Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی فوتبال ایران اولین تمرین خود برای دیدار با امارات و کره جنوبی را با حضور بازیکنان لیگ برتری برگزار کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، نخستین جلسه تمرین تیم ملی فوتبال ایران صبح امروز با حضور بازیکنان شاغل در لیگ برتر برگزار شد. در تمرین امروز صالح حردانی، امید نورافکن، یاسین سلمانی، میلاد سرلک، وحید امیری، مهدی ترابی و سیاوش یزدانی حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تمرین زیر نظر کادرفنی تیم ملی اعم از اسکوچیچ و همینطور دستیاران خارجی و داخلی او از جمله وحید هاشمیان، کریم باقری و ... برگزار شد تا تیم ملی با یک تمرین سبک و با تعداد نفرات اندک آماده سفر به دوبی شود.

بازیکنان لژیونر شاغل در لیگ‌های عربی و اروپایی به علت برگزاری مسابقات باشگاهی در این تمرین غایب بودند، اما از امشب خودشان را به اردوی تیم ملی فوتبال ایران در دوبی معرفی خواهند کرد و تا روز دوازدهم مهر ترکیب ۲۶ نفره تیم ملی کامل خواهد شد.

تیم ملی با این تمرین، مهیای سفر به دوبی می‌شود تا روز پانزدهم مهر در هفته سوم انتخابی جام جهانی رو در روی تیم ملی امارات قرار گیرد. شاگردان اسکوچیچ در صورت پیروزی در برابر امارات، ۹ امتیاز می‌شوند و سپس به ایران باز می‌گردند تا پنج روز بعد (۲۰ مهر) برابر کره‌جنوبی به میدان بروند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اعمال ماه صفر پیمان جبلی فاتحان خیبر علی سلاجقه تیم ملی فوتبال مقدماتی جام جهانی لژیونرها اعمال ماه صفر پیمان جبلی فاتحان خیبر علی سلاجقه تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۰۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی پرسپولیس-نساجی، بدون حضور بانوان!

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر ک هم برای قهرمانی و هم برای بقا اهمیت زیادی دارد، نساجی در ورزشگاه وطنی میزبان پرسپولیس است.

در این بازی با تصمیم شورای تامین استان مازندران، بلیت فروشی برای بانوان انجام نخواهد شد.

این تصمیم باتوجه به این موضوع گرفته شده که درب ورودی که در هفته‌های گذشته برای حضور بانوان در نظر گرفته شده بود، در این هفته محل ورود تماشاگران تیم میهمان است و به همین منظور این ورزشگاه در این بازی مهم پذیرای بانوان نخواهد بود.

دیگر خبرها

  • اولین لژیونر ایرانی به لیگ برزیل پیوست!
  • پایان رکورد خیره‌کننده برونو فرناندز؛ اولین غیبت در فوتبال به دلیل مصدومیت!
  •  اولین واکنش سرمربی سپاهان به جنجال هوادار منتسب به تیمش در آزادی
  • تساوی سرد و بی‌روح گل‌گهر و شمس آذر
  • پرسپولیس بدون مصدوم راهی قائمشهر شد
  • بازی پرسپولیس-نساجی، بدون حضور بانوان!
  • حمایت پرسپولیس از تماشاگران جایگاه خاص
  • برگزاری تمرین پرسپولیس با حضور هوادار خانم
  • آبی‌های خوزستان آماده بازی بزرگ (عکس)
  • جنون گل هفتاد متری شهاب زاهدی!