Web Analytics Made Easy - Statcounter

 مهرداد کمانگری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی بیان کرد : هزینه بستری مددجویان کمیته امداد حضرت امام ( ره) به شرط رعایت نظام ارجاع و پزشک خانواده در بیمارستان های دولتی - دانشگاهی رایگان است.

وی در خصوص اجرای نظام ارجاع و پزشک خانواده شهری در استان، تصریح کرد: این طرح در تمام شهرستان های استان برای بیمه شدگان صندوق بیمه سلامت همگانی اجرایی شده و بیمه شده باید در دریافت خدمات باید به پزشک خانواده ای که به وی منتسب شده مراجعه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمانگری تاکید کرد: بیمه شدگان این صندوق برای بهره مندی از خدمات درمانی در مراکز دولتی و خصوصی باید سیستم ارجاع را رعایت کرده و در غیر اینصورت تمام هزینه های درمانی فرد، آزاد محاسبه خواهد شد.

طرح پزشک خانواده شهری در گلستان به صورت طرح آزمایشی کشوری از تیرماه سال جاری عملیاتی شده و طبق گزارش اداره کل بیمه سلامت استان در ۲۴ شهریورماه، ۱۰۱ هزار عضو صندوق بیمه همگانی سلامت در استان، صاحب پزشک خانواده شهری شده اند.

براساس این گزارش، تاکنون در طرح پزشک خانواده شهری با ۱۰۷ پزشک در شهرستانهای استان گلستان قرارداد بسته شده است که هر پزشک بین یک هزار و 500 تا ۷۰۰ بیمه شده را پوشش می دهد.

طرح پایلوت (آزمایشی) صندوق بیمه همگانی سلامت برای اجرای طرح پزشک خانواده شهری به طور همزمان در استان های گلستان، کرمانشاه، ایلام، همدان، کردستان و یزد همزمان از تیرماه سال جاری آغاز شد و اجرای آن مهر ماه امسال سراسری می شود.

اداره کل بیمه سلامت گلستان، در این استان یک میلیون و ۱۶۳  هزارو ۹۳۷ نفر بیمه شده زیر پوشش خدمات این اداره کل قرار دارد که ۸۳۶ هزار و ۵۷۵ نفر در صندوق بیمه روستاییان، ۱۴۲ هزارو ۳۶۴ نفر در صندوق بیمه همگانی سلامت، ۱۱۹ هزار و ۲۱۵ نفر در صندوق بیمه کارکنان دولت، ۵۹ هزارو ۸۶۷ نفر در صندوق بیمه سایر اقشار و پنج هزار و ۹۱۶ نفر عضو صندوق ایرانیان هستند.

استان گلستان با یک میلیون و ۹۰۰ هزار نفر جمعیت در شمال کشور قرار دارد .

برچسب‌ها استان گلستان طرح پزشک خانواده گرگان کمیته امداد امام خمینی سازمان بیمه سلامت ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان گلستان طرح پزشک خانواده گرگان استان گلستان طرح پزشک خانواده گرگان کمیته امداد امام خمینی سازمان بیمه سلامت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۹۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلم بیرجندی با ۱۱ فرزند معنوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، این خیر ۳۵ ساله حدود ۷ سال پیش در شب‌های قدر با طرح اکرام ایتام کمیته امداد آشنا شد و با مراجعه به کمیته امداد حمایت یک فرزند یتیم را بر عهده گرفت و کم کم در این سال‌ها به همراه همسرش تعداد فرزندان را افزایش داد.


وی انگیزه خود را از انجام امور خیرخواهانه دستگیری از نیازمندان به‌ویژه ایتام و رفع مشکلات آنها بیان کرد و گفت: افزایش حقوق، پذیرش در مقطع دکتری، بهبود شرایط کاری از ثمرات دعای یتیمان بوده است.


این معلم نیکوکار قصد دارد یتیمان بیشتری را تحت حمایت قرار دهد.

دیگر خبرها

  • نجات ۶ کودک گرفتار در کوه‌های صاحب‌الزمان(عج) کرمان
  • وابستگی صندوق‌های بازنشستگی به بودجه دولت ناشی از چیست؟
  • جذب یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای بیماران خاص و صعب العلاج
  • معلم بیرجندی با ۱۱ فرزند معنوی
  • حضور ۸۰ دندان پزشک از سراسر کشور در اردوی جهادی شیراز
  • ثبت نام ۶۲۳۸ نفر از مادران غیرشاغل لرستانی در صندوق بیمه
  • نصب پنل‌های خورشیدی برای مددجویان خاتم
  • جذب ۱۱۰۰ میلیارد ریال برای بیماران خاص و صعب العلاج در کرمانشاه
  • ۸۵۰ هزار دانش‌آموز دانشجو تحت حمایت کمیته امداد هستند
  • بیمه سلامت متولی امر بیمه همگانی است