Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون تنیس روی میز ایران به‌عنوان عضو هیئت رئیسه فدراسیون جهانی این رشته ورزشی انتخاب شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز، با برگزاری مجمع سالیانه کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا، مهرداد علی‌قارداشی رئیس فدراسیون کشورمان به عضویت هیئت رئیسه فدراسیون جهانی درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مجمع رأی‌گیری برای انتخاب اعضای آسیایی هیئت رئیسه فدراسیون جهانی صورت گرفت که رئیس فدراسیون تنیس روی میز ایران با کسب 26 رأی‌ به همراه نمایندگان کشورهای، چین، هند، عمان، لبنان و قطر به عضویت هیئت رئیسه فدراسیون جهانی تنیس روی میز (Ittf) درآمدند.

یک ایرانی دبیرکل کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا شد

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تنیس روی میز تنیس روی میز هیئت رئیسه فدراسیون جهانی فدراسیون تنیس روی میز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۱۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کریمی سرپرست دبیرکلی فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی، محمدرسول خدادادی سرپرست فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی طی حکمی علی اکبر کریمی را به عنوان سرپرست دبیر کلی فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی منصوب کرد. کریمی رئیس اداره ورزش قهرمانی، رئیس کمیته امور استان‌ها و هیأت‌های ورزشی فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی مسئول کمیته فنی فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی و عضویت در هیأت رئیسه را در کارنامه خود دارد.

همچنین جلسه هیأت رئیسه فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی با حضور محمد رسول خدادادی سرپرست فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی و دیگر اعضا در محل این فدراسیون برگزار شد و حاضران در این نشست، در خصوص مسائل جاری فدراسیون به بحث و تبادل نظر پرداختند.

بنابراین گزارش بحث و تبادل نظر پیرامون جزئیات برگزاری بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی و تشکیل کارگروه بازنگری و تدوین اساسنامه فدراسیون و آئین نامه هیأت‌های استانی در دستور این جلسه هیأت رئیسه قرار داشت. در پایان این جلسه، محمد رسول خدادادی سرپرست فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی طی حکمی دکتر علی اکبر کریمی را به عنوان سرپرست دبیر کلی فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی منصوب کرد.

کد خبر 6100674 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • اهداف پشت پرده رقیب تراشی برای قالیباف! / اصلاح‌طلبان: در مجلس دوازدهم اقلیت نه نیروی سوم هستیم!
  • کریمی سرپرست دبیرکلی فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی شد
  • به رییس سازمان خصوصی‌سازی گفتم جزء فرهیخته‌ترین‌ها هستی بین افرادی که از کشتارگاه، بهشت‌زهرا و... آمده‌اند
  • حلیم بن قادر: ایران در سپک تاکرای جهان رکوردشکنی می‌کند
  • مهدی: باشگاه پرسپولیس درخواستی برای بازی با هوادار نداشته است/ صعود تیم دوم به لیگ نخبگان تصمیم هیئت رئیسه بود
  • اسکی ۱۵۰ مدال دارد/ از قله به درون شهرها رفتیم
  • محمود یسلیانی سکان‌دار اسکی استان اصفهان شد
  • چه کسی رئیس سنی مجلس دوازدهم خواهد شد؟ | جدول مسن‌ترین و جوانترین نمایندگان | ۲ نماینده همسن باشند چه می شود؟
  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد
  • رئیس سنی مجلس دوازدهم چه کسی خواهد شد؟