Web Analytics Made Easy - Statcounter

ترکمانه از بهره برداری از ۵۰ طرح بیمارستانی، درمانی و بهداشتی برکت در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد ترکمانه رئیس بنیاد برکت در مراسم آیین بهره برداری از ۵۰ طرح بیمارستانی، درمانی و بهداشتی برکت در سراسر کشور اظهار کرد: حوزه سلامت از شاخص‌های مهم و جزو اولویت‌های اول بنیاد برکت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او ادامه داد: بنیاد برکت از سال ۱۳۹۴ بر اساس دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام به حوزه سلامت ورود کرده و در تکمیل و تجهیز مراکز درمانی و سلامت فعالیت‌های زیادی داشته است.

رییس بنیاد برکت گفت: ۱۷ بیمارستان در دستور کار بوده که ۱۲ بیمارستان بهره برداری شده است و این بیمارستان‌ها در این دوران کرونایی کمک‌های بسیاری کرده و خدمات زیادی ارائه دادند.

ترکمانه افزود: همچنین ۲۵۶ مرکز بهداشتی در دستور کار قرار داده بودیم که ۱۸۱ مرکز در مناطق محروم از جمله خراسان جنوبی، لرستان و سیستان و بلوچستان افتتاح شده و در استان سیستان بلوچستان بیش از ۱۰۰ پروژه در حوزه بهداشتی و درمانی داشته ایم تا سرانه سلامت این استان را افزایش دهیم.

او گفت: امروز نیز ۵۰ مرکز بهداشتی، درمانی و اورژانس در ۱۰ استان مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بهداشت برکت سلامت بنیاد برکت بهره برداری بنیاد برکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۸۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،  مرکز خراسان رضوی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: در سال ۱۴۰۲ با نگرش جذب سرمایه‌گذاری خارجی ۱۱ واحد تولیدی با ارزش بیش از ۱۱میلیون یورو در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان بهره‌برداری شده است.

جعفر فرشچی طوسی افزود: این میزان سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان برای ۲۱۸ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد کرده است.

وی گفت: محل ساخت و فعالیت این واحد‌های تولیدی شهرک‌های صنعتی چناران، کاویان فریمان، قوچان ۲، خیام، چرمشهر و تایباد در نقاط مختلف جغرافیای خراسان رضوی است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی افزود: تمایل سرمایه‌گذاران خارجی برای سرمایه‌گذاری در خراسان رضوی نسبت به سالیان قبل افزایش یافته و این ظرفیت‌های اقتصادی باعث شده مراودات تجاری از سوی کشور‌های همسایه بیشتر شود و تاجران آن کشور‌ها در ایران سرمایه‌گذاری بیشتری کنند.

فرشچی طوسی گفت: تاکنون سرمایه‌‎گذاران خارجی از کشور‌های افغانستان، امارات متحده عربی و کویت استقبال خوبی از طرح‌های صنعتی و اقتصادی در استان داشته و با امنیت خاطر سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

 

دیگر خبرها

  • آرامگاه «حمید سبزواری» به بهره برداری می‌رسد
  • جمع آوری ۱۰ هزار تن اقلام بهداشتی و درمانی برای مردم غزه
  • ارائه خدمات بهداشتی و مراقبتی رایگان به بانوان آسیب پذیر در زاهدان
  • چرا دلار آمریکا باعث هرج و مرج در سراسر آسیا می‌شود؟
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی
  • چرا دلار آمریکا باعث هرج و مرج در سراسر آسیا می شود؟
  • ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در کشور به بهره برداری رسید
  • نخستین مرکز شیمی‌درمانی فرهنگیان کشور در ارومیه افتتاح شد
  • اولین مرکز شیمی درمانی فرهنگیان کشور در ارومیه افتتاح شد
  • طرح محلات ارتقادهنده سلامت در خراسان جنوبی اجرا می‌شود