Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع فلسطینی از آغاز روند ثبت نام برای مرحله اول انتخابات محلی فلسطین خبر دادند که قرار است ۱۱ دسامبر برگزار شود.

به گزارش ایسنا، به نقل از روزنامه القدس العربی، کمیته انتخابات مرکزی فلسطین از آغاز ثبت نام برای مرحله اول انتخابات شوراهای محلی ۲۰۲۱ که پنج روز طول می‌کشد، خبر داد.

این کمیته به وجود ۴۸۰ مرکز ثبت نام اشاره و اعلام کرد که تعداد رأی دهندگان واجد شرایط به دو میلیون و ۵۴۰ هزار نفر می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نشان می‌دهد که ۹۰ درصد شهروندان واجد شرایط ثبت نام هستند.

کابینه فلسطین ششم سپتامبر دستوری را برای برگزاری انتخابات شوراهای محلی در دو مرحله صادر کرد. مرحله اول ۱۱ سپتامبر و مرحله دوم ۲۶ مارس خواهد بود. به دلیل اینکه حماس این انتخابات را تحریم کرده، مرحله اول تنها در کرانه باختری برگزار می‌شود اما مرحله دوم در غزه نیز برگزار می‌شود.

پیشتر حازم قاسم، سخنگوی حماس اعلام کرد، تصمیم تشکیلات خودگردان فلسطین برای برگزاری انتخابات روستایی و شهری به صورت مجزا تحقیر موضع ملی و مردمی است و حماس در آن شرکت نمی‌کند. حماس آماده برگزاری انتخابات فراگیر همزمان یا با دستور زمانی مشخص شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فلسطين مرحله اول ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۰۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید وزیر کشور بر برگزاری مطلوب مرحله دوم انتخابات مجلس

وزیر کشور بر برگزاری مطلوب مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد.

به گزارش ایسنا،‌ احمد وحیدی عصر دوشنبه ضمن تقدیر از استانداران سراسر کشور در برگزاری مطلوب انتخابات، نکات تکمیلی را در برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز جمعه ۲۱ اردیبهشت به حاضرین در جلسه یادآور شد.

وزیر کشور انتخابات مرحله اول مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در اسفند ۱۴۰۲ را از جهات مختلف قابل قبول و مطلوب دانست و افزود: با عنایت به راهبردهای چهارگانه انتخاباتی رهبر معظم انقلاب اسلامی، مرحله دوم انتخابات نیز به یاری خداوند متعال به شکل مطلوب برگزار خواهد شد.

رییس شورای امنیت کشور با اشاره به مسئولیت توأمان استانداران در ستاد انتخابات و شورای تأمین استان اظهار کرد: همواره ممکن است اشکالات و خطاهای کوچکی در عرصه اجرا وجود داشته باشد، اما استانداران محترم باید فرمایش مقام معظم رهبری در حق الناس بودن رأی مردم را در نظر داشته باشند و تلاش کنند تا انتخابات پیش رو در مطلوب ترین وضع ممکن برگزار شود.

وحیدی افزود: انتخابات یکی از عرصه هایی است که معاندان و بداندیشان آن را فرصتی برای ایجاد بدبینی نسبت به نظام جمهوری اسلامی در جامعه می شمارند و از این رو تمامی دست اندرکاران برگزاری انتخابات، باید پیش بینی های لازم را انجام دهند تا چنین افکاری همانند گذشته ناکام بماند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عملیات جدید ضدصهیونیستی در کرانه باختری
  • تاکید وزیر کشور بر برگزاری مطلوب مرحله دوم انتخابات مجلس
  • حمله نظامیان صهیونیست به کرانه باختری
  • فعالیت ۱۸ هزار نفر در برگزاری مرحله دوم انتخابات کرج
  • بازداشت ۸ هزار و ۵۰۵ فلسطینی در کرانه باختری طی ۲۰۶ روز
  • با حمله اسرائیل به رفح، بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ رقم می‌خورد
  • آغاز مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری از اوایل خرداد
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری اوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری دراوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • نبرد مسلحانه رزمندگان فلسطینی با اشغالگران در کرانه باختری