Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از مجموع بیمه شدگان این سازمان بیمه گر بیش از ۴ هزار و ۲۶۰ نفر بیمار مبتلا به ویروس کرونا، از خدمات بیمه سلامت بهره مند شده اند.

غلامرضا کاظمی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، افزود: بیمه سلامت امسال ۱۱۶ میلیارد ریال برای درمان بیماران کرونایی در این استان هزینه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: از مجموع بیمه شدگان این سازمان بیمه گر بیش از ۴هزار و ۲۶۰ نفر بیمار مبتلا به ویروس کرونا، از خدمات بیمه سلامت بهره مند شده اند.
مدیرکل بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در دوره شیوع ویروس کرونا ۱۰۰ هزار دفترچه بیمه پایه سلامت رایگان روستایی و همگانی بدون الزام به ارزیابی وسع، صادر و در اختیار مشمولان قرار گرفت.
کاظمی عنوان کرد: برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر، دفترچه های بیمه همگانی، روستاییان و عشایر در دوران انتشار ویروس کرونا بدون ارزیابی وسع صادر می شود و این اقدام به منظور پوشش بیمه‌ ای همه افراد جامعه در شرایط سخت کنونی صورت گرفته و دارندگان این نوع بیمه می‌توانند از خدمات درمانی دولتی استفاده کنند.
وی بیان کرد: هم اکنون ۳۲۶ هزار و ۱۴۱ نفر روستایی، ۸۹ هزار و  ۱۴۸ نفر از کارکنان دولت و ۴۳ هزار و ۱۲۹ نفر از سایر اقشار از بیمه سلامت استفاده می کنند.
مدیرکل بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: ۷۰ درصد از جمعیت این استان معادل ۵۲۰ هزار نفر زیر پوشش بیمه سلامت هستند.
کاظمی ادامه داد: این تعداد افراد در قالب صندوق کارکنان دولت، روستائیان، عشایر، مناطق زیر ۲۰ هزار نفر، بیمه ایرانیان و بیمه همگانی از خدمات بیمه سلامت بهره مند هستند.
وی اظهار کرد: ۷۹۰ موسسه خدمات درمانی در بخش خصوصی و دولتی طرف قرارداد بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد هستند.
مدیرکل بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در بخش سرپایی از جمله دارو نیز پوشش بیمه به میزان ۷۰ درصد است که این میزان برای بیماران سرطانی، صعب العلاج و خاص رایگان یا تا سقف ۹۰ درصد است.
کاظمی گفت: بیش از ۱۰۰۰ بیمار خاص اعم از تالاسمی، هموفیلی، کلیوی و دیالیزی زیر پوشش بیمه سلامت است.
بیمه سلامت از سال ۱۳۹۳ اجرا شد و در کنار صندوق‌های بیمه تأمین اجتماعی و نیروهای مسلح به مردم خدمات بیمه ای درمان ارائه می دهد و با اجرای آن آحاد مختلف جامعه و به خصوص نیازمندان از خدمات مناسب بهداشتی و درمانی بهره‌مند شده‌اند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی بيمه سلامت كهگيلويه و بويراحمد مدیرکل بیمه سلامت استان کهگیلویه و بویراحمد خدمات بیمه سلامت بهره مند ویروس کرونا پوشش بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۲۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۷۰ درصد جمعیت کردستان از خدمات وزارت کار بهره‌مند هستند

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد پیشکاری ظهر یکشنبه در جریان دیدار نماینده ولی فقیه کردستان با تشکل‌های کارگری و کارفرمایی استان اظهار کرد: بیش از ۷۰ درصد جمعیت استان کردستان مخاطب اداره کار محسوب می‌شوند و از خدمات وزارت کار بهره می‌برند.

وی افزود: این اداره‌کل در استان فعالیت‌های گسترده‌ای انجام می‌دهد و سال گذشته ۱۹ هزار بازرسی را از واحدهای تولیدی و صنعتی انجام داد.

وی خاطرنشان کرد: بازرسی ادواری سالانه از کارگاه‌ها، واحدهای تولیدی و صنعتی برای حفظ ایمنی و حق و حقوق کارگران توسط بازرسان این اداره‌کل انجام می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان یادآور شد: سالانه ۱۰ هزار پرونده شکایات کارگری در استان بررسی و این پرونده‌ها توسط هیأت‌های تشخیص در اداره کل تعاون مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی، آمار کارگران بیمه شده استان را ۱۴۳ هزار نفر برشمرد و گفت: از این تعداد ۴۵ هزار نفر کارگران ساختمانی هستند که ۲۱ هزار نفر آنان بیمه شده هستند و ۲۴ هزار نفر دیگر نیز در صف بیمه شدن هستند؛ ضمن اینکه امسال درآمدهای از سوی مجلس برای بیمه کارگران ساختمانی فاقد بیمه در نظر گرفته شده است.

کد خبر 6091126

دیگر خبرها

  • با احداث سد آبریز، زنان و دختران کهگیلویه برای گوجه چینی به دیگر استانها نخواهند رفت
  • سد «آبریز» مطالبه مهم مردم کهگیلویه و بویراحمد است/ راه آهن یاسوج مورد توجه قرار گیرد
  • عاقبت پوشش خدمات روانشناسی چه شد؟
  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار
  • بیش از ۷۰ درصد جمعیت کردستان از خدمات وزارت کار بهره‌مند هستند
  • کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت
  • روند کاهشی دمای هوای کهگیلویه و بویراحمد در شبانه روز آینده
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • چگونگی خدمات‌دهی به بیماران در زمان قطع سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک بیمه سلامت