Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@21:26:21 GMT

خرید بک لینک قدرتمند و دائمی از مدیر سرور

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۸۰۷۶۴

خرید بک لینک قدرتمند و دائمی از مدیر سرور

اگر با سئو آشنایی کافی داشته باشید حتماً می‌دانید که برای رسیدن به صفحه اول گوگل و رقابت در حوزه کسب و کارتان باید روی ۳ بخش مهم، یعنی تکنیکال سئو، سئو داخلی و سئو خارجی مستمر و با قدرت کار کنید. - اخبار بازار -

از بین این 3 فاکتور اساسی به جرات می‌توان  سئو  خارجی را تأثیرگذارترین بخش سئو سایت دانست، از این باب که اگر شما یک سایت متوسط و شاید حتی ضعیف در بخش تکنیکال و یا سئو داخلی داشته باشید ولی هزینه قابل قبولی را برای سئو خارجی خود در نظر بگیرید حتی بتوانید با رقبای قدرتمند صنعت خودتان رقابت کنید و حتی آن‌ها را شکست دهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلیل اینکه این مورد را با شما در میان گذاشتم صرفاً مهم جلوه دادن سئو خارجی و بی‌ارزش بودن مابقی بخش‌ها نیست بر عکس اگر بخواهید بازخورد عالی از روند سئو داشته باشید توصیه می‌کنیم حتماً در هر 3 بخش قدرتمند حضور داشته باشید. ولی نمی‌توان به هر حال این واقعیت را نادیده گرفت که تأثیر بک لینک فراتر از شاید انتظار شما باشد.

اگر مدتی است که وضعیت مناسبی در گوگل ندارید و یا شاید در صفحات 2 یا 3 گوگل اصطلاحاً به دام افتاده‌اید راه برون رفت شما یک سیستم قدرتمند لینک سازی باشد. سوختی که همانند موشک می‌تواند کسب و کار شما و جایگاه کلمات کلیدی شما را در گوگل دست‌خوش تغییرات فراوانی کند.

خرید بک لینک  در حال حاضر روشی قطعی و مطمئن برای رسیدن به صفحه اول گوگل محسوب می‌شود اگر قصد شما رتبه گرفتن سریع در گوگل و افزایش فروش است بهترین توصیه‌ای که ما در مدیر سرور می‌توانیم به شما داشته باشیم خرید بک لینک قدرتمند و دائمی است.

خوب شاید حالا برایتان سؤال شده باشد چگونه بک لینک مناسب خریداری کنیم و در صفحه اول گوگل قرار بگیریم؟! جواب شما را به تفصیل و موشکافانه خواهیم داد. پس با ما همراه باشید.

اصول خرید بک لینک قدرتمند و تأثیرگذار

اگر هدف شما ساخت بک لینک باشد می‌توانید خودتان این کار را انجام دهید ولی باید بدانید ساخت بک لینک توسط خود شما می‌تواند ریسک‌هایی را در صورت عدم آشنایی با تکنیک‌ها و اصول ساخت بک لینک برایتان به همراه داشته باشد و حتی تأثیرات منفی و یا پنالتی گوگل شامل حالتان گردد.

توصیه می‌کنیم در این روند حتماً از یک مجموعه آشنا و موفق بهره بگیرید تا کمترین مشکل ممکن و بیشترین بازدهی برای شما اتفاق افتد.

برای خرید بک لینک اول معیار مهم اطمینان از دائمی بودن لینک‌ها می‌باشد. بسیاری از سایت‌هایی که در گوگل برای خرید بک لینک در دسترس شما هستند از روش‌های موقت برای ساخت بک لینک استفاده می‌کنند که بعد از مدتی لینک‌ها حذف و اثر آن‌ها از سایت شما برداشته خواهد شد و در نتیجه افت رتبه شدیدی برای شما ممکن است رخ دهد.

 

مورد دوم دامین اتوریتی یا اعتبار بالای سایت است که بدون شک عامل اساسی در افزایش رتبه سایت شما محسوب می‌شود. هر چه سایت‌هایی که از آن‌ها برای شما بک لینک ساخته می‌شود قدرتمندتر باشند اعتبار انتقال داده شده از آن‌ها به سایت شما بیشتر و بیشتر می‌شود تا جایی که ممکن است یک شب بخوابید و صبح روز بعد در صفحه اول گوگل باشید.

