Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون فوتبال عراق تأکید کرد به هیچ‌کس اجازه دخالت در کار سرمربی و کادر فنی تیم ملی فوتبال این کشور نخواهند داد

عدنانا درجال از دیک ادووکات سرمربی تیم ملی عراق حمایت کرد.

به گزارش طرفداری، عدنان درجال رئیس فدراسیون عراق با اشاره به برخی حاشیه‌های مطرح شده در مورد اعلام فهرست تیم ملی فوتبال این کشور گفت:

سرمربی تیم ملی به دنبال اضافه کردن نام مهند جعاز (بازیکن سوئدی - عراقی) به فهرست تیم ملی است که مدارک این بازیکن را به فیفا ارائه کرده‌ایم و در انتظار اعلام موافقت فدراسیون بین‌المللی فوتبال با حضور این بازیکن در تیم ملی عراق هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیک ادووکات افزود:

نام همام طارق در فهرست تیم ملی قرار نداشت، اما به دلیل اضافه نشدن مهند جعاز تا این لحظه همچنین مصدومیت ضرغام اسماعیل و آماده نبودن علی عدنان، نام همام به این فهرست اضافه شد. با این وجود تأکید می‌کنم که به هیچ فردی اجازه نخواهیم داد در حوزه کاری و اختیارات سرمربی و اعضای کادر فنی تیم ملی دخالت کند.

اخبار داغ 

پاپوش بزرگ برای خانم بازیگر سرشناس؛ عکس های برهنه لیندا کیانی منتشر شد / روحش هم خبر ندارد !+ عکس ها دریافت کارت زرد دوم و اخراج مهدی طارمی در دیدار پورتو و پاکوس فریرا به دلیل تمارض / فیلم گل ادین ژکو به ساسولو ثانیه هایی پس از ورود به بازی (ساسولو 1-1 اینتر) هفته هشتم، هفته بی شکستی پرسپولیس در دربی | آمار دربی های هفته هشتم رونالد کومان: لاپورتا گفت که هیچ وقت دیر نیست تاونسند در مورد خوشحالی پس از گل خود به سبک رونالدو، مقابل رونالدو: او الگوی من است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۷۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتک‌زدن وحشتناک داور در فوتبال تهران+فیلم

فدراسیون فوتبال به رهبری مهدی تاج ، در حال فتح قله‌های اخلاقی و انضباطی است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ وقتی کمیته‌های قضایی فدراسیون فوتبال بیش از آنکه رفع معضلات اخلاقی و انضباطی فوتبال برای‌شان مهم باشد، مشغول وضع جرایم مالی هستند و جزای نقدی در اولویت است تا اصلاح تربیتی جامعه فوتبال. 

 این ویدئوی تاسف‌بار کتک‌زدن داور از اوضاع وخیم اخلاقی و تربیتی در فوتبال پایه تهران است که طی چندمین بار در چندماه اخیر تکرار می‌شود و معلوم نیست چرا فکر موثری در مورد آن صورت نمی‌گیرد؟ 

تا به کی باید شاهد این تصاویر وحشتناک باشیم و عوامل آن با چندماه محرومیت و چند ده میلیون جریمه به میادین برگردند. چه زمانی برخورد قاطع و پیشگیری از بروز این فجایع به عمل خواهد آمد؟

 

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پوستکوعلو: باید خیلی چیزها را اصلاح کنیم؛ تاوان ضعف دفاعی‌مان را پرداختیم
  • عبدالکریم حسن در فهرست 19 نفره بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس
  • به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • با یک لیگ پیر نمی‌شود در تیم ملی جوانگرایی کرد
  • کتک‌زدن وحشتناک داور در فوتبال تهران+فیلم
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • هینن: باید بفهمم چرا والیبال چین در میان بزرگان جهان نیست