Web Analytics Made Easy - Statcounter

سال 2021 برای مانوئل لوکاتلی حسابی خوش یمن بوده است

مانوئل لوکاتلی، هافبک 23 ساله یوونتوس و تیم ملی ایتالیا، بهترین و خاطره انگیزترین روزهای عمرش را سپری می کند.

طرفداری | سال 2021 برای مانوئل لوکاتلی بسیار خوب پیش رفته و شاید این خاطره انگیز ترین سال زندگی او باشد. مانوئل لوکاتلی در ابتدای سال 2021 توانست درخشش خود در ساسولو را به اثبات برساند و توجه یوونتوس را به خود جلب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایش های خوب او باعث شد همراه تیم ملی ایتالیا، مسافر یورو 2020 شود و ضمن زدن دو گل مقابل سوئیس، توانست در نهایت قهرمان مسابقات یورو 2020 شود. پس از یورو 2020، لوکاتلی به یوونتوس، تیم محبوبش پیوست و از همین ابتدای فصل، در ترکیب یووه جا افتاده و نمایش های خوبی ارائه می دهد. لوکاتلی که هفته گذشته اولین گلش برای یوونتوس را در بازی با سمپدوریا به ثمر رساند، شب گذشته در دربی تورین گلی تعیین کننده وارد دروازه تورینو کرد و با گل لوکاتلی بود که یوونتوس یک بر صفر پیروز شد. حالا یک روز پس از درخشش در دربی تورین، مانوئل لوکاتلی با انتشار یک توییت اعلام کرد در خواستگاری از پارتنر خود، جواب بله گرفته و حالا علاوه بر زندگی حرفه ای، زندگی شخصی اش هم خیلی خوب پیش می رود.

مانوئل لوکاتلی با انتشار این توییت اعلام کرد از پارتنرش جواب بله گرفته است

 

اخبار داغ 

پاپوش بزرگ برای خانم بازیگر سرشناس؛ عکس های برهنه لیندا کیانی منتشر شد / روحش هم خبر ندارد !+ عکس ها دریافت کارت زرد دوم و اخراج مهدی طارمی در دیدار پورتو و پاکوس فریرا به دلیل تمارض / فیلم گل ادین ژکو به ساسولو ثانیه هایی پس از ورود به بازی (ساسولو 1-1 اینتر) هفته هشتم، هفته بی شکستی پرسپولیس در دربی | آمار دربی های هفته هشتم رونالد کومان: لاپورتا گفت که هیچ وقت دیر نیست تاونسند در مورد خوشحالی پس از گل خود به سبک رونالدو، مقابل رونالدو: او الگوی من است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مانوئل لوکاتلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۲۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنترل توپ زیبای مانوئل نویر در تمرینات بایرن مونیخ (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: روبرتو کارلوس و چالش شکستن تخته سنگ (فیلم) مهارت‌های باورنکردنی مارادونا که ندیده اید (فیلم) درگیری بازیکنان چلسی برای زدن ضربه پنالتی (فیلم)

دیگر خبرها

  • درخواست عجیب اولتراهای یووه: آلگری بماند!
  • فرازبام به دنبال بقا/ دربی اصفهان در نقش‌جهان
  • بارش‌ ها ادامه دارد | کاهش نسبی دما در روزهای پایانی هفته
  • تساوی سرد و بی‌حاصل یوونتوس و میلان
  • تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید
  • کنترل توپ زیبای مانوئل نویر در تمرینات بایرن مونیخ (فیلم)
  • کنترل توپ زیبای مانوئل نویر در تمرینات بایرن مونیخ / فیلم
  • ساعت پخش بازی یوونتوس و آث میلان امروز ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • آغاز هفته نجوم با شعار «نجوم ایران، همبستگی و تعامل»
  • رامین پس از گلزنی صورتش را پنهان کرد!