Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیژن حیدری، داور فوتبال کشورمان درباره کلاس‌های آموزشی برای داوران گفت: مانند فصول گذشته، داوران در کلاس‌های آموزشی حاضر می‌شوند تا اطلاعاتشان را افزایش دهند. آن ها بعد از آشنایی با قوانین جدید و تست آمادگی جسمانی، خود را برای مسابقات لیگ برتر فوتبال آماده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در مورد استفاده از سیستم کمک داور ویدیویی در مسابقات لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: برای ورود سیستم کمک داور ویدیویی، فدراسیون فوتبال عزم خود را جزم کرده است تا به هر نحوی، این سیستم به فوتبالمان وارد شود. اگر مشکل خاصی رخ ندهد، می‌توانیم از کمک داور ویدیویی در نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال استفاده کنیم. این موضوع اتفاق مثبتی برای فوتبال و جامعه داوری خواهد بود. تماشاگران فوتبال هم از کمک داور ویدیویی استقبال می‌کنند.

داور وسط در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر، حدود ۵ میلیون تومان دستمزد می‌گیرد

حیدری در مورد دستمزد داوران در لیگ برتر فوتبال گفت: دستمزد داوران زیاد نیست و شاید فقط ۲۰ درصد به دستمزدمان اضافه شود. با تفکر جدید عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال، افزایش ۴۰۰ درصدی حقوق داوران اتفاق مثبتی است. او قول دیگری که داد که این موضوع تا ۴ سال آینده، ادامه داشته باشد. امیدوارم داوران که جزء قشر زحمتکش جامعه هستند، به حق واقعی خود برسند. مطالبات فصل گذشته داوران، تا حدودی پرداخت شده است. داور وسط در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، حدود ۵ میلیون تومان دستمزد می‌گیرد.

او ادامه داد: وقتی داوری مصدوم می‌شود، مجبور است ۵ میلیون تومان برای درمانش بپردازد. افزایش حقوق داوران، خیلی چشمگیر نیست و نمی‌تواند کمک حال ما باشد. در مجموع این حرکت رو به جلو، اقدامی مثبت بود و باید به آینده امیدوار باشیم. فدراسیون فوتبال باید بداند که جامعه داوری زحمات زیادی می‌کشد. ما داورها، فشار زیادی را تحمل می‌کنیم. داور با یک اشتباه ممکن است زندگی و شغل خود را از دست بدهد. با تغییرات مثبتی که انجام شده است، می‌توانیم به آینده داوری امیدوار‌تر باشیم. همه ما فوتبالی ها، یک خانواده هستیم. نباید بگذاریم بنیاد خانواده فوتبالی کشورمان، بهم بخورد و از هم بپاشد. از مربیان و تماشاگران خواهش می‌کنم که به داور‌ها توهین نکنند و صبور باشند. هیچ داوری دوست ندارد با آینده اش بازی کند. همه داوران دوست دارند بدون اشتباه باشند. امیدوارم شرایط برای داوران بهتر شود.

بیشتر بخوانید

عزیزی خادم: حقوق داوران فوتبال ایران ۴۰۰ درصد افزایش پیدا کرده است

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال اخبار ورزشی کمک داور ویدیویی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۱۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی

به گزارش همشهری آنلاین اتحادیه جهانی کشتی، محمد مصلایی پور، رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی، مدرس اتحادیه جهانی و داور المپیکی ایران را از لیست داوران المپیک پاریس کنار گذاشت.

مصلایی پور چند روز پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا خودداری کرد و پس از آن نیز اتحادیه جهانی او را از چرخه داورانی که شانس قضاوت در المپیک را دارند، کنار گذاشت.

طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی ۳ داور درجه المپیکی ایران شامل کامران سلطانی زاده،‌ نیما صادقی و مهدی بشیر زاده برای قضاوت در مسابقات جهانی کسب سهمیه المپیک در استانبول ترکیه دعوت شدند اما مصلایی پور به این رقابت ها دعوت نشد تا شانس حضور در المپیک را از دست بدهد.

کد خبر 847333 برچسب‌ها ویژه ورزشی کشتی

دیگر خبرها

  • دلیل غیبت بهترین داور زن در یورو: حسودی مردان!
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • کارشناس داوری: بازیکن پرسپولیس قبل از زدن گل اول خطا کرد
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • (ویدئو)کارشناس داوری جنجالی‌ترین صحنه پرسپولیس - آلومینیوم؛ اورنوف روی گل اول خطا کرد؟
  • یزدانی: قبل از گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم خطا رخ داد
  • حضور داور کشتی خوزستانی در آخرین گزینشی المپیک
  • تشکیل جلسه در مازندران درخصوص ضرب‌وشتم داور کشتی
  • داور را دو روز قبل از مسابقه عزل کردند!‏
  • تاریخ‌سازی در فوتبال ایتالیا؛ قضاوت یک تیم داوری زن در سری آ