Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده» غلامرضا نوری قزلجه  در صحن علنی امروز ( یکشنبه، ۱۱ مهرماه ) در نطق میان دستور گفت: بار دیگر دستان خباثت آلود رژیم صهیونیستی در منطقه فعال شده و قصد ایجاد تنش میان کشورهای مسلمان، برادر و همسایه را دارد؛ با تاکید بر احترام به حاکمیت ملی و تمامیت ارضی و خطوط مرزی همه کشورهای همسایه از جمله جمهوری آذربایجان ارمنستان خاطرنشان می شود که جمهوری اسلامی ایران در سخت ترین شرایط سهل ترین امکانات را برای مبادلات دو جانبه و چندجانبه بین کشورهای همسایه شمال غرب فراهم کرده و تحت هیچ شرایطی کوچکترین محدودیت را قائل نشده و همین سند محکمی است که همسایگان مذکور نباید در این رابطه دل مشغولی داشته باشند و بخواهند برای حل آن به روش های غیرمرسوم و تحریک آمیز متوسل شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه ملت ایران از همه اقوام و مذاهب به حفظ خطوط مرزی بین المللی به رسمیت شناخته شده پافشاری کرده و کشورهای جمهوری آذربایجان و ترکیه را به عنوان برادران و همسایگان صمیمی خود می دانند، گفت: ملت ایران نسبت به نقشه های شوم رژیم صهیونیستی برای برهم زدن این برادری‌ها و حسن همجواری ها هشدار جدی می دهند.

نماینده مردم بستان آباد در مجلس یازدهم ضمن تقدیر از زحمات رئیس جمهور و اعضای هیات دولت در انجام سفرهای استانی و بازدیدهای میدانی، ادامه داد: این نکات را یادآور می شوم که چه در تهران و چه در دورافتاده ترین روستای کشور مشکلات اساسی روشن و مشخص است و اساسا مردم برای رفع آنها در ۲۸ خرداد به پای صندوق رای آمدند و امید به اقدامات دولت جدید بستند.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور با بیان اینکه روند گرانی، تورم و قیمت ارز همچنان در کشور صعودی است، تصریح کرد: ارزش پول ملی رو به کاهش است اما هنوز تکلیف بانک مرکزی کشور مشخص نشده و از اقدامات فوری که می توانست حداقل بر بازار و قیمت ها کنترل و نظارت داشته باشد خبری نیست؛ گرانی ها مردم را سخت آزار می دهد و چشم انتظار اقدامات ضروری هستند در این رابطه اجازه ندهید امید مردم به ناامیدی تبدیل شود.

باید به دولت سیزدهم برای ورود به فضای دیپلماسی فعال و سازنده کمک کرد

نوری قزلجه ضمن تایید توافق سازمان انرژی اتمی با آژانس بین المللی انرژی اتمی این اقدامات سازنده را قدم های مثبتی برای احقاق حق ملت ایران در بهره گیری از انرژی صلح آمیز هسته ای دانست و افزود: صبر و تحمل مدنی منتقدان همیشگی این گونه توافقات در این فقره ستودنی بوده و امید است با همین سبک و سیاق و وحدت ملی به دولت سیزدهم کمک کنیم تا از سکوت و روزمرگی در امر دیپلماسی خارجی رها شده و با یک عزم راسخ و عزتمندانه به فضای دیپلماسی فعال و سازنده وارد شده و نسبت به حل مسائل خارجی از جمله ادامه مذاکرت وین و احیای برجام، توسعه روابط با کشورهای اسلامی به ویژه همسایگان و تنش زدایی در روابط با کشورهای تاثیرگذار اقدامات ملموسی را به سرانجام برساند.

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس ضمن تشریح مشکلات منطقه ای و حوزه انتخابیه از دولت خواستار توجه ویژه به رفع آنها شد و گفت: می طلبد دولت نسبت به تسریع در اجرای پروژه های عمرانی به دلیل فرارسیدن فصل سرما و یخ بندان در شهرستان بستان آباد، تسریع در اجرای عملیات احداث تصفیه خانه و انتقال آب سد کلقان برای شرب و صنعت شهرستان با توجه به کمبود شدید و تنش آبی در شهرها و روستاها، اجرای عملیات ۴ خطه کردن راه های اصلی پرتردد شهرستان، اجرای کامل قانون رفع تداخل اراضی ملی و مستثنیات مردم و رسیدگی فوری به وضعیت نابسمان راه های روستایی حوزه انتخابیه اقدام کند.

وی خطاب به وزیر کشور، گفت: برای استان آذربایجان شرقی با این حجم از مسائل و مشکلات متنوع، اتفاقات اخیر در مناطق مرزی آن، نقش بارز استان در سامان یافتن امور کشور و همچنین استعفای استاندار و فوت معاون فقید سیاسی هنوز استاندار جدید مشخص نشده و مدیران استانی هم با این شرایط خطیر در سردرگمی و بلاتکلیفی به سر می برند بنابراین از رئیس جمهور تقاضا می شود در انتخاب و معرفی استاندار آذربایجان شرقی بیش از این تعلل نکند و در معرفی آن تسریع شود.

منبع: نماینده

کلیدواژه: صحن علنی مجلس غلامرضا نوری قزلجه نطق میان دستور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۹۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصبانیت و انتقاد میرسلیم از دولت

مصطفی میرسلیم توئیتی در خصوص سفر رئیس دولت سیزدهم به پاکستان منتشر کرد.

وی در شبکه اجتماعی ایکس با انتقاد از استقبال ناشایست از ابراهیم رئیسی رئیس دولت سیزدهم در سفر به پاکستان نوشت: چرا تشریفات ریاست جمهوری در مراعات شأن رئیس جمهوری اسلامی ایران در سفر‌های خارجی دقت لازم را به خرج نمی‌دهد؟ اعطای دکتری افتخاری دانشگاه فرعی به دست معاون دانشگاه چه افتخاری دارد؟

دیگر خبرها

  • خط و نشان تند رئیسی برای بانک‌ها / انتقاد از حمله و آزار و اذیت پلیس آمریکا علیه دانشجویان
  • خط و نشان تند رئیسی برای بانک‌ها / انتقاد از برحورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • عصبانیت و انتقاد میرسلیم از دولت
  • هشدار جهانگیری درباره مهاجرت نخبگان
  • هشدار اسحاق جهانگیری درباره مهاجرت رتبه های اول کنکور از ایران / عزا می گیرم وقتی می بینم مردم ما خود را با کشورهای منطقه مقایسه می کنند نه اروپا
  • هشدار اسحاق جهانگیری درباره مهاجرت رتبه های اول کنکور از ایران /عزا می گیرم وقتی می بینم مردم ما خود را با کشورهای منطقه مقایسه می کنند نه اروپا
  • دولت سیزدهم مصمم به تکمیل زیرساخت‌های بازارچه‌های مرزی است
  • دیپلماسی فعال انرژی بسترساز بهبود شرایط اقتصادی است/ صدور خدمات فنی و مهندسی به دیگر کشور‌ها اهمیت دارد
  • دولت سیزدهم برای تکمیل زیرساخت بازارچه‌های مرزی مصمم است
  • رئیسی: ایران آماده انتقال فناوری به کشورهای دیگر است