Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-02@23:39:09 GMT

واژگون شدن نیسان در بزرگراه بسیج

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۷۶۸۹۹

احسان موُمنی از واژگونی وانت نیسان در بزرگراه بسیج به دلیل عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه و فوت راننده این نیسان در محل حادثه خبر داد. خبرگزاری میزان- به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، احسان مومنی رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب اظهار داشت: در ساعت ۰۵:۲۰ دقیقه بامداد روز شنبه یک دستگاه وانت نیسان که در مسیر شمال به جنوب بزرگراه بسیج پایین‌تر از خیابان شهید ده حقی در حال حرکت بوده به علت تخطی از سرعت مطمئنه و خستگی و خواب آلودگی راننده با گاردریل‌های این بزرگراه به شدت برخورد می‌نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: پس از این برخورد شدید، وانت نیسان واژگون می‌گردد و به علت نشت بنزین و مواد اشتعال زا در داخل وسیله وانت نیسان دچار حریق گردیده و باعث سوختگی شدید راننده و وسیله نقلیه می‌گردد.
مومنی گفت: متاسفانه در این حادثه راننده در محل این واژگونی فوت می‌نماید.   بیشتر بخوانید: واژگون شدن پراید در بزرگراه آزادگان
وی ادامه داد: همکاران بنده در منطقه ۱۵ پلیس راهور فاتب در محل حادثه حضور یافتند و به ایمن سازی محل تصادف و بررسی این تصادف پرداختند.

احسان موُمنی توصیه نمود: رانندگان عزیز در هنگام رانندگی با سرعت مطمئنه حرکت کنند سرعتی که در صورت مشاهده خطر بتوانند به راحتی وسیله نقلیه را کنترل نمایند در زمان رانندگی احساس خستگی و خواب آلودگی داشتند در یک محل امن توقف پس از استراحت کافی مجدد به مسیر خود ادامه دهند تا شاهد وقوع چنین حوادث دلخراشی در سطح معابر شهر تهران نباشیم.   انتهای پیام/ برچسب ها: پلیس راهور واژگونی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس راهور واژگونی وانت نیسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۶۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت معابر پایتخت در روز پنجشنبه

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: معابر پایتخت خلوت است و البته سرعت زیاد در معابر خلوت برابر با حادثه است پس رانندگان باید با سرعت مقرره برانند.

به گزارش مشرق، سرهنگ علی اصغر شریفی اظهار کرد: با رصد مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودروها در ساعات ابتدایی صبح امروز (پنجشنبه ۱۳اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) نشان از معابر و بزرگراه‌هایی خلوت در سطح شهر تهران و احتمال تصادفات به علت افزایش سرعت‌ها توسط برخی از رانندگان دارد.

وی گفت: برخی رانندگان با استفاده از خلوتی معابر اقدام به سرعت و سبقت‌های غیر مجاز می‌کنند که علاوه بر به خطر انداختن جان خود به دیگر رانندگان و شهروندان آسیب می‌رسانند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: برخی رانندگان ممکن است با دیدن خلوتی معابر شهر تهران، قصد سرعت و سبقت جهت زودتر رسیدن و یا قصد انجام حرکات نمایشی و لایی کشی دارند که به این دسته از رانندگان توصیه می‌شود فریب خلوتی معابر را نخورند چرا که همیشه حادثه در کمین است و سرعت‌های بالا همیشه خطر ساز و خطر آفرین می‌باشند پس با رعایت قانون، همواره با سرعت مقرره در سطح معابر خلوت صبجگاهی و خلوت تردد کنید.

وی همچنین گفت: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در تمامی تقاطع‌ها و معابر و میادین شهر تهران به منظور کنترل سرعت‌ها و سبقت‌ها حضور دارند چرا که برخی رانندگان با دیدن خلوتی معابر برخی رانندگان ممکن است سرعت خودروی خود را بالا برده و باعث حادثه و تصادفات دلخراش شوند.

سرهنگ شریفی افزود: رانندگان در صورت خلوتی معابر از عجله و شتاب در معابر خلوت خودداری کرده و با سرعت مطمئنه و حتی کمتر از آن تردد کنند و این احتیاط همان سرعتی است که اگر حادثه‌ای مقابل راننده روی داد و اگر خودرو و مانعی مقابل پیش آمد راننده بتواند خودروی خودر ا به موقع متوقف و از برخورد پرهیز کنید.

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت معابر پایتخت در روز پنجشنبه
  • راننده نیسان زیر چرخ‌های کامیون در همدان جان باخت
  • تصادف مرگبار رونیز و پژو ۲۰۶ در این بزرگراه تهران/ برخورد خونین کامیونت‌ها
  • تصادف مرگبار رونیز و پژو ۲۰۶ در بزرگراه شیخ‌فضل‌الله/ برخورد خونین کامیونت‌ها
  • واژگونی کامیونت در بزرگراه آزادگان
  • «سمیع» تعیین تکلیف شود/ کمبود نیروی پلیس راهور و راننده اتوبوس مشکل مشترک کلان‌شهرها
  • تصادف بامداد امروز در محور نهبندان-زاهدان ۲ کشته بر جای گذاشت
  • هشدار پلیس نسبت به استفاده از این دو وسیله تزیینی در خودروها
  • واکنش عرب ها به وانت نیسان ایرانی | ویدئو
  • تصادف وانت نیسان و پژو ۴۰۵، جان چهار نفر را گرفت