Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@02:26:51 GMT

مقام‌آوری در جشنواره‌های بی‌هویت باارزش نیست

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۷۸۸۰۶

مقام‌آوری در جشنواره‌های بی‌هویت باارزش نیست

ایسنا/زنجان مسئول دفتر انجمن سینمای جوان استان زنجان گفت: افراد با شرکت در جشنواره‌ها می‌توانند دیدگاه‌های مختلف را ببینند و با آن‌ها آشنا شوند.

لیلا بیگلی در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با حضور فیلم‌سازان در جشنواره‌ها، با بیان اینکه کار پسندیده‌ای نیست اگر یک فیلم‌ساز، فیلمی را صرفاً برای شرکت در یک جشنواره بسازد، اظهار کرد: جشنواره‌ها محفل خوبی هستند که فیلم‌سازان می‌توانند خود را در آن محک بزنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین فیلم‌سازان با شرکت در جشنواره‌ها می‌توانند هنر، دیدگاه و دانسته‌های خود را در معرض دید قرار دهند.

وی با بیان اینکه نگاه ما به جشنواره‌ها باید درست باشد و از اینکه صرفاً یک‌ اثر هنری را برای شرکت در جشنواره تولید کنیم، باید بپرهیزیم، افزود: افراد با شرکت در جشنواره‌ها می‌توانند دیدگاه‌های مختلف را ببینند و با آن‌ها آشنا شوند، البته در برخی موارد جشنواره باعث دیده شدن و کشف استعدادهای جوان نیز می‌شوند.

این مسئول با بیان اینکه نگاه درست به جشنواره‌ها به فیلم‌سازان کمک می‌کند ولی جشنواره‌های بی‌هویت و موضوعی به آن‌ها ضربه می‌زند، تصریح کرد: متاسفانه در ایران با تعدد جشنواره‌های بی‌هویت مواجه هستیم و همان‌طور که مقام‌آوری در جشنواره‌های بی‌هویت و موضوعی چندان باارزش نیست ولی راه‌یابی به جشنواره‌های معتبر همانند جشنواره فیلم کوتاه تهران، فیلم فجر و ... بسیار باارزش است و هنرمندان جوان باید تلاش کنند تا قدم به قدم به این جشنواره‌ها دست یابند. البته هنرمندان باید کیفیت کار خود را بهبود بخشیده و نباید صرفاً برای شرکت در جشنواره به تولید یک اثر بپردازند و در آثار خود باید دیدگاه و اهداف خود را به تصویر بکشند.

بیگلی با بیان اینکه در برخی موارد سازمان‌هایی که متولی فرهنگ و هنر نیستند به برگزاری جشنواره‌های موضوعی می‌پردازند که کار درستی نیست، ادامه داد: برگزاری جشنواره‌های استانی مستمر که جوانان در آن خود را محک زده و بعد وارد جشنواره منطقه‌ای و جشنواره‌های بزرگ‌تر شوند در پیشرفت هنرمندان موثر است و سازمان‌های دیگر که متولی فرهنگ و هنر نیستند، به جای برگزاری یک جشنواره می‌توانند به سازمان‌های متولی فرهنگ و هنر در راستای برگزاری جشنواره‌های مستمر استانی کمک کنند.

مسئول دفتر انجمن سینمای جوان استان زنجان با بیان اینکه یکی از آبروهای ایران در جهان سینما است و بسیاری از جشنواره‌های خارجی نیز معتبر نیستند و ما برای شرکت در آن‌ها باید جشنواره‌های معتبر را در نظر بگیریم، عنوان کرد: همواره از گذشته تا با امروز فیلم‌سازان ایرانی در جشنواره‌های بزرگ و معتبر خارج از کشور نیز شرکت کرده و مقام آورده‌اند که ما نیز وظیفه داریم این شان و مقام ایران در جهان را حفظ کنیم و نباید بدون در نظر گرفتن پروتکل جشنواره و کیفیت آثار خود به ارسال تعداد زیادی از آثار بپردازیم.

