Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@08:28:43 GMT

انتصاب مشاور استاندار خوزستان در امور روحانیت

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۸۲۸۲۰

انتصاب مشاور استاندار خوزستان در امور روحانیت

ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان در حکمی حجت الاسلام و المسلمین علیرضا قربانی را به عنوان مشاور خود در امور روحانیت منصوب کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، در بخشی از این حکم آمده است:

"برقراری ارتباط سازنده با نماینده محترم ولی فقیه در استان، علمای اعلام، ائمه معزز جمعه و ایجاد پویایی و تحکیم پیوند با حوزه‌های علوم دینی از جمله اموری است که انتظار است به آن اهتمام ورزید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است با اتکال به خداوند متعال و در سایه رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری در پیشبرد و تحقق برنامه‌های ریاست محترم جمهوری اسلامی در دولت مردمی برای خدمت صادقانه به مردم عزیز و شایسته استان موفق و موید باشید."

شایان ذکر است مدیریت مدارس علمیه، عضویت در هیات نظارت استان، استاد دروس حوزوی و دانشگاهی و ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان از جمله سوابق حجت الاسلام و المسلمین قربانی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی اخبار سیاسی خوزستان استانداری خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۲۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای رویداد هنری «وعده صادق» در استان خوزستان

ایسنا/خوزستان سازمان بسیج هنرمندان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر ماهشهر رویداد هنری وعده صادق را در سطح استان خوزستان برگزار می‌کنند.

کانون بسیج هنرمندان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندر ماهشهر فراخوان استانی رویداد هنری وعده صادق را در چهار محور مختلف منتشر کردند.

به گزارش ایسنا، محورهای مطرح شده در این فراخوان به این شرح است: هنرهای‌ تجسمی (طراحی، نقاشی، گرافیک، پوستر و کارکاتور)، عکس و فیلم (سبک‌های مختلف خوشنویسی، تایپوگرافی، آیه‌های قرآنی، شعارهای مرتبط)، هنرهای نمایش (تئاتر خیابانی و صحنه‌ای) شعر و داستان (سبک آزاد).

علاقه‌مندان برای شرکت در رویداد و دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۰۲۵۶۸۸۰۳۸ تماس بگیرند.

آخرین مهلت ارسال آثار تا ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دیدار ائمه جمعه خراسان جنوبی با حجت الاسلام و المسلمین عبادی
  • بازدید دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی از ایسنا
  • امام‌ جمعه بلوک جیرفت در اثر سانحه تصادف درگذشت
  • اجرای رویداد هنری «وعده صادق» در استان خوزستان
  • وضعیت «ناسالم» هوا در هندیجان
  • دعوت ‌نونهالان‌ خوزستانی به اردوی تیم‌ملی کشتی فرنگی
  • اعتراض استقلال خوزستان به انتخاب داور بازی سپاهان
  • پروژه ۴۳۲ واحدی خورموج باید تا پایان سال تکمیل شود
  • تهدید رجب‌زاده: مطمئن باشید به CAS شکایت می‌کنیم
  • کارگران در تحقق شعار سال نقش غیر قابل انکار دارند