Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، آمریکا کاروانی حامل تجهیزات لجستیک با هدف حمایت از نیروهای خود در پایگاه‌های نظامی غیرقانونی خود در سوریه، وارد حومه حس که کرد.

نیروهای آمریکایی کاروانی حامل تجهیزات لجستیک را از طریق گذرگاه غیرقانونی الولید با عراق با هدف حمایت از نیروهای خود در پایگاه خود در حومه حس که کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



خبرنگار خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) اعلام کرد: نظامیان آمریکایی کاروانی حامل تجهیزات لجستیک را از طریق گذرگاه غیرقانونی «الولید» با عراق با هدف حمایت از نیروهای خود در پایگاه‌های نظامی غیرقانونی خود در سوریه، وارد اراضی این کشور کردند.

منابع محلی نیز به خبرنگار سانا گفتند: کاروانی متشکل از ۳۲ خودرو و تانکرهای نفتی از عراق از طریق گذرگاه «الولید» وارد سوریه شد و به سمت فرودگاه الجبیر در حومه الیعربیه رفت که پایگاه آمریکایی‌ها در آن قرار دارد.

در ۲۸ ماه سپتامبر نیز آمریکا کاروانی متشکل از ۷۰ خودرو حامل تجهیزات نظامی را وارد سوریه کرد.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: حامل تجهیزات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۳۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار قطار حامل بنزین در آمریکا + فیلم

یک قطار باری حامل بنزین و پروپان در مرز دو ایالت آریزونا و نیومکزیکو از ریل خارج شد و آتش گرفت. 

آسوشیتدپرس گزارش داد این حادثه بعد از ظهر روز جمعه ۲۶ آوریل در منطقه لوپتون رخ داد. هیچ گزارشی از تلفات حادثه وجود ندارد. با این حال با توجه به شدت بحران احتمال کشته یا زخمی شدن عده‌ای وجود دارد.

به گفته پلیس محلی، در مجموع شش واگن در آتش سوخت. این انفجار تردد در بزرگراه بین ایالتی که یک مسیر کلیدی برای تردد بار است، محدود کرد.

لنا کنت، سخنگوی راه‌آهن BNSF گفت که کارکنان این شرکت در محل حضور دارند و در حال جمع آوری بقایای واگن‌های سوخته هستند. 

علت خروج از ریل در دست بررسی است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • ارتش ترکیه نیروی کمکی به شمال سوریه اعزام کرد
  • دبیرکل ناتو وارد پایتخت اوکراین شد
  • دبیرکل ناتو وارد پایتخت اوکراین شد/ استولتنبرگ: ارسال سلاح
  • تحرکات آمریکا در سوریه از بیم تشدید عملیات‌های مقاومت
  • انهدام تجهیزات زرهی تروریست‌ها در حومه حلب، ادلب و لاذقیه
  • بازداشت پناهجویان در انگلیس برای اخراج به روندا
  • روسیه تسلیحات غربی را قبل از تحویل به ارتش اوکراین نابود می‌کند
  • آتش‌سوزیِ مهیب قطار حامل بنزین در آمریکا | ویدئو
  • نخستین گروه عمره‌گزاران ایرانی وارد مکه شدند
  • انفجار قطار حامل بنزین در آمریکا + فیلم