Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@19:44:34 GMT

بازنگری طرح هادی ۲۴۳ روستا در چهارمحال و بختیاری

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۷۷۲۰۵

بازنگری طرح هادی ۲۴۳ روستا در چهارمحال و بختیاری

رسول شهبازی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به تعداد روستاهای بالای ۲۰ خانوار در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: بیش از ۵۷۳ روستا بالای ۲۰ خانوار در استان وجود دارد که طرح هادی تاکنون در ۵۶۳ روستا اجرایی شده است.

وی به چرایی اجرا نشدن طرح هادی در ۱۰ روستا اشاره کرد و ادامه داد: ۱۰ روستای باقی مانده به دلیل در معرض خطر سیل، رانش و زلزله و یا قرار گرفتن در حریم سد قابلیت اجرا کردن این طرح را ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون عمرانی بنیاد مسکن چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه بازنگری ۲۴۳ روستا در استان انجام شده است، تصریح کرد: بازنگری ۲۸ روستا امسال انجام می‌شود.

شهبازی به چهار روستا گردشگری اشاره کرد و افزود: اعتبارات لازم برای اجرای طرح هادی با رویکرد گردشگری در استان جذب شده و در دستور کار قرار دارد.

وی تصریح کرد: اجرای طرح هادی در ۱۶۶ روستا در سطح استان با ۶۲۴ میلیون ریال اعتبار مصوب و تخصص ۲۲۵ میلیون ریال تهیه و اجرا می‌شود.

تخصص ۱۰۰ میلیارد تسهیلات ویژه مقام سازی منازل روستایی

معاون عمرانی بنیاد مسکن چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه روند انتخاب پیمانکاران در حال انجام است، گفت: عملیات اجرای طرح هادی در ۱۶۶ روستا تا ماه آینده آغاز می‌شود.

شهبازی کل تسهیلات تخصیص یافته به بازسازی و مقاوم سازی منازل مسکونی در استان امسال ۲۰۵ میلیارد تومان عنوان کرد و ادامه داد: اعتبارات بر اساس قواعد و ضوابط مشخص بین روستاهای مستعد در قالب طرح هادی تقسیم می‌شود.

وی اظهار کرد: تسهیلات مقاوم سازی منازل روستایی برای سه هزار و ۵۰۰ واحد برای امسال پیش بینی شده است که تا کنون اعتبارات لازم برای دو هزار و ۵۰ واحد ابلاغ شده است.

معاون عمرانی بنیاد مسکن چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: متقاضیان با دریافت پروانه ساخت مطابق مقررات به بنیاد مسکن مراجعه و تسهیلات ۱۰۰ میلیونی با باز پرداخت پنج درصد ۲۰ ساله را دریافت می‌کنند.

کد خبر 5318667

منبع: مهر

کلیدواژه: بنیاد مسکن چهارمحال و بختیاری طرح هادی طرح هادی روستایی ویروس کرونا اربعین 1400 بوشهر خطبه های نماز جمعه آمار کرونا واکسن کرونا اربعین حسینی کهگیلویه و بویراحمد مرز مهران کرمانشاه گرگان مجلس شورای اسلامی دفاع مقدس جنگ تحمیلی قزوین چهارمحال و بختیاری بنیاد مسکن طرح هادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۷۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشان طلای انتخابی جام جهانی در دست ووشوکار چهارمحال و بختیاری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: رقابت‌های انتخابی جام جهانی با با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین برگزار و ملی‌پوشان کشورمان برابر حریفان خود با نمره ۹.۶۸ به مقام قهرمانی رسید و صاحب نشان طلا شد.
زهرا کیانی پیش از این به نشان طلای فرم چانگ‌چوان دست یافته بود.

دیگر خبرها

  • بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری
  • پدر شهید محمد ملکپور آسمانی شد
  • نشان طلای انتخابی جام جهانی در دست ووشوکار چهارمحال و بختیاری
  • تخصیص ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای عمران و توسعه روستاهای گلستان
  • آسفالت ۴۰۰ هزار متر مربع معابر روستا‌های خراسان شمالی
  • آسفالت ۴۰۰هزار مترمربع معابر روستا‌های خراسان شمالی
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری