Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عزیزاله شهبازی، استاندار البرز، امروز در بازدید از روند اجرای پروژه ایستگاه‌های بین راهی قطار برقی کرج هشتگرد که روز یکشنبه صورت گرفت، گفت: خدا را شاکریم که اکنون بیش از یک سال از آغاز به کار قطار برقی کرج-هشتگرد می‌گذرد و کیفیت این خدمات رسانی به مردم هر روز در حال افزایش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار البرز ادامه داد: در شرایط سخت شیوع بیماری عالمگیر کرونا، این امکان با رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی به مردم خدمت رسانی کرد.

شهبازی گفت: بار جمعیتی حدود ۱۰ هزار نفری در این منطقه نیازمند ارتقا کیفیت و کمیت وسایل حمل و نقل عمومی بودند که قطار برقی کرج-هشتگرد بار بزرگی از این درخواست را کاهش داد.

وی افزود: در این مسیر با توجه به نیازسنجی صورت گرفته، ایستگاهی پیش بینی شد که با همراهی یکی از بهترین پیمانکاران کشور به سرعت در حال تکمیل است و بزودی به سرانجام می‌رسد.

استاندار البرز با بیان اینکه این قطار روزانه ۱۴ بار مسافران را در مسیر جا به جا می کند، گفت: برای این پروژه بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار صرف شده است.

وی افزود: ایستگاه قطار برقی در شهرجدید هشتگرد به نام سردار شهید قاسم سلیمانی نامگذاری شد و این ایستگاه جدید نیز به نام شهید دکتر محسن فخری زاده مزین شد.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید کرج قطار قطار برقی کرج هشتگرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۹۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت طرح ایرانی بی ام و از خودروی برقی تازه‌اش

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 10 نادر فقیه زاده طراح ایرانی خودروهای برقی بی ام و، در گفت و گویی به فارسی از خودروی برقی تازه بی ام و یا بی ام دبلیو تحت عنوان بی ام و آواتار گفته است. روایت کوتاه فقیه زاده را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • حرف‌‌های طرح ایرانی بی ام و درباره خودروی تازه‌اش
  • روایت طرح ایرانی بی ام و از خودروی برقی تازه‌اش
  • خبر تازه و مهم درباره دریافت سهام عدالت | به نظر می‌رسد قطار سهام عدالت با این گام به ایستگاه پایانی می رسد
  • راه‌اندازی کتابخانه سیار در مناطق مختلف شهری و روستایی اراک ضروری است
  • از گشایش مجتمع آزمایشگاهی ـ تحقیقاتی تا انعقاد قرارداد با گروه صنعتی زرنام
  • ۷۰ درصد ریل‌گذاری مترو کرج انجام شده است
  • ۱۲ وسیله بازی در شهربازی‌های اردبیل پلمب شد
  • نقص فنی علت توقف قطار مشهد به تهران اعلام شد
  • زخمی شدن ۴ نفر در برخورد دیزل قطار با واگن در اهواز
  • شکست رکورد ساخت ایستگاه مترو در کرج ایستگاه شهید سلطانی افتتاح می شود