Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  حجت الاسلام و المسلمین علیرضا سلیمی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در صحن علنی امروز یکشنبه مجلس شورای اسلامی در اخطار قانون اساسی اظهار کرد: در برخی از استان‌ها که هنوز مدیران سابق روی کار هستند برخی از عزل و نصب‌ها در حال انجام است که مسئله دار می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلیمی در ادامه بیان کرد: برخی از افراد که سابقا استعلام منفی داشته اند علیرغم اینکه معاون اول رئیس جمهور دستور داده که آقایان عزل و نصب نداشته باشند، متاسفانه علیرغم دستور صریح معاون اول رئیس جمهور عزل و نصب‌های مسئله دار دارد انجام می‌شود. این افراد باید از سوی دولت معاونان و استانداران مشخص شوند.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: چرا بعضی از باقیمانده‌های دولت سابق با سرعت عزل و نصب‌ها را انجام می دهند و برخی مجوز‌ها را به نور چشمی‌های خود می‌دهند. بر چه اساس دارد این اتفاقات رقم می‌خورد؟ رئیس مجلس هم دستوری برای جلوگیری از این اتفاقات صادر کند.

سلیمی در ادامه خطاب به دولت آذربایجان گفت: به دولت آذربایجان توصیه می‌کنم مراقب باشد صهیونیست ها آن‌ها را مدیریت نکنند و مراقب پوست موزی که صهیونیست‌ها زیر پای آن‌ها گذاشته اند باشند که آن‌ها را زمین نزند که دچار ضربه مغزی شوند. صهیونیست‌ها به آن‌ها نگاه ابزاری دارند و وقتی تاریخ مصرف آن‌ها تمام شود فرش را از زیر پای آن‌ها خواهند کشید.

این نماینده مجلس یازدهم در پایان گفت: ایران کشوری است که اثبات کرده به هیچ وجه اجازه تحرک برخی را در منطقه خود نخواهد داد و آن‌ها هم حد و حدود خودشان را بدانند.
انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم عزل و نصب ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۷۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد

رییس مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای به رییس‌جمهور، دو قانون مصوب مجلس را ابلاغ کرد.

 به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، طی نامه‌ای به حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور دو قانون به شرح زیر را برای اجرا ابلاغ کرد:

۱- قانون تفسیر ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی

۲- قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت گنت ترکیه به داوری

دیگر خبرها

  • برنامه‌های خود را در فرصت باقیمانده به سرانجام می‌رسانم
  • رقابت ۹۰ نفر برای ۴۵ کرسی باقیمانده مجلس دوازدهم /خبر ستاد انتخابات درباره تعرفه ها
  • ضرب‌الاجل به پاستور
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • ساختمان‌های اداری باقیمانده در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بازسازی و تکمیل می‌شود
  • دو قانون مصوب مجلس به دولت ابلاغ شد
  • مجلس آتش‌بیار معرکه است!
  • موضع دولت درخصوص انتخاب رئیس مجلس دوازدهم
  • حسینی: دولت به موضوع انتخاب رئیس مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند
  • قالیباف؛ شمشیر را برای رئیسی از رو بست