وی خاطرنشان کرد: قاعدتاً اولین اثر یک فرد شاهکار نیست و جوانان در حوزه فیلم‌سازی سعی کنند در محافل خصوصی فیلم‌های خود را نشان داده، مشورت کنند و از ارسال اولین اثر خود به جشنواره‌ها امتناع کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری جشنواره زنجان جشنواره های بی هویت شرکت در جشنواره جشنواره ها جشنواره ها برای شرکت فیلم سازان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۸۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور سرزده ماسک در چین | تسلای خودران در چین؟

به ‌گزارش همشهری آنلاین و به نقل از خبرگزاری رویترز، رسانه‌های دولتی چین گزارش داده اند که او ابتدا با لی چیانگ، نخست‌وزیر چین ملاقات کرده است.

در این دیدار، لی به ماسک گفته است که توسعه تسلا در چین می‌تواند به‌عنوان یک نمونه موفق از همکاری اقتصادی و تجاری میان آمریکا و چین محسوب شود. این درحالی است که خودروساز آمریکایی تأییدیه کلیدی را همزمان با سفر ماسک از سوی یک انجمن خودروسازی چینی دریافت کرده است.

این تأییدیه تصریح کرده که خودروهای مدل ۳ و Y تسلا ازجمله مدل‌هایی هستند که با الزامات امنیت داده چین مطابقت دارند.

۲ منبع جداگانه همچنین به رویترز گفته اند که تسلا با بایدو به توافق رسیده است تا از مجوز نقشه‌برداری غول فناوری چینی برای جمع‌آوری داده‌ها در جاده‌های عمومی چین استفاده کند که آنها چنین موضوعی را یک گام کلیدی برای معرفی FSD یا همان خودران‌های کامل (Full Self-Driving) در این کشور توصیف کرده‌اند.

امنیت و انطباق داده‌ها ازجمله دلایلی بوده است که سازنده خودروهای الکتریکی آمریکایی که ۴سال پیش مستقل‌ترین نسخه نرم‌افزار خودکار (Autopilot) خود را عرضه کرده بود، هنوز نتوانسته است FSD را به‌طور کامل در چین، دومین بازار بزرگ جهان با وجود مشتریان فراوان، در دسترس قرار دهد.

بیشتر بخوانید:

پمپ بنزین روباتیک افتتاح شد | دست‌های‌تان کثیف نمی‌شود!

رگولاتورهای چینی از سال۲۰۲۱، تسلا را ملزم کرده بودند که تمام داده‌های جمع‌آوری‌شده توسط ناوگان چینی خود در شانگهای را ذخیره کند و این باعث می‌شود، این شرکت قادر به بازگرداندن اطلاعات به ایالات متحده نباشد.

ماسک به‌دنبال دریافت مجوز برای انتقال داده‌های جمع‌آوری شده در کشور به خارج از کشور برای آموزش الگوریتم‌هایی برای فناوری‌های رانندگی خودران است.

کد خبر 848116 برچسب‌ها خودروی برقی ایلان ماسک چین خودرو خودرو مدرن، لوکس و هوشمند شرکت‌ خودروسازی تسلا

دیگر خبرها

  • چه کسانی می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات شرکت کنند؟
  • جمع‌آوری یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون فوت‌مکعبی گازهای همراه به همت صنعت پتروشیمی
  • روز خلیج فارس نماد استقلال، هویت ملی و استکبار ستیزی ملت ایران است
  • جمع‌آوری یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون فوت‌مکعبی گازهای همراه
  • پتروشیمی‌ها پول خوراک را به‌موقع پرداخت کنند
  • جمع‌آوری یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون فوت‌مکعبی گاز‌های همراه
  • (ویدئو) گوسفند غول‌پیکری که در تاجیکستان مثل طلا باارزش است
  • جمع آوری انشعاب غیرمجاز در روستای گوگ تپه ارومیه
  • حضور سرزده ماسک در چین | تسلای خودران در چین؟
  • برگزاری پویش دانش‌آموزی «معلم خوب من»