Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-05-04@13:01:41 GMT

 یک بام و دوهوای انگلیس در فروش اسلحه

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۸۰۷۰۶

 یک بام و دوهوای انگلیس در فروش اسلحه

به گزارش حوزه سایر رسانه های خبرگزاری تقریب،  «یک سوال ساده» در برنامه این هفته خود به بهانه برگزاری یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های تسلیحاتی جهان در شهر لندن، نگاهی دارد به سیاست‌های متناقض و متضاد دولت انگلستان در فروش اسلحه به کشورهای مختلف.

این برنامه به این حقیقت غیرقابل انکار می‌پردازد که بسیاری از مشتریان سلاح‌های انگلیسی حکومت‌ها و دولت‌هایی هستند که از نظر این کشور ناقض حقوق بشر به شمار می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که در چند دهه اخیر دولت انگلستان و همپیمانان غربی‌اش با بسیاری از کشورها به بهانه نقض حقوق بشر و دستیابی به سلاح‌های کشتار جمعی وارد جنگ شده‌اند؛ به همین کشورها اسلحه نیز می‌فروشند.

گزارشگر برنامه «یک سوال ساده» با حضور در شهر لندن این پرسش را با مردم بریتانیا در میان می‌گذارد که آیا سیاست خارجی اخلاقی برای دولت انگلیس معنایی دارد؟ و چرا دولت این کشور از خرید اسلحه توسط کشورهای ناقض حقوق بشر استقبال می‌کند؟
برنامه «یک سوال ساده» یکشنبه ساعت ۱۶:۰۰، ۲۳:۰۰ و دوشنبه ساعت ۰۷:۰۰، ۰۳:۰۰ و سه‌شنبه ۰۸:۰۰ و چهارشنبه ساعت ۱۱:۰۰ روی آنتن پرس تی وی می‌رود.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۰۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام‌ + پخش آنلاین

پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از ساعت ۲۲:۰۰ امروز آغاز و از سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌هایچلسی و تاتنهام امروز _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز چلسی و تاتنهام

لیگ برتر انگلیس (چلسی - تاتنهام) ساعت ۲۲:۰۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

کد خبر 750005

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی منچسترسیتی و ولورهمپتون + پخش آنلاین
  • برنامه دولت انگلیس برای مقابله با تغییرات اقلیمی غیرقانونی اعلام شد
  • بی‌بی‌سی از جنازه نیکا شاکرمی چه می‌خواهد؟
  • یک سوال از بی بی سی ؛ چگونه نیکا بعد از تعرض و قتل، با مادرش تماس گرفت! | رسانه انگلیسی از جنازه نیکا شاکرمی چه می‌خواهد؟
  • چراغ سبز لندن به تداوم همکاری‌های تسلیحاتی با اسرائیل
  • محاصره کارخانه اسلحه‌سازی حامی رژیم صهیونیستی در انگلیس
  • ساعت پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام‌ + پخش آنلاین
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها منجر به کاهش حقوق می شود؟+ جزئیات
  • پرونده بابک زنجانی در قوه قضاییه بسته شد، اما در افکار عمومی باز می ماند
  • ۹۵ درصد بودجه پیشنهادی دولت تایید شد