Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست خبری ششمین اجلاسیه بین‌المللی مجاهدان در غربت با موضوع اثر مقاومت بر افول و اخراج آمریکا از منطقه با حضور دبیر کل و رئیس شورای سیاست‌گذاری این اجلاسیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست خبری ششمین اجلاسیه بین‌المللی مجاهدان در غربت با موضوع اثر مقاومت بر افول و اخراج آمریکا از منطقه با حضور دبیر کل و رئیس شورای سیاست‌گذاری این اجلاسیه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

سردار محمد طهرانی مقدم، دبیرکل شورای سیاست‌گذاری اجلاس بین‌المللی مجاهدان در غربت با موضوع افول آمریکا، نتیجه مقاومت در این نشست خبری گفت: این اجلاسیه برای ششمین سال متوالی و به منظور تجلیل و تکریم از جریان‌های مقاومت و همچنین تعامل و ارتباط بیشتر با یکدیگر برگزار خواهد شد. در ششمین اجلاسیه «مجاهدان در غربت» مهمانانی از ۲۸ کشور دنیا شرکت خواهند کرد.


وی در ادامه صحبت‌های خود افزود: این اجلاسیه با محوریت تاثیر مقاومت بر افول و اخراج آمریکا از منطقه برگزار خواهد شد. در این اجلاسیه سفرای کشور‌های فلسطین، یمن، سوریه، ونزوئلا و کوبا و همچنین نمایندگانی از دیگر کشور‌ها حضور خواهند داشت. در این اجلاسیه همچون اجلاسیه گذشته از ۸ نفر از مجاهدان عرصه‌های مقاومت تجلیل می‌شود. همچنین از پدر و مادر علی لنگی دانش‌آموز عرضه ایثار و فداکاری نیز تقدیر خواهد شد. این نشست روز چهارشنبه، ۱۴ مهرماه برگزار خواهد شد.


طهرانی مقدم در پایان اظهار کرد: اگر نگاه ما به توانایی‌های داخل باشد، واقعاً می‌توانیم، اما اگر چشم ما صرفاً به خارج و مذاکرات باشد، به جایی نخواهیم رسید. امیدواریم در این دولت انقلابی بتوانیم در بسیاری از مسائل پیشرفت کنیم. اگر هر کدام از همسایگان ما بخواهند به ایران تعرض کنند، با تیر‌های غیب آنان را سرجایشان خواهیم نشاند. باید از حاج حسن تهرانی مقدم یاد بگیریم که هر قولی داده بود، عمل کرد.



حسین اکبری، رئیس شورای سیاست‌گذاری اجلاس بین‌المللی مجاهدان در غربت با موضوع افول آمریکا، نتیجه مقاومت نیز در این نشست خبری بیان کرد: شعاری که امسال برای این اجلاس انتخاب شده است، متأثر از شرایط روز و آن، تأثیر مقاومت بر افول آمریکا و اخراج آن از منطقه شده است. یکی از بازیگران اصلی در منطقه گروه‌های مقاومت است و با شکسته شدن همینه و اقتدار آمریکا، اختلافات دیگر این کشور در درون خود و با اروپاییان نمایان شد و امروز آن اقتدار همیشگی در جهان را ندارد. رؤسای جمهور آمریکا همیشه عملکرد دولت‌های قبل از خود را زیر سؤال برده و همدیگر را به خاطر جنایات در جهان محکوم می‌کنند.


او در ادامه اظهار کرد: همه واقف هستیم که صهیونیسم بازیگردان پشت صحنه در آمریکا و جای جای جنایات جهان است و در آمریکا نیز نفوذ زیادی دارند. بیشتر از همه رؤسای جمهور آمریکا، ترامپ بیشترین بها را به صهیونیسم‌ها داد و همه طرح‌های آنان را اجرا کرد. اما به دلیل شکست گسترده‌ای که در اقدامات خود از جمله در عراق، سوریه و افغانستان داشتند، ضعف‌های آنان نمایان شد. آنان فکر می‌کردند که با شهادت حاج قاسم سلیمانی و یارانش، مقاومت در منطقه تمام خواهد شد، اما ماجرا برعکس شد و گروه‌های مقاومت بیشتر شدند.


وی افزود: ترامپ، اوباما را به ساخت داعش متهم می‌کرد، اما خود بیشترین کمک را به داعش کرد و امروزه نیز بایدن، ترمپ را در ماجرای افغانستان مقصر می‌داند. امروزه باید به اسرائیل بدون آمریکا فکر کنیم. حتی اروپاییان نیز باید بدون آمریکا فکر کنند و اختلافات زیادی بین آنان در خودشان و آمریکا وجود دارد.


اکبری در پایان صحبت‌های خود گفت: بنابراین باید گفت تصور بر این است که تحولات با سرعت بالایی در جهان در پیش است و جهان با نظم نوین و جدید خود خواهد آمد و دوران پساآمریکا آغاز شده است و هیمنه آنان شکسته شده است. ما در آینده شاهد این خواهیم بود که ملت‌های مسلمان و تحت ظلم، به عزت و اقتدار گذشته خود بازخواهند گشت و به سمت تمدن اسلامی خواهیم رفت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: افول آمریکا اجلاسیه بین المللی مجاهدان در غربت اخراج آمریکا از منطقه نشست خبری سازمان بسیج دانشجویی شورای سیاست گذاری مقاومت بر افول ششمین اجلاسیه نشست خبری خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۲۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری معاونت علمی ریاست جمهوری

عکاس امیر حسین جامه بزرگ

دیگر خبرها

  • نشست هم‌اندیشی امیرعبداللهیان و مدیران رسانه‌ای برگزار شد
  • نشست خبری سرمربی برزیلی تیم ملی والیبال ایران
  • جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • حکایت آمریکایی که دیگر «آمریکا» نیست
  • نشست مهم رهبران گروه‌های مقاومت فلسطین در پرتو تحولات پر شتاب میدانی و سیاسی برگزار شد
  • محکومیت سرکوب وحشیانه آزادی بیان در دانشگاه‌های آمریکا در خصوص مسئله غزه
  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ برگزار می‌شود
  • نشست خبری معاونت علمی ریاست جمهوری
  • تصاویری از نشست خبری همایش بین المللی اندیشه های قرآنی آیت الله العظمی خامنه ای
  • برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم