Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در مراسمی که با حضور مشاور وزیر نیرو، رئیس بسیج شورای انسجام بخشی صنعت آب و برق، فرماندهان پایگاه‌های صنعت آب و برق، فرمانده پایگاه بسیج خواهران، و نیز بهمن بهروزی، رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل و جمعی از معاونین و مدیران شرکت و اعضای شورای پایگاه مقاومت بسیج آبفا شیراز بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد از آرش محمدی، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شرکت تقدیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجتبی پارسایی رئیس شورای انسجام بخشی بسیج صنعت آب و برق با تبریک انتخاب پایگاه بسیج آبفای شیراز به عنوان پایگاه برتر برای دومین سال پیاپی در وزارت نیرو این انتخاب شایسته را به مدیر عامل تبریک گفت.

او گفت: کسب این عنوان، نشان دهنده برنامه ریزی و تلاش شبانه روزی دقیق شرکت آب و فاضلاب شیراز است و انتظار می رود با بهره گیری از تجارب پایگاه مقاومت بسیج شرکت آب و فاضلاب شیراز سال آینده در صنعت برق استان هم نماینده‌ای در میان برترین‌های وزارت نیرو داشته باشیم.

 بهمن بهروزی رئیس هیئت‌ مدیره و مدیرعامل شرکت آبفا شیراز نیز با گرامیداشت هفته دفاع مقدس از اقدامات قابل تحسین فرمانده پایگاه مقاومت بسیج آبفا شیراز تقدیر و تصریح کرد: عملکرد پایگاه مقاومت بسیج در بخش خدمات و  بخش بسیج عملکرد خوبی داشته و شایسته تقدیر است.

او ادامه داد: فرمانده پایگاه مقاومت بسیج در موضوعات کرونا، حفاظت و آبرسانی فعال بوده وکسب رتبه اول  مستلزم زحمات زیادی است.

بهروزی به کسب رتبه برتر استان شرکت آبفای شیراز در جشنواره شهید رجایی اشاره کرد و این موفقیت را مرهون زحمات تمامی همکاران دانست و افزود: بسیجیان در قسمت‌های مختلف شرکت یاریگر بوده اند.

رئیس هیئت‌ مدیره و مدیرعامل شرکت آبفا شیراز تصریح کرد: تفکر ما باید بسیجی و برای گشایش مشکلات مردم باشد.

او ادامه داد: خدمات زیادی در خصوص کارهای زیربنایی انجام شده که برنامه ریزی برای کاهش حداکثری مشکلات تامین و توزیع آب و نیز خدمات فاضلاب برای سال آینده انجام شده است.

همچنین آرش محمدی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج آبفا شیراز افزود: عملکرد درخشان شرکت در همه بخش‌ها و کسب عناوین برتر در استان در جشنواره شهید رجایی بسیجیان پایگاه مقاومت را مکلف به انجام فعالیت بیشتر کرد.

او اضافه کرد:  اقدامات انجام شده در بسیج به صورت گروهی بوده که این مهم بدون حمایت‌های مدیرعامل و معاون مالی و پشتیبانی میسر نمی‌شود.

محمدی اظهار کرد: دیدگاه جهادی و بسیجی مدیرعامل شرکت در اجرای طرح ها باعث تغییر رویکرد پایگاه مقاومت بسیج از نگاه  نظامی و امنیتی به رویکرد تسهیل گری و رفع موانع اجتماعی و فرهنگی ، پیگیری مشکلات برخی از مشترکان، ایثارگران و بسیجیان، نقش آفرینی در پیشبرد  طرح هایی که برای بخش خصوصی کمتر جذابیت دارند، پل ارتباطی بین شرکت و دستگاه‌های نظارتی و دفاع از مقر و پدافند غیر عامل شده است.

او گفت: رتبه برتر کسب شده دربین ۱۶۷ پایگاه مقاومت زیرمجموعه وزارت نیرو برای دو سال متوالی در درجه اول لطف و عنایت پروردگار و حاصل یک کار منسجم تیمی بوده که با حمایت‌های همیشگی مدیرعامل و فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات حضرت ثامن (ع) انجام شده است.

در این جلسه او نوید تاسیس یک گروه جهادی به نام شهدای آب شرکت آب و فاضلاب شیراز را داد.

منبع: مهر

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت نیرو آبفای شیراز فرمانده پایگاه مقاومت بسیج آبفا شیراز وزارت نیرو انجام شده شرکت آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۸۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب و بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم، از جمعی از معلمان بسیجی و فرزند شهدا در تکاب تجلیل شد.   در این مراسم با اهدا لوح سپاس و شاخه گل از مقام شامخ معلمان تجلیل شد.   سرهنگ صیاد کرامتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب در این آئین گفت: شما بسیجیان و فرزندان معظم شهدا بعنوان معلمان جامعه رسالت خطیری بر دوش دارید و تربیت اسلامی نسل‌های آینده جامعه مرهون زحمات و تلاش‌های خالصانه و مجاهدانه شماست.

دیگر خبرها

  • ۴۰ برنامه هفته بسیج کارگری در چالوس برگزار می‌شود
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم
  • حمله توپخانه‌ای حزب‌الله به پایگاه نظامیان صهیونیست در «کفرشوبا»
  • افتتاح مرکز پایش هوشمند انرژی برق در همدان
  • تحرکات آمریکا در سوریه از بیم تشدید عملیات‌های مقاومت
  • حملات حزب‌الله به چند پایگاه صهیونیستی
  • تصاویر حمله حزب الله لبنان به مقر نیرو‌های گولانی
  • بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ده‌ها موشک به پایگاه میرون
  • بیانیه جدید حزب الله درباره شلیک ۳۰موشک به پایگاه میرون صهیونیستی
  • برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تبیین در تپه شهدای گمنام خوی + تصاویر