Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، منابع آگاه خبر می‌دهند که نماینده تجاری آمریکا، کاترین تای، فردا، دوشنبه اعلام خواهد کرد که چین به توافق تجاری فاز اول خود با آمریکا که در دوران ترامپ منعقد شده پایبند نبوده است.

تحت این توافق قرار بود در یک دوره دو ساله چین ۲۰۰ میلیارد دلار به واردات خود از آمریکا بیافزاید، اما منابع آگاه خبر می‌دهند که این کشور اقدامات کافی لازم برای این توافق را انجام نداده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بیانیه یکی از مهم‌ترین اقدامات عقب‌گردهای محکم دولت بایدن در مورد چین را نشان خواهد داد. کاترین تای روز دوشنبه در سخنرانی خود در مورد بازنگری سیاست‌گذاری تجارت با چین خواهد گفت.

منابع آگاه می‌گویند دفتر نماینده تجاری آمریکا در حال بررسی اقدامات احتمالی واشنگتن در مقابل عدم التزام پکن به توافق می‌باشد که این می‌تواند شامل وضع تعرفه‌های جدید بر واردات چین باشد.

تخمین زده شده است که چین تا انتهای ماه آگوست تنها ۶۲ درصد میزان ذکر شده در توافق تجاری فاز اول، از آمریکا کالا وارد کرده است.

 

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: اعمال ماه صفر سازمان همکاری شانگهای پیمان جبلی فاتحان خیبر بایدن چین توافق تجاری اعمال ماه صفر سازمان همکاری شانگهای پیمان جبلی فاتحان خیبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۷۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد

به گزارش همشهری آنلاین،‌ «هالا هاریت» در پیامی در صفحه خود در «لینکدین» نوشت: «من روز ۱۸ آوریل ۲۰۲۴ بعد از ۱۸ سال خدمت برجسته برای اعتراض به سیاست آمریکا در قبال غزه استعفا کردم.»

استعفای این مقام وزارت خارجه آمریکا در ادامه موج استعفای دیپلمات‌های آمریکایی برای اعتراض به حمایت‌های بی‌چون و چرای آمریکا از اسرائیل در جنگ غزه محسوب می‌شود.

کد خبر 847198 منبع: فارس برچسب‌ها خبر ویژه ایالات متحده آمریکا فلسطین جوزف بایدن

دیگر خبرها

  • فرود آمدن هواپیمای اسرائیلی در ریاض
  • اوکراین تانک‌های آبرامرز آمریکا را از میدان جنگ خارج می‌کند
  • بایدن قصد خودکشی داشت!
  • رییس دانشگاه فردوسی مشهد به روسای دانشگاههای آمریکا نامه اعتراضی نوشت
  • تیک‌ تاک در آمریکا دست به انتحار می‌زند
  • رایزنی سئول و واشنگتن درباره تقسیم هزینه‌های حضور سربازان آمریکایی
  • تیک‌تاک در آمریکا دست به انتحار می‌زند
  • جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان افشا شد
  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان
  •  دیپلمات آمریکایی در اعتراض به سیاست بایدن در غزه استعفا کرد