Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، رایزنی فرهنگی ایران در لبنان بر اساس برآورد وزارت فرهنگ فلسطین خسارت بخش فرهنگ را از جنگ اخیر غزه اعلام کرد.

مجموع خسارت‌های بخش فرهنگی در طول تجاوز اخیر به نوار غزه ، بر اساس برآوردهای اولیه به ۳.۴ میلیون دلار رسیده و این خسارت‌ها شامل موسسات، انجمن‌ها و مراکز فعال در بخش‌های فرهنگی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این به غیر از خسارت‌های وارده به هنرمندان و اثار هنری شخصی آنهاست، که اگر آنها را هم اضافه کنیم خسارت‌ها به مراتب بیشتر خواهد بود.

از سوی دیگر کارکنان این انجمن‌ها و مراکز فرهنگی نیز بسیار تحت تأثیر این زیان‌ها قرار گرفتند، زیرا کار حدود ۳۲۷ نفر از آنها مختل شد.

همچنین در گزارش وزارت فرهنگ فلسطین آمده است: این تجاوز وحشیانه بر علیه مردم فلسطین همه جنبه‌های زندگی را تحت تاثیر قرار داده و هدف اصلی اشغالگران از این هجوم وحشیانه آسیب رساندن به توانایی‌های خلاقانه فلسطینی‌ها بود، چنانکه آنها فهمیدند که جنگ واقعی علیه روایتی است که می‌خواهد حقیقت را به جهان نشان دهد و صهیونیست‌ها خواستار تحریف آن هستند، تا بتوانند مشروعیت سرقت و چپاول فلسطینیان را توجیه کنند.

کد خبر 5319231 محمد آسیابانی

منبع: مهر

کلیدواژه: جنگ غزه رایزنی فرهنگی فلسطین تازه های نشر انتشارات سوره مهر امام حسن مجتبی ع ترجمه برنامه سوره ادبیات داستانی تجدید چاپ رونمایی کتاب دفاع مقدس جنگ تحمیلی ادبیات دفاع مقدس ادبیات کودک و نوجوان کتاب ادبیات ایران هفته دفاع مقدس خسارت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۳۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش مجدد شمار قربانیان تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه

وزارت بهداشت غزه از افزایش شمار قربانیان تجاوز رژیم صهیونیستی به این باریکه خبر داد که نزدیک به هفت ماه است، ادامه دارد.

به گزارش ایسنا، این وزارتخانه امروز چهارشنبه گزارش کرد رژیم اشغالگر طی ۲۴ ساعت گذشته چهار کشتار مرتکب شده که بر اثر آن ۳۳ فلسطینی شهید و ۵۷ تن دیگر زخمی شدند.

به نقل از وبگاه خبری النشره، وزارت بهداشت غزه همچنین اعلام کرد شمار قربانیان حمله رژیم صهیونیستی به غزه به ۳۴ هزار و ۵۶۸ شهید و ۷۷ هزار و ۷۶۵ زخمی افزایش یافته است.

رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر مناطق مختلف غزه را هدف قرار می‌دهد که بر اثر آن زیرساخت‌ها، مراکز خدماتی و آموزشی و محله‌های مسکونی تخریب شده‌اند که طبق اعلام سازمان ملل بازسازی غزه بیش از ۱۰ سال زمان می‌برد.

علاوه بر این، نخست وزیر رژیم صهیونیستی با وجود هشدارهای بین‌المللی تهدید کرده حمله زمینی به شهر رفح واقع در جنوب غزه را عملیاتی می‌کند جایی که هزاران آواره فلسطینی ضمن فرار از جنگ به آن پناه برده‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بیانیه مهم نیروهای مسلح یمن درباره آغاز فاز چهارم عملیات علیه «مثلث تجاوز»
  • شهادت ۱۴۱ خبرنگار از ابتدای تجاوز اسرائیل به غزه
  • سرمایه‌گذاران این بازار بیشترین زیان را دیدند/ دلار به کانال ۵۰ هزار تومان باز می‌گردد؟
  • چراغ سبز عربستان به اسرائیل با بازداشت حامیان فلسطین
  • جزئیات جدید توافق سه مرحله ای حماس و اسرائیل منتشر شد/شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۵۹۶ نفر رسید
  • دریافت نشدن خسارت از بارندگی‌های اخیر در خوزستان
  • بازگشایی گذرگاه بیت حانون در شمال غزه پس از هفت ماه
  • تمامی نیروهای امدادی خدماتی گروه های جهادی و مردمی در مناطق سیل زده پای کار بودند
  • خسارت ۱۰۰۰ میلیاردی بارش‌های اخیر به بخش کشاورزی جنوب کرمان
  • افزایش مجدد شمار قربانیان تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه