Web Analytics Made Easy - Statcounter

«احمد علیرضا بیگی» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا با اشاره به نامه شماری از نمایندگان آذربایجان خطاب به وزیر صنعت، معدن و تجارت در مورد حمایت از تیم تراکتورسازی تبریز، گفت: در این نامه خواهان عدالت هستیم. با توجه به اینکه شرکت ملی مس ایران عهده دار منابع مس در دو استان کرمان و آذربایجان شرقی است انتظار می‌رود همراهی و مساعدتی که از جانب شرکت ملی مس در موضوعات مختلف زیر ساختی، اجتماعی و فرهنگی در کرمان اتفاق می‌افتد در آذربایجان شرقی هم رخ دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس افزود: شرکت ملی مس ایران با توجه به اثرگذاری و فراگیر بودن باشگاه تراکتورسازی در ایفای وظایف و مسوولیت‌های اجتماعی خود به این تیم توجه کند و با ورود به موضوع فوتبال آذربایجان شرقی با حمایت مالی از باشگاه تراکتور در قالب قرارداد اسپانسری عمل کند.

بیگی، زبان ورزش را زبانی همه فهم برای مردم جهان عنوان کرد و گفت: عواملی که بتواند موجب به هم پیوستگی، شور و نشاط جامعه شود می‌تواند تاثیرات قابل ملاحظه ای اجتماعی از خود به جا بگذارد  و آثار مثبت آن هم در اداره جامعه خود را نشان می‌دهد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا وزیر ورزش مخاطب این نامه نیست، گفت: وزیر ورزش منابعی در اختیار ندارد و شرکت ملی مس زیر مجموعه وزارت صنعت معدن تجارت است به همین دلیل از وزیر صمت خواستیم به این موضوع ورود کند.

 علیرضا بیگی اگر نتوانیم از وزارت صمت جواب بگیریم ناچاریم در سطوح بالاتر مطالبات مردم را پیگیری کنیم،  زیرا به نمایندگی از مردم این خواسته را مطرح کرده‌ایم.

به گزارش ایرنا، نمایندگان استان‌های آذربایجان غربی و شرقی در نامه‌ای به «سید رضا فاطمی امین» وزیر صنعت، معدن و تجارت از او خواستند با توجه به هزینه‌هایی که شرکت ملی مس ایران در قالب مسوولیت‌های اجتماعی برای تیم‌های مس رفسنجان، مس کرمان و مس شهربابک انجام می‌دهند پشتیبانی‌های مشابه مادی در قالب اسپانسر برای باشگاه‌ تراکتورسازی انجام دهد.

برچسب‌ها آذرشهر احمد علیرضا بیگی سید رضا فاطمی امین رفسنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذرشهر احمد علیرضا بیگی سید رضا فاطمی امین آذرشهر احمد علیرضا بیگی سید رضا فاطمی امین رفسنجان شرکت ملی مس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۲۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر راه و شهرسازی به آذربایجان شرقی سفر می کند

تین نیوز

 فردا با حضور وزیر راه و شهرسازی، برخی از پروژه های حوزه راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، فردا جمعه مورخ ۷ اردیبهشت مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی با حضور در استان آذربایجان شرقی، برخی از پروژه های حوزه راه و شهرسازی در این استان را افتتاح خواهد کرد.

طی این سفر ۸۴۰۴ واحد مسکونی در سطح استان آذربایجان شرقی افتتاح و عملیات اجرائی ۱۰۲۲۱ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن نیز آغاز خواهد شد.

 افتتاح پارک ۳/۵ هکتاری بازآفرینی شهری در تبریز، آغاز عملیات احداث ۴ مدرسه ۱۲ کلاسه به مساحت ۱۵۶۰۰ متر مربع در شهر جدید سهند، آغاز عملیات اجرایی شهرک مسکونی ۱۵۲ هکتاری آذران آذرشهر، آغاز عملیات آماده سازی اولین دهکده شهری استان در سراب به تعداد ۱۴۰۰ قطعه تفکیکی مسکونی، بهره برداری از معابر خاکی آسفالت ریزی شده بازآفرینی شهری اهر به طول ۲۱ کیلومتر از جمله دیگر برنامه های سفر وزیر راه و شهرسازی به استان آذربایجان شرقی است.

شایان ذکر است در این سفر پروژه های مرتبط در برخی از شهرستان های استان آذربایجان شرقی با حضور معاونان وزیر به بهره برداری رسیده و یا آغاز عملیات اجرایی آن ها اعلام خواهد شد. 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • کارگران مایه رشد و شکوفایی کشور هستند
  • نخستین دلیل تصادفات آذربایجان شرقی عدم توجه به جلو است
  • حمایت از کارگران آرامش صنعتی را به دنبال دارد
  • وزیر راه از قطعه ششم آزادراه تبریز- ارومیه بازدید کرد
  • سفر وزیر راه و شهرسازی به تبریز
  • وزیر راه و شهرسازی به آذربایجان شرقی سفر می کند
  • سیاست‌های صنعتی باید تعیین تکلیف شود/ سهم اندک تولید از اعتبارات بانکی
  • همکاری دانش‌بنیان دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه صنعتی شریف و شرکت ایرانول
  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه با انعقاد تفاهم نامه شرکت ایرانول و دانشگاه شریف