مورد مهم بعدی داشتن اسپم اسکور پایین سایت هدف است. باید تا جای ممکن بک لینک‌های خریداری شده دارای عدد اسپمی پایین باشند. اگر از سایت‌هایی برای شما لینک سازی شود که اسپم اسکور آن‌ها بالا باشد گوگل سایت شما را جریمه کرده و حتی ممکن است کلمه کلیدی موردنظرتان پنالتی شود.

استفاده از ترکیب بک لینک‌ها برای اثربخشی بالا

مورد مهم بعدی که باید بسیار موردتوجه باشد استفاده از ترکیب بک لینک‌های فالو و نوفالوست ما در پروسه بک لینک سازی در مدیر سرور از متدی خاص برای طبیعی‌تر جلوه دادن پروسه لینک سازیمان برای مشتری‌ها استفاده می‌کنیم در این پروسه تمام سعی ما بر این است که بک لینک‌های ساخته شده از دید گوگل به عنوان بخش طبیعی فرایند سئو دیده شوند و نه رفتار مشکوک با الگوهای مشخص که سایت را در نهایت پنالتی کند.

از بک لینک‌های هجومی به شدت دوری کنید

 

اگر هدف شما از خرید بک لینک، موفقیت و رسیدن به صفحه اول گوگل است باید از انجام کارهای شتاب‌زده به شدت دوری کنید. خرید بک لینک به صورت گروهی و آن هم ساخت آن‌ها در مدت کوتاه نه تنها هیچ اثر مثبتی ندارد بلکه بدجوری ممکن است شما را به دردسر بیندازد. باید روندی پلکانی در ساخت بک لینک‌ها در پیش بگیرید تا علاوه بر کسب اعتماد گوگل آهسته‌آهسته بتوانید در رتبه‌های بالا گوگل قرار بگیرید.

در شرکت مدیر سرور ما به شما کمک خواهیم کرد تا از  خدمات سئو  ما به صورت تخصصی و حرفه‌ای بهره‌مند شوید. تمامی سفارش‌های بک لینک انجام شده در مجموعه ما با رعایت تمامی اصول و قوانین سئو انجام شده و بهترین نتایج را برای شما رقم خواهیم زد.

منبع: www.modireserver.com

"این مطلب تبلیغاتی است"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: صفحه اول گوگل خرید بک لینک داشته باشید بک لینک بک لینک ها مدیر سرور برای شما سایت شما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۰۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستانی تا ابتدای هفته آینده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان در گفتگو با خبر ۲۳ شبکه خوزستان گفت: از آغاز فصل خرید گندم در استان تاکنون ۶۰۰ هزار تن گندم از گندمکاران استان خریداری شده است.

امید جهان نژادیان افزود: از این میزان ۴۵۰ هزار تن در مراکز روباز خریداری شده است که ۲۰۰ هزار تن آن به سیلو‌های استاندارد منتقل شده است. 

وی اظهار کرد: ۸۰ درصد گندم‌های خریداری شده در سامانه سیفا ثبت شده است و مابقی توسط کاربران مراکز در حال ثبت می‌باشند. 

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان بیان کرد: با پیگیری‌های انجام شده مطالبات گندمکاران استان این هفته ابتدای هفته آینده پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر بارش باران در استان از کشاورزان درخواست می‌شود در طول هفته جاری از ارسال محصول گندم خود در مراکز خرید روباز خودداری گ به سیلو‌های استاندارد مراجعه نمایند.

دیگر خبرها

  • ◄ کاربرد کلمات و عبارات حمل و نقلی در متون و اشعار فارسی
  • دستگیری مدیر قلابی کلاهبردار سایت دیوار
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • آغاز برداشت خوشه‌های طلایی از مزارع کازرون از فردا
  • حواله علی پی
  • پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستانی تا ابتدای هفته آینده
  • چرا افراد معروف برای خرید فالوور، خرید فالوور اینستاگرام را انتخاب می‌کنند؟
  • اروز: اخبار فروش حواله خوردو جانبازان از اساس دروغ است!
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران