Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیست و پنجمین فیلم «جیمز باند» که مدتها در انتظار اکران بود در سراسر جهان از هفته قبل اکران خود را در آمریکای شمالی آغاز و با رکورد فروش روبرو شد.

خبرگزاری میزان - «No Time To Die، زمان مرگ نیست» که انتشار آن به دلیل همه گیری کووید -۱۹ چندین بار به تأخیر افتاد - روز جمعه ۲۷.۲ میلیون دلار از تعدادی از بازار‌های خارجی به دست آورد که مجموع فروش بین المللی سه روزه آن به ۵۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۴ میلیون دلار رسید. این فیلم از یک هفته قبل از اکران خود در آمریکای شمالی که در ۸ اکتبر آغاز می‌شود به چنین فروشی رسیده است.

بیشتر بخوانید:  برای مشاهده آخرین اخبار سینمای هالیوود اینجا کلیک کنید

این بیست و پنجمین قسمت از حق رای دادن ۰۰۷ را در پیش خواهد داشت و پیش از انتظار ۱۱۳ میلیون دلار خواهد داشت - بهترین راه اندازی دوران همه گیری در ...

لشانا لینچ، دانیل کریگ، لیا سیدوکس و کری فوکوناگا در اولین نمایش جهانی «زمان مرگ نیست» در رویال آلبرت هال در ۲۸ سپتامبر ۲۰۲۱ در لندن، انگلستان شرکت کردند.

«No Time To Die، زمان مرگ نیست» که اولین نمایش جهانی خیره کننده را در اوایل این هفته در لندن به نمایش گذاشت، توسط کاری فوکوناگا کارگردانی شده است و پنجمین و آخرین حضور دانیل کریگ در نقش جیمز باند است. بازیگران فیلم همچنین شامل لی سیدو، بن ویشاو، نائومی هریس، رالف فاینس و کریستوف والتز به همراه رامی ملک، آنا د آرماس و لشانا لینچ هستند.

«No Time To Die، زمان مرگ نیست» در بسیاری از بازار‌ها، از جمله در بریتانیا، جایی که سریال جاسوسی بریتانیایی همیشه قهرمان یک دفتر بزرگ بوده است، رکورد‌ها را جمع آوری می‌کند. این فیلم پس از ثبت رکورد‌های روز افتتاحیه در روز پنجشنبه (۶.۶ میلیون دلار) و کسب سومین جمعه با بالاترین میزان (۷.۶ میلیون دلار) در ماه اکتبر و سومین فیلم با بالاترین میزان فرروش در دو روز اول در انگلستان و ایرلند بود که فروشی معادل ۱۴.۲ میلیون دلار را از آن خود کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار هالیوود سینمای جهان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا اخبار هالیوود سینمای جهان زمان مرگ نیست میلیون دلار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۷۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات ۱۰ میلیارد دلاری دانش بنیان‌ها تا دو سال آینده


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، قدمگاهی، سرپرست دفتر توسعه کسب و کار بین‌المللی مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری در مصاحبه اختصاصی به خبرنگار تحریریه تجارت خارجی گفت: در سال ۱۴۰۱ صادرات شرکت‌های دانش بنیان بین ۸۵۰ میلیون دلار تا یک میلیارد دلار بوده است. آمار صادرات شرکت‌های دانش بنیان در سال گذشته با افزایش بیش از ۲ تا ۳ برابری به بیش از ۲ میلیارد دلار اعلام شده است.

قدمگاهی در ادامه افزود: بر اساس هدف گذاری صادرات محصولات دانش بنیان در دو سال آینده میتواند به ۱۰ میلیارددلار برسد. برای رسیدن به این هدف برنامه ریزی شده که شرکت‌هایی پیشران دانش بنیان که ۸۰ درصد صادرات شرکت‌های دانش بنیان را انجام میدهند به شرکت‌های متوسط و کوچک کمک کنند تا آنها نیز در مسیر تجارت وارد شوند.

وی در ادامه درباره کمک سازمان فناوری، اطلاعات و ارتباطات به شرکت‌های پیشران بیان کرد: شرکت‌های پیشران دانش بنیان نیاز به سرمایه گذار و رفع مشکلات همچون گمرکی دارند که سعی شده در این موارد نیز به آنها کمک کرده تا این شرکت‌ها به راحتی کار تجاری خود را انجام دهند.

سرپرست دفتر توسعه کسب و کار بین‌المللی مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری با اشاره به برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اظهار کرد: ۸۰۰ شرکت دانش بنیان امسال در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (ایران اکسپو) حضور دارند و محصولات خود را معرفی می‌کنند. بجز این شرکت‌ها پایگاه بین المللی معاونت فناوری، اطلاعات و ارتباطات ریاست جمهوری، خانه‌های فناوری در کشور‌های مختلف، صندوق‌های پژوهش فناوری، کریدور صادرات و باشگاه سرامدان صادرات شرکت‌های دانش بنیان در نمایشگاه حضور دارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ادامه ورشکستگی بانک‌های آمریکا؛ پنجمین بانک بسته شد
  • شمش طلا با چه دلاری حراج شد؟‌ + نمودار
  • جزئیات و زمان بیست و یکمین حراج شمش طلا اعلام شد
  • صادرات ۱۰ میلیارد دلاری دانش بنیان‌ها تا دو سال آینده
  • افت تراز یک پله‌ای ارزش دلاری بورس تهران!
  • (عکس) هزینه ۱۲۵ میلیون تومانی گلزار برای دیدن لبرون جیمز | گلزار در جایگاه VIP و پشت‌سر پادشاه NBA
  • برگزاری بیست و پنجمین مسابقات کشوری کشتی باچوخه در گرماب
  • زمان حراج بعدی شمش طلا مشخص شد
  • تریلر جدید و عجیب «جیمز باند» که ۳.۵ میلیون بازدید خورد
  • ضرر ۳۵۵ میلیون دلاری بوئینگ