Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، «ند پرایس»، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که «جفری فلتمن»، نماینده واشنگتن در شاخ آفریقا از در دیدار با «عبدالفتاح البرهان» رئیس شورای حاکمیتی و «عبدالله حمدوک»، نخست‌وزیر و سایر سیاستمداران سودانی از آن‌ها خواسته است که در راستای تشکیل دولت مدنی تحرک سریع و جدی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پرایس افزود: «فلتمن از مقام‌های سودانی خواسته است که به توافقی درباره موعد نهایی تعیین شخصیت مدنی برای ریاست شورای حاکمیتی دست یابند». 

وی گفت: « انحراف از این مسیر و عدم رعایت استانداردهای کلیدی روابط دوجانبه سودان با ایالات متحده از جمله کمک‌های فراوان آمریکا را به خطر می‌اندازد».

فلتمن، نماینده آمریکا از ۲۸ سپتامبر تا یک اکتبر، یک هفته پس از کودتا که باعث افزایش تنش بین گروه‌های غیرنظامی و نظامی بر سر تقسیم قدرت در سودان شد، از این کشور دیدار کرد.

 

 

 

 

انتهای پیام/

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ایالات متحده دولت سودان شاخ آفریقا وزارت خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۷۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاخ سفید مدعی شتاب تازه‌ای در مذاکرات غزه شد

آفتاب‌‌نیوز :

جیک سالیوان مشاور امنیت ملی دولت جو بایدن روز جمعه به وقت محلی در گفتگو با شبکه تلویزیونی ام‌اس‌ان‌بی‌سی آمریکا گفت: «من معتقدم که تلاش‌های جدیدی در جریان است که قطر و مصر و همچنین اسرائیل را برای یافتن راهی به پیش می‌برد.»

وی ادامه داد: «فکر می‌کنم آزادی گروگان ها، شتاب و زندگی تازه‌ای وجود دارد.»

تاکنون مذاکرات میان حماس و اسرائیل با میانجیگری مصر و قطر و مشارکت آمریکا برای برقراری آتش بس در غزه و تبادل اسرا میان دو طرف به هیچ نتیجه‌ای نرسیده است.

 

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • سفر فرستاده ویژه پوتین به سودان
  • آمریکا هزینه سنگینی برای انحراف ذهن و فکر دختران ما داده است
  • درخواست کریمی قدوسی از دولت افغانستان برای بررسی رگ و ریشه اش /سخنگوی سپاه ادعای جنجالی را تکذیب کرد /گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • سودان خواهان برگزاری نشست فوری شورای امنیت درباره «تجاوزات امارات» شد
  • درخواست رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برای تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر
  • بیمه سرمد میزبان جلسۀ عمومی شورای هماهنگی شرکت‌های بیمۀ استان اصفهان
  • کاخ سفید مدعی شتاب تازه‌ای در مذاکرات غزه شد
  • کاخ سفید مدعی شتاب تازه ای در مذاکرات غزه شد
  • پیگیری نکردن خواسته کارگران توسط نماینده‌شان از ترس اخراج یک ضعف قانونی است
  • بررسی روابط دوجانبه در دیدار علی باقری با یک مقام روس