Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کمیته داوران در دوره دانش افزایی داوران و کمک داوران تصریح کرد هر داوری با سرنوشت تیمی بازی کرد، باید جریمه شود.

خبرگزاری میزان - خداداد افشاریان ضمن تمجید از همکارانش در هیات رییسه فدراسیون فوتبال و تقدیر بابت حضور در این مراسم دوره دانش افزایی داوران گفت: وظیفه سختی به لطف اعضای هیات رییسه به دوش من افتاد و امیدوارم نام خوبی را از خودم در این کمیته به جای بگذارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شروع کار، دپارتمانی نداشتیم. برای این سمت، همه بزرگان داوری در ذهن من بودند به جز حسن کامرانی‌فر، آقای قنبرزاده به من گفتند که همین الان حکم کامرانی‌فر را بزن و طی جلسه‌ای با عزیزی خادم و قنبرزاده، من کمی درشتی کردم، ولی الان دستانم را بالا می‌برم و به خاطر آن رفتارم عذرخواهی می‌کنم، زیرا کامرانی‌فر زحمات زیادی کشیده و تلاش زیادی کرده است.

وی ادامه داد: ۲۰ روزی است که بچه‌هایم را ندیدم و این ۳ روز، سخت‌ترین روز‌های زندگی من است و فشاری روی من است که دخیل آن نبودم. ۷۰ داور را خط زدیم و ۲۴ داور و ۴۸ کمک داور باقی ماندند و امیدواریم به هدف خود برسیم. این داوران مظلوم‌ترین قشر ابن فوتبال هستند و حدود ۲۰ میلیارد باید برای امکانات آن‌ها شود، اما مهم‌ترین چیزی که برای آنها می‌خواهیم، عزت و احترام است. هر داوری با سرنوشت تیمی بازی کرد، باید جریمه شود و اگر داوری نمره ۷.۴ به پایین گرفت، حداقل ۶ هفته خانه‌نشین می‌شود. تاکنون داوران را به این آمادگی ندیده بودم. از عزیزی خادم می‌خواهم جایزه‌ای بزرگ برای داوران و گلاره ناظمی که امروز در تیم داوری فینال جام جهانی فوتسال است، در نظر بگیرید.

بیشتر بخوانید: آغاز دوره توجیهی داوران لیگ برتری با حضور مسئولان فدراسیون فوتبال

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون فوتبال کمیته داوران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال کمیته داوران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۸۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قضاوت داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دوم فوتبال کشور


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،براساس ابلاغ کمیته داوران فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران مهزیار محمدی پور به عنوان داور و  فرشاد مالک و  سجاد سمائی به عنوان کمک داور، بازی دو تیم شهرداری بم و شهدای بابلسر را قضاوت می‌کنند.

این دیدار که از دیدار‌های مهم فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۳ به شمار می‌آید،  روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۰ در استادیوم فجر شهر بم برگزار می‌شود.  



دیگر خبرها

  • عصبانیت داوران از بارسا: دیگر با شما جلسه نداریم!‏
  • علیرضا فغانی در کنار داوران بین المللی فوتبال ایران
  • برگزاری سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • ۷ داور از ایران در سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • متئو لاهوز: به خاطر زدن تونل افتخار برای رئال مادرید، محروم شدم!
  • برزگر: بعضی هواداران با سلاح سرد بازی‌ها را تماشا می‌کنند!
  • کمک ۶۵۰ میلیون ریالی بانوی جویباری به مردم غزه
  • اعتراض استقلال خوزستان به داور بازی سپاهان
  • قضاوت داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دوم فوتبال کشور
  • داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دو فوتبال سوت می‌زنند