Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@12:13:19 GMT

قزوین پایلوت طرح مدیریت هوشمند کرونا در کشور می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۷۶۶۴۹

قزوین پایلوت طرح مدیریت هوشمند کرونا در کشور می‌شود

منوچهر حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اجرای طرح مدیریت هوشمند کرونا اظهار کرد: این طرح کشوری به صورت آزمایشی در استان قزوین اجرایی خواهد شد تا به مرور جایگزینی برای محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های کرونایی شود.

وی افزود: با توجه به پیچیدگی‌های ویروس کووید و طولانی شدن این بیماری استمرار محدودیت‌های کرونایی در جامعه به صلاح نیست و نیاز است تا تغییری در شیوه این مدیریت صورت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: در طی این دو سال کسبه و اصناف به دلیل تعطیلی‌های مدام و مستمر آسیب‌های زیادی دیده‌اند و اقتصاد کشور و دنیا نیز متحمل هزینه‌های فراوانی شده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین اضافه کرد: مدیریت هوشمند کرونا زمینه را برای مدیریت بیماری مخصوصاً بیماران مبتلا فراهم خواهد کرد تا زندگی در سطح جامعه به شکل عادی بازگردد و از طرفی جامعه نیز در برابر شیوع گسترده ایمن شود.

وی با اشاره به اینکه امروز در استان مشکلی برای واکسیناسیون نداریم تاکید کرد: با اجرای این طرح ارائه خدمات فقط به افراد واکسینه شده ممکن خواهد بود و نیاز است تا افراد باقی مانده هرچه سریع‌تر در برابر این ویروس واکسینه شوند.

این مسئول ادامه داد: امروز قزوین با واکسیناسیون ۷۳ درصد جمعیت هدف از میانگین کشوری بالاتر است و همین امر باعث شده تا به عنوان استان پایلوت کشوری در اجرای این طرح هدفگذاری شود.

وی در پایان عنوان کرد: واکسیناسیون جمعیت ۱۲ تا ۱۸ سال هم در استان قزوین آغاز شده و امیدواریم با تأمین به موقع واکسن شاهد ایمن سازی جامعه در برابر این ویروس منحوس باشیم.

کد خبر 5318674

منبع: مهر

کلیدواژه: قزوین منوچهر حبیبی استانداری قزوین محدودیت های کرونایی ویروس کرونا اربعین 1400 بوشهر خطبه های نماز جمعه اربعین حسینی آمار کرونا واکسن کرونا کهگیلویه و بویراحمد مرز مهران کرمانشاه گرگان مجلس شورای اسلامی دفاع مقدس جنگ تحمیلی قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۶۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش متخصصان داخلی در حراست هوشمند از آسمان کشور ارزنده است

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر سرتیپ دوم عباس عظیمی روز جمعه در بازدید از سایت موشکی وادی رحمت تبریز اظهار کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با عملیات وعده صادق سطح جدیدی از بازدارندگی را برای کشور به ارمغان آوردند.

وی تاکید کرد: پدافند هوایی به طور دقیق و هوشمند در حال حراست و صیانت از فضای آسمان ایران اسلامی است.

کد خبر 6089251

دیگر خبرها

  • تجلیل از نخبگان جامعه کار و تولید استان قزوین 
  • کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند راه‌اندازی می‌شود
  • نقش نخبگان داخلی در حراست هوشمند از آسمان کشور ارزنده است
  • نقش متخصصان داخلی در حراست هوشمند از آسمان کشور ارزنده است
  • لزوم توجه مسئولان به معیشت کارگران
  • کارگران تقویت کننده پایه‌های اقتصادی کشور محسوب می‌شوند
  • سفر رییس جمهور به پاکستان و سریلانکا با برکت بود
  • مبارزه جدی برای مقابله با فساد
  • افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جدید سهند 
  • شهر هوشمند را تبدیل به تجربه عملیاتی کردیم