Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کل بورس در پایان معاملات ۱۱ مهر، رشد ۳ هزار واحدی را تجربه کرد و به یک میلیون و ۴۷۶ هزار واحد رسید.

شاخص هم وزن هم ۲ هزار و ۲۴۸ واحد منفی شد و در رقم ۴۲۲ هزار و ۵۷۸ واحد قرار گرفت.

امروز بازار با رشد ۷ هزار واحدی در ۴۵ دقیقه ابتدایی معاملات، در قله یک میلیون و ۴۸۱ هزار واحدی ایستاد؛ اما پس از آن در ۷۵ دقیقه بعدی، با افت شدید به یک میلیون و ۴۷۴ هزار واحد برگشت؛ شاخص نهایتاً ظرف یک ساعت و نیم پایانی، بیش از ۲ هزار واحد رشد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز بیش از ۹۰۷ هزار فقره به ارزش حدوداً ۷ هزار میلیارد تومان ثبت شد و ارزش کل بازار نیز در کانال ۵.۹ هزار هزار میلیارد تومانی باقی ماند.

فارس و تاپیکو به رشد و فملی به افت شاخص کمک کردند. بورس کالا نیز با نماد کالا، به یکی از نمادهای پرتراکنش این روزهای بازار سرمایه تبدیل شده که علی رغم رشد مثبت دیروز، امروز با افت حدوداً ۵ درصدی ارزش سهام روبه رو شد.

فرابورس با ۱۸ واحد مثبت به جایگاه ۲۱ هزار و ۳۲۰ واحد دست یافت.

ارزش معاملات گروه‌های شیمیایی به عنوان برترین گروه معاملات امروز برای نخستین طی هفته‌های جاری از هزار میلیارد تومان گذشت و به یک و ۲ هزار میلیارد تومان رسید.

گروه‌های خودرویی و فرآورده‌های نفتی نیز در رتبه‌های بعدی شرکت‌های ارزشمند معاملات امروز پس از شیمیایی‌ها بودند.

گروه بانک‌ها نیز طی دو هفته گذشته به یکی از کم اقبال ترین گروه‌های بورسی با حداقل ارزش معاملات تبدیل شده اند به گونه‌ای که ارزش معاملات امروز آنها، ۲۰۰ میلیارد تومان بود. گفتنی است نمادهای چند بانک بورسی به دلیل برگزاری مجامع عمومی آنها طی روزهای اخیر به تدریج مسدود و باز می‌شوند.

کد خبر 5318999

منبع: مهر

کلیدواژه: افزايش شاخص بورس شاخص کل بورس فرابورس اقتصاد چین صادرات غیرنفتی اربعین 1400 قیمت دلار قیمت جهانی نفت قیمت طلا رمز ارز قیمت نفت اقتصاد آمریکا قیمت سکه بهار آزادی قیمت گاز بانک مرکزی وزارت نیرو قیمت جهانی طلا هزار میلیارد تومان معاملات امروز هزار واحدی هزار واحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۰۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افت بیش‌از ۱۱ هزار واحدی شاخص کل بورس در شروع معاملات

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز دوشنبه (۱۷ اردیبهشت) با اٌفت ۱۱۳۷۹.۵۸ واحدی به ۲,۲۴۸,۳۶۵.۶۵ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به ریزش ۲۵۵۵.۳ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات تاکنون ۱.۵۰۷ میلیارد سهم بود که طی ۸۸,۷۳۸ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۸,۶۸۲.۴۰۶ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۷،۹۲۰،۹۰۹.۷۳۴ میلیارد ریال شد.

کد خبر 6097844 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • گزارش روزانه بورس ۱۸ اردیبهشت؛ شاخص کل ۷ هزار واحد ریخت
  • کاهش ۷ هزار و ۶۴۸ واحدی شاخص کل بورس
  • افت بیش‌ از ۲ هزار واحدی شاخص کل بورس در شروع معاملات
  • شاخص بورس امروز ۱۷ اردیبهشت/افت ۲۰۶۴۷ واحدی
  • گزارش روزانه بورس ۱۷ اردیبهشت؛ شاخص کل ۲۰ هزار واحد ریخت
  • افت بیش‌از ۱۱ هزار واحدی شاخص کل بورس در شروع معاملات
  • افت بیش از ۵ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • ریزش ۵ هزار واحدی شاخص بورس
  • گزارش روزانه بورس ۱۶ اردیبهشت؛ افت ۵ هزار واحدی شاخص کل
  • شاخص بورس امروز ۱۶ اردیبهشت/افت۵۱۸۲ واحدی