Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر به نقل از بانک صادرات ایران، حجت‌اله صیدی در نشست ویژه «کمیته فرادستگاهی رسیدگی به مطالبات غیرجاری بانک‌ها» که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه‌قضاییه، مسئولان عالی قضائی، مدیران بانک مرکزی، وزارت اقتصاد، وزارت اطلاعات، سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مدیران عامل بانک‌ها تشکیل شد، با بیان اینکه چگونگی صدور حکم و از آن مهمتر اجرای حکم قضائی برای بدهکاران کلان بانکی از اهمیت بسزایی برخوردار است، گفت: اگر کمک قوه‌قضاییه و ضابطان نبود، امروز نمی‌توانستیم این اندازه از مطالباتی را که در اختیار بدهکاران کلان بانکی قرار داشته وصول کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این نشست که با هدف رسیدگی و حمایت از وصول مطالبات بانک‌ها و حمایت از تولید برگزار شد، با تاکید رئیس قوه‌قضاییه بر حمایت بانک‌ها از تولید همراه بود.

حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای به «کمیته فرادستگاهی رسیدگی به مطالبات بانک‌ها» برای ارائه راهکارهای افزایش اختیارات و کارآمدی این کمیته، مهلت دو هفته‌ای داد و بر حمایت از تولید به عنوان وظیفه اصلی بانک‌ها تاکید کرد.

«کمیته فرادستگاهی رسیدگی به مطالبات بانک‌ها» از سال ۹۳ تاکنون تشکیل شده و ۱۶۳ جلسه برگزار کرده است که طی این جلسات به ۱۲ پرونده رسیدگی شده است.

کد خبر 5319076

منبع: مهر

کلیدواژه: نظام بانکی بانک صادرات اقتصاد چین صادرات غیرنفتی قیمت دلار قیمت جهانی نفت قیمت طلا رمز ارز قیمت نفت اقتصاد آمریکا قیمت سکه بهار آزادی قیمت گاز بانک مرکزی وزارت نیرو قیمت جهانی طلا اقتصاد اروپا قوه قضاییه بانک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۱۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل بانک سینا تغییر کرد/ ابدالی سرپرست شد

با مصوبه هیئت‌مدیره بانک سینا، علی ابدالی به عنوان سرپرست جدید بانک سینا منصوب شد. - اخبار بازار -

به گزارش روابط‌عمومی بانک سینا، هیئت‌مدیره بانک سینا روز جاری ضمن تشکر از زحمات غلامرضا فتحعلی، مدیرعامل قبلی بانک سینا، علی ابدالی را به عنوان سرپرست جدید این بانک انتخاب کرد.

علی ابدالی دارای دکترای مدیریت دولتی از دانشگاه تهران و از مدیران شناخته‌شده نظام بانکی است که علاوه بر مدیرعاملی و عضویت در هیئت‌مدیره بانک قوامین، از سال 78 در بخش‌های مختلف نظام بانکی از جمله سازمان و روش‌ها، تحقیق و ‌توسعه، فناوری، طرحوبرنامه، بازاریابی و کسب‌و‌کار، بانکداری شرکتی و بانکداری خرد در بانک‌های رفاه، قوامین و سپه حضور داشته است.

تدوین سه کتاب در حوزه بانکی، مالی، نگارش بیش از50 مقاله تخصصی علمی-پژوهشی درحوزه بانکی و بانکداری و تدریس در دانشگاه ازجمله سوابق علمی وی محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازگشت ۴۴۹ طرح راکد و غیرفعال به چرخه تولید با حمایت بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲
  • مدیرعامل بانک سینا تغییر کرد/ ابدالی سرپرست شد
  • تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای صنعت خودرو
  • تکرار تجربیات موفق تأمین مالی بانک صادرات ایران برای خودرو
  • انتصاب مدیرعامل جدید گروه ملی فولاد ایران
  • جزئیات تازه از پرداخت یارانه دارو و بیمه سلامت
  • رکورد وصول مطالبات صندوق توسعه ملی شکسته شد
  • تسریع در روند رسیدگی به شکایات اتباع و مهاجرین خارجی از طریق کمیته حل اختلاف
  • نحوه مقابله با چک‌های برگشتی: راهنمای جامع
  • کدام بانک ها بیشترین سود را داشتند