Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد اقوامی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه این میزان پرونده تخلف در مقایسه با مدت زمان مشابه پارسال ۷ درصد کاهش نشان می‌دهد، افزود: صاحبان این پرونده‌ها به پرداخت یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

وی از محکومیت بیش از ۸ میلیارد ریالی جزای نقدی در رسیدگی به ۸۴۰ فقره پرونده کم فروشی طی سال جاری خبر داد و گفت: کم فروشی با وصول ۸۴۰ فقره یکی از بیشترین نوع تخلفات وارده در بخش کالا و خدمات به تعزیرات حکومتی استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اقوامی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری ۸۴۱ فقره پرونده تقلب در عرضه کالا به تعزیرات حکومتی استان وارد شده است، گفت: از این تعداد ۸۴۰ فقره پرونده توسط شعب تعزیرات حکومتی استان رسیدگی و مختومه شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود: در این مدت گران فروشی با یک هزار و ۵۲۷ فقره و عدم درج قیمت با یک هزار و ۸۶ فقره بیشترین تخلفات گزارش شده به شعب تعزیرات حکومتی استان هستند، افزود: همچنین تقلب در عرضه کالا با ۳۷۰ فقره، عدم صدور فاکتور ۳۲۵ فقره، عدم ارائه فاکتور خرید به بازرسان با ۲۰۹ فقره عرضه خارج از شبکه ۴۱۶ فقره بیشترین تخلفات گزارش شده به تعزیرات حکومتی استان است.

کد خبر 5319250

منبع: مهر

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی نظام توزیع کالا و خدمات ویروس کرونا بوشهر اربعین 1400 آمار کرونا خطبه های نماز جمعه واکسن کرونا اربعین حسینی کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گرگان مرز مهران سیستان و بلوچستان قزوین طوفان تعزیرات حکومتی استان فقره پرونده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۳۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه یک واحد صنفی قصابی به دلیل گرانفروشی

قهرمان شاهی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت : پرونده یک واحد صنفی قصابی به اتهام گرانفروشی و تداخل صنفی با ارزش تخلف یک میلیارد و ۴۷۲ میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی کرمانشاه رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و نظریه کارشناسی، تخلف را محرز دانست.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه ادامه داد: شعبه مذکور متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۴۷۲ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

شاهی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف اعم از احتکار، کم‌فروشی و گران‌فروشی و… مراتب را از طریق سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی یا ۱۲۴ صمت اطلاع‌رسانی کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • تشکیل ۴۳۴ فقره پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون‌شهری آذربایجان‌غربی
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های قاچاق کالا و ارز در آذربایجان‌ غربی
  • جریمه سزای گرانفروشی رادیاتور
  • محکومیت فروشگاه زنجیره‌ای متخلف در ارومیه
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم در یاسوج
  • متخلفان تعزیراتی در آذربایجان‌غربی ۸.۳ میلیارد ریال جریمه شدند
  • متخلفان‌تعزیراتی در آذربایجان‌غربی ۸.۳ میلیارد ریال جریمه شدند
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی آرد در قزوین
  • جریمه میلیونی شرکت خدماتی حمل کالا در قزوین 
  • جریمه یک واحد صنفی قصابی به دلیل گرانفروشی