Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از پرند، حجت‌‌الاسلام کاظمی امام جمعه شهر پرند در مراسم معارفه شهردار جدید پرند اظهار کرد: حق مردم این نیست که اوضاع و احوال اولیه حقوق شهروندی در اینجا رعایت نشود، من تا به امروز که در خدمت مردم بوده‌ام گلایه‌ای نکرده‌ام و بنای من هم این نیست اما اینجا به نماینده محترم استاندار و دولت مطالبات مردمی را عرض کردم که ان‌شاء الله به گوش مسؤولان بالادستی برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لزوم استقلال سیاسی پرند

وی گفت: ۳۰۰ هزار نفر در یک‌جا حمع شده‌اند ولی ما هنوز یک بیمارستان نداریم! با این جمعیت فقط ۱۱ مسجد داریم، خدمات بهداشت نداریم، به نسبت جمعیت مدرسه نداریم، این شهر با این جمعیت استقلال ندارد و زیر مجموعه شهرستان رباط‌کریم است.

امام جمعه شهر پرند ادامه داد: مهمترین علل معضلات این شهر همین عدم استقلال است که آن را مطالبه می‌کنیم، اگر الان به خاطر این بخش نمی‌شویم که روستا نداریم و یا اینکه تا بخش نشود و شما بخشداری نداشته باشید فرمانداری به شما نمی‌دهیم، این خلاء بزرگ قانونی است، این نقد به مجلس و دولت وارد است به مردم ربطی ندارد که این جمعیت را در یک‌جا متمرکز می‌کند بدون این‌که برای پیوست‌های آن فکری کرده باشد.

حجت‌‌الاسلام کاظمی در ادامه افزود: از دولت محترم و انقلابی می‌خواهیم بدون ایجاد زیرساخت‌ها به فکر ایجاد مسکن در این شهر نباشد.

درخواست ایجاد فرمانداری ویژه در پرند

وی بیان کرد: بسیاری از چالش‌ها، مطالبات و خواسته‌های به حق مردم و اهالی رسانه باید توجه به راهکار اصلی باشد، راهکار اصلی برای برون‌رفت این معضلات و چالش‌ها حل معضل عدم استقلال سیاسی شهر است که این مهم را ما از دولت انقلابی مطالبه داریم آن هم در اسرع وقت.

امام جمعه شهر پرند تاکید کرد: ما و مردم به بخشداری راضی نیستیم، بلکه باید فرمانداری ویژه در این شهر مستقر شود، این مطالبه ما و همه مردم شهر پرند است که به واسطه آن از ۹۰ درصد مشکلات موجود نجات پیدا خواهیم کرد.

حجت‌السلام کاظمی در بخشی دیگر به مطالبات مردم در خصوص موضوع امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و گفت: یکی از بازوان اصلی ما نیروی محترم ناجاست که به همان دلایل زیرساختی که عرض شد با دو کلانتری موجود و این جمعیت ما کاری نمی‌توانیم بکنیم، سطح ناهنجاری‌ها وقتی بالا می‌رود که نیروی انتظامی کم باشد.

عدم آنتن‌دهی صدا و سیما در ۳۰ کیلومتری تهران

امام جمعه پرند در خصوص آنتن‌دهی صدا و سیما هم که از مشکلات شهر پرند است گفت: ساختمانی را شرکت عمران برای صدا و سیما آماده کرده جهت استقرار و نصب آنتن با هزینه سنگین ولی هنوز به بهره‌برداری نرسیده، چه کسی باور می‌کند در ۳۰ کیلومتری شهر تهران تلویزیون جمهوری اسلامی آنتن ندهد!

حجت‌السلام کاظمی برای شهردار جدید آرزوی توفیق کرد و از اعضای شورای شهر و شهردار در خواست کرد نسبت به جابه‌جایی‌‌های احتمالی در سطح شهر اهتمام ویژه‌ای داشته و مطالبات رهبری را در نظر داشته باشند.

وی در پایان باز خطاب به نماینده استاندار تاکید کرد: امیدوارم این مطالبه عمومی مردم شهر پرند محقق شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: امام جمعه پرند امام جمعه شهر پرند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۷۶۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد

دریافت 237 MB

به گزارش خبرنگار مهر، روسای اتحادیه های صنفی چهارمحال و بختیاری امروز دوشنبه با امام جمعه شهرکرد دیدار داشتند.

کد خبر 6092388

دیگر خبرها

  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز معلم
  • مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است
  • تضمین سلامت و رضایتمندی مردم«معمولان» در حوزه آرد و نان
  • باهنر: مجلس باید حداقل دو فراکسیون اقلیت و اکثریت داشته باشد /ضرورت ندارد تمام تصمیمات مجلس جناحی باشد
  • درخواست متفاوت یک امام جمعه بعد از بازگشت دوباره گشت‌ ارشاد | فیلم
  • اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم
  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم