Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی دفتر سیاسی طالبان در سخنانی گفت که این گروه به تمامی توافقنامه‌های بین‌المللی پایبند است.

محمد نعیم، سخنگوی دفتر سیاسی طالبان در گفت‌وگو با الجزیره مباشر اظهار کرد: ما همچنان از سوی برخی از سازمان‌ها هدف قرار می‌گیریم و این نهادها و سازمان‌ها گزارش‌های گمراه کننده‌ای ارائه می‌دهند که مبتنی بر واقعیت نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هیچ کس نگفته است که محدودیتی برای انتقاد از شخصیت‌های ملی وجود دارد، اما هیچ کس حق ندارد حرمت مردم را زیر پا بگذارد.

نعیم ادامه داد: ما به تمام توافقنامه‌های بین‌المللی که شریعت اسلامی را نقض نمی‌کنند و با منافع کشور ما در تعارض نیستند، احترام می‌گذاریم./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۷۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس دفتر سیاسی حماس: توافق آتش‌بس باید جامع و مرحله‌ای باشد

به گزارش قدس آنلاین، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در این باره اظهار کرد: در راستای تاکید بر جدی بودن و رویکرد مثبت جنبش حماس قبل از دور فعلی مذاکرات، تماس‌هایی با گروه‌های مقاومت و جلسات و مشاوره‌های فشرده را در داخل و خارج انجام دادیم و این پیش از اعزام هیئت‌مان به قاهره صورت گرفت.

طبق گزارش خبرگزاری سما، وی افزود: اولویت جنبش حماس متوقف کردن جنایات علیه ملت فلسطین است و این یک موضع قاطع و اصلی است و به آینده‌ای باثبات‌تر منجر خواهد شد.

وی ادامه داد: اگر آتش‌بس اولین نتیجه توافق نباشد پس توافق چه معنا و مفهومی خواهد داشت؟

وی همچنین تاکید کرد: حماس همچنان بر دستیابی به توافقنامه جامع و مرحله‌ای اصرار دارد که شامل، پایان دادن به جنایات، اطمینان از عقب نشینی و دستیابی به یک معامله مبادله جدی برای اسرا باشد.

هنیه ادامه داد: جهان گروگان یک کابینه افراطی شده است و این درحالی است که این کابینه با مشکلات سیاسی مواجه است و نخست‌وزیر آن نیز می‌خواهد توجیهات دائمی را برای ادامه جنایتگری و گسترش دایره درگیری و خرابکاری اختراع کند و تلاش‌های انجام شده توسط میانجیگران و دیگر طرف‌ها را ناکام بگذارند.

وی افزود: آمریکا که جنایات رژیم اشغالگر را پوشش می‌دهد، باید به جای تهیه سلاح‌های کشتار جمعی، این نسل کشی را متوقف کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • دفتر حسن روحانی : موارد ردصلاحیت روحانی منتشر خواهد شد
  • دفتر حسن روحانی: موارد ردصلاحیت روحانی منتشر خواهد شد
  • تجلیل از مربیان نمونه عقیدتی سیاسی در مشهد
  • رئیس دفتر سیاسی حماس: توافق آتش‌بس باید جامع و مرحله‌ای باشد
  • هنیه: خواهان توافقی برای تضمین خروج اشغالگران از غزه هستیم
  • طالبان خواستار بازگشت افغانستانی‌های مقیم خارج به وطنشان شد
  • انصارالله یمن پیشنهاد میزبانی صنعا از دفتر سیاسی حماس را داد
  • جدیدترین موضع گیری حماس درباره مذاکرات آتش بس غزه
  • واشنگتن پیشنهاد اخراج دفتر حماس از قطر را مطرح کرد
  • سخنگوی طالبان گزارش یوناما را تکراری و تبلیغاتی خواند