Web Analytics Made Easy - Statcounter

روانبخش رئیسیان روز یکشنبه در نشست با امام جمعه سامان تاکید کرد: هدف‌گذاری امسال بنیاد برکت در شهرستان سامان اشتغال‌زایی برای ۲۰۰ نفر بود که با تلاش‌های شبانه‌روزی، در نیمه نخست سال‌جاری با ۵۸.۵ درصد افزایش، برای ۳۱۷ نفر در این شهرستان اشتغال‌زایی شد.

وی افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده به‌نظر می‌رسد این هدف‌گذاری با ۱۰۰ درصد رشد تا پایان امسال به ۴۰۰ نفر افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیسیان تصریح کرد: اقدامات بنیاد برکت از دی‌ماه سال گذشته در شهرستان سامان شروع و عملیات اجرایی برنامه‌ها و طرح‌ها از فروردین‌ماه ۱۴۰۰ آغاز شد.

وی یادآور شد: در نیمه نخست سال‌جاری ۳۱۴ نفر از متقاضیان واجدشرایط دریافت تسهیلات در شهرستان سامان شناسایی شد که از این تعداد ۱۱۷ نفر تاکنون تسهیلات را دریافت و کار خود را شروع کرده‌اند و پرونده ۱۷۷ متقاضی دیگر برای پرداخت تسهیلات به بانک‌های عامل ارسال شده است.

مجری طرح‌های اشتغال‌زایی اجتماع‌محور بنیاد برکت در چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی بنیاد برکت در شهرستان سامان تاکنون در ۱۰ روستای این شهرستان آغاز شده است و سال آینده ادامه این طرح در بقیه روستاهای شهرستان اجرایی می‌شود.

وی گفت: بنیاد برکت برای هر کدام از طرح‌های اشتغال‌زایی به متقاضیان واجد شرایط انفرادی تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه با کارمزد چهار درصد، بازپرداخت ۶۰ ماهه و دوره تنفس سه تا ۶ ماهه پرداخت می‌کند که البته سقف این وام‌ها برای کارگاه‌ها و تعاونی‌ها قابل افزایش است.

رئیسیان به اعلام شرایط و ضوابط پرداخت این تسهیلات به دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها اشاره و تاکید کرد: بنیاد برکت برای راه‌اندازی گلخانه‌های کوچک مقیاس پس از گرفتن مجوزهای لازم، یک میلیارد ریال تسهیلات پرداخت می‌کند.

به گزارش ایرنا، پرداخت تسهیلات مرتبط با طرح‌های اشتغال‌زایی اجتماع‌محور بنیاد برکت در چهارمحال و بختیاری باعث افزایش اشتغال، کاهش نرخ بیکاری، رونق اقتصادی، جلوگیری از مهارجرت‌های بی‌رویه و بازگشت روستاییان از شهرها به روستاها (مهاجرت معکوس) شده است.

سامان در ۱۶ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

برچسب‌ها تسهیلات ارزان قیمت چهارمحال وبختیاری اشتغال زایی بنیاد برکت سامان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تسهیلات ارزان قیمت چهارمحال وبختیاری اشتغال زایی تسهیلات ارزان قیمت چهارمحال وبختیاری اشتغال زایی بنیاد برکت سامان شهرستان سامان بنیاد برکت اشتغال زایی طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۰۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتغال ۳۴۱ مددجوی بهزیستی در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، رئیس اداره بهزیستی نیشابور گفت: تاکنون تعداد ۳۴۱ نفر از جامعه هدف سازمان به تفکیک به تعداد ۲۷۵ نفر افراد دارای معلولیت، ۱۲ نفر زنان سرپرست خانوار و ۵۴ نفر از ببهبودیافتگان در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور مشغول به کار شدند.
علی صدر  افزود: فرایند معرفی، مشاوره شغلی و حمایت مستمر توان‌یابان از این پس از طریق مرکز پشتیبانی شغلی بهیاب تحت نظارت این شهرستان و تسهیلگران شغلی پیگیری خواهد شد. 
 وی گفت: در سال ۱۴۰۲ مبلغ ۵۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات از طریق اداره بهزیستی جذب و برای اشتغالزایی تعداد ۳۵۲ نفر از جامعه هدف سازمان پرداخت شد.
صدر افزود: تسهیلات کارفرمایی به کارفرمایانی که برای مددجویان اشتغال ایجاد کنند، برای هر مددجو ۱۵۰ میلیون تومان وام و تا سقف ۴ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت می‌شود که در سال ۱۴۰۲ برای ایجاد اشتغال به تعداد ۱۷ نفر به ۳ کارفرما به مبلغ ۲ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان پرداخت شده است. 
وی گفت: به منظور فراهم اوردن انگیزه ایجاد فرصت‌های شغلی بیشتر برای افراد تحت پوشش و ترغیب کارفرمایان برای جذب این افراد و نیز فراهم سازی اشتغال پایدار، فرایند هزینه کرد اعتبارات بیمه سهم کارفرما تاسقف ۲۰ درصد به کارفرمایان پرداخت می‌شود، که در سال ۱۴۰۲ به تعداد ۳۴۱ نفر طی سه مرحله به مبلغ ۳ میلیارد تومان پرداخت شد.

دیگر خبرها

  • تداوم پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • تحقق ۶۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای چهارمحال و بختیاری
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • اشتغال ۳۴۱ مددجوی بهزیستی در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور
  • مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید
  • توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است
  • بانک‌ها پرداخت تسهیلات مددجویان را سرعت ببخشند
  • پرداخت بیش از ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه