این مناطق کرد.

وی با بیان اینکه۵۰۰ بسته لوازم التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند استان توزیع شد، اظهار داشت: در این راستا دانش‌آموزان اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کردستان نیز نقش بسیار فعالی در بسته بندی و توزیع کیف و لوازم التحریر در بین همسن و سالان و همکلاسی های خود داشتند.

عزیزی یادآور شد: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان در طول این سال‌ها نشان داده در مقاطع مختلف در کنار دانش آموزان بوده و برای خدمت به این قشر آماده هرگونه مجاهدت است.

استان کردستان بیش از ۳۰۰ هزار دانش آموز دارد که در سه هزار و ۸۰۰ واحد آموزشی تحصیل می کنند.

برچسب‌ها کردستان کمیته امداد امام خمینی سنندج کمک های مردمی دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان کمیته امداد امام خمینی سنندج کردستان کمیته امداد امام خمینی سنندج کمک های مردمی دانش آموزان اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان لوازم التحریر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۶۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان کردستانی در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی کردستان همزمان با سراسر کشور در حمایت از خیزش دانشجویان و اساتید بیدار دانشگاه‌های آمریکا و اروپا در محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و همچنین اقدام پلیس آمریکا در ضرب و شتم دانشجویان و اساتید تجمع کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تجمع دانشجویان کردستانی در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • بانک مهر ایران گره‌گشای مشکلات دانش آموزان نیازمند در کردستان
  • دانش‌آموزان ۳ زندانی جرایم غیر عمد را آزاد کردند
  • دانش‌آموزان زمینه ساز آزادی زندانیان جرایم غیر عمد شدند
  • دانش‌آموزان کردستانی در جشنواره سفیران سلامت درخشیدند
  • مدرسه، جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش‌آموزان
  • تاسیس انجمن در جهت کاهش آسیب اجتماعی در بین دانش‌آموزان
  • تاریخی: مدرسه جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش‌آموزان است
  • دشمن به دنبال ایجاد یاس و ترس در دل ماست/ مدرسه جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش آموزان
